Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Nei, MGS er blitt horet nok nå.

"Spoiler"

Visstnok fra PSM: "MGS4 Becoming a War Zone

Metal Gear creator Hideo Kojima is great at keeping secrets. However, his work so far on Metal Gear Solid 4 is so good talk about it is spreading like wildfire throughout the PS3 developer camp. One source has described the game to PSM as "'a cross between Rambo and Black Hawk Down,"' with Solid Snake plunged into the middle of a high-intensity urban war zone where artillery is taking out cover all around him and AI controlled "'sidekicks"' fight alongside him as if they were actual human-controlled characters. The new 3D camera will play a big role in surviving the tight quarters and constantly changing cover."

Likte ikke helt dette, hvis det er sant da. :hm:

Endret av sep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metal Gear creator Hideo Kojima is great at keeping secrets. However, his work so far on Metal Gear Solid 4 is so good talk about it is spreading like wildfire throughout the PS3 developer camp. One source has described the game to PSM as "'a cross between Rambo and Black Hawk Down,"' with Solid Snake plunged into the middle of a high-intensity urban war zone where artillery is taking out cover all around him and AI controlled "'sidekicks"' fight alongside him as if they were actual human-controlled characters. The new 3D camera will play a big role in surviving the tight quarters and constantly changing cover."

Enig i at MGS er blitt horet nok!

Angående det PSM skrev er jeg ikke alt for redd. Tolker det som om VI, i solid snakes skikkelse, skal snike oss rundt, samtidig som det foregår kamper rundt oss. "No place to hide" tyder på at vi må være hurtigere og mer impulsiv enn før, fordi vi ikke kan gjemme oss på samme plass lenge nok til å finne vaktenes patruljerute. Vi må handle, dvs gå dit instinktene fører oss, der vi tror vi føler oss trygge. "No place to hide" tyder på at vi ikke kan det. Tror spillet vil bli mer intensivt. Blir selvfølgelig skuffet hvis spillet blir som Kill Switch, hvor man springer, skyter, springer, skyter, men så dypt vil nok Hideo aldri synke. Vi vil sikkert havne i store Black Hawk Down-aktige kampsekvenser, men tviler på at spillet blir slik hele veien igjennom.

Og hvis jeg tar helt feil og Snake ender opp som en amerikansk rambo helt.. . . :thumbdown: (misforstå meg rett, spillet blir sikkert knall for det, bare ikke like bra... :whistle: )

Og off-topic til fantaboy: Hvis hovedparten av gamere verden over mener at NBA02 er det beste spillet noensinne, ER det det beste spilet noensinne. ikke for deg personlig selvfølgelig, men gjennomsnittlig for befolkningen. Du kan si at de er dum, har null peiling, ikke tenker seg om, baserer uttalelsene sine på feil grunnlag osv osv (som jeg tidligere sa om folk som hører på Espen Lind, Busted, og Simple Plan osv), men de har bare annen smak enn deg. Desverre. Må innrømme at det tok litt tid før jeg fant det ut selv. Jeg trodde seriøst at alle andre var dumme når det gjaldt musikk en god stund, men de har bare annet grunnlag. Annen "grobunn". Jeg finner det fortsatt merkelig at folk digger Britney Spears. Men de folka finner det merkelig at jeg elsker Radiohead. Så alt er relativt og subjektivt min kjære venn. Man kan diskutere seg blå på hva som er verdens beste spill, men den eneste måten og avgjøre det "fair" på ville vært og la alle folk i hele verden spille alle spilla i hele verden i like lang tid på samme datamaskin/konsoll under samme forhold, for så å la de sette opp en liste med ALLE spillene i rekkefølge, og regne ett gjennomsnitt. Og det vil jeg si er umulig. Så seriøst sett ville det være å la så mange folk som mulig uttale seg og sette opp en liste over sine favorittspill, og regne et gjennomsnitt, slik VG gjorde. . . . Selvfølgelig, hadde flere folk vært med i undersøkelsen ville resultatet blitt ennå mer korrekt. Men å la 3-4 folk med "peiling på spill" bestemme hvilke spill som er best er .... . idiotisk.

(soooo sorry folks, måtte bare få det ut :innocent: )

Lenke til kommentar
Og off-topic til fantaboy: Hvis hovedparten av gamere verden over mener at NBA02 er det beste spillet noensinne, ER det det beste spilet noensinne. ikke for deg personlig selvfølgelig, men gjennomsnittlig for befolkningen. Du kan si at de er dum, har null peiling, ikke tenker seg om, baserer uttalelsene sine på feil grunnlag osv osv (som jeg tidligere sa om folk som hører på Espen Lind, Busted, og Simple Plan osv), men de har bare annen smak enn deg. Desverre. Må innrømme at det tok litt tid før jeg fant det ut selv. Jeg trodde seriøst at alle andre var dumme når det gjaldt musikk en god stund, men de har bare annet grunnlag. Annen "grobunn". Jeg finner det fortsatt merkelig at folk digger Britney Spears. Men de folka finner det merkelig at jeg elsker Radiohead. Så alt er relativt og subjektivt min kjære venn. Man kan diskutere seg blå på hva som er verdens beste spill, men den eneste måten og avgjøre det "fair" på ville vært og la alle folk i hele verden spille alle spilla i hele verden i like lang tid på samme datamaskin/konsoll under samme forhold, for så å la de sette opp en liste med ALLE spillene i rekkefølge, og regne ett gjennomsnitt. Og det vil jeg si er umulig. Så seriøst sett ville det være å la så mange folk som mulig uttale seg og sette opp en liste over sine favorittspill, og regne et gjennomsnitt, slik VG gjorde. . . . Selvfølgelig, hadde flere folk vært med i undersøkelsen ville resultatet blitt ennå mer korrekt. Men å la 3-4 folk med "peiling på spill" bestemme hvilke spill som er best er .... . idiotisk.

(soooo sorry folks, måtte bare få det ut :innocent: )

Er helt enig!! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
***SPOILTER*** (?)

***SPOILER***(?)

Jeg syntes at det hadde vert veldig greit om du satte en spoilertag på den der.

ikke det at det var så utrolig avslørene, men jeg (og muligens andre) vil ikke ta noen sjangser :)

Lenke til kommentar

Noe àla dette du siktet til, sep ? :D

Lenke til kommentar

Noe àla dette du siktet til, sep ? :D

Hæ? Den tok jeg ikke.

Lenke til kommentar
omG, hva skal jeg si? MGS Stilen er tilbake, Otacon er like stilig som vanlig og grafikken har aldri sett bedre ut. Dette blir bare topp. :dribble:

Konge avatar :love:

Edit: Fram til jeg så at du hadde hentet den fra en bruker på Gaming-Age Forums det ble linket til lenger opp.. Da var den plutselig ikke like orginal ;)

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...