Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry og måtte skuffe dere, men det er ingen offisiel(leif) liste. VGD's brukere har stemt, det vil si at noen fjortiser med kviser som bor i mora's kjeller har valgt ut spilla :p Men selvfølgelig fortjener MGS-serien og komme i top 50 of all time, hvis det kommer en slik kåring(MGS3 er kanskje et unntak, likte IKKE den enkle historien!)!

Lenke til kommentar

" METAL GEAR SOLID 4 "

Apparatus image with PS3, entire world first releases

With the E3 which was done in May of 2005, the next generation platform " PlayStation 3 " being similar, it was announced " METAL GEAR SOLID 4 (temporary)" that it is produced.

Production principal staff and " No PLACE TO HIDE! (There is no place where already it hides!) " With the meaning of saying it is this work which is stopped deeply in announcement of concept, but this " Tokyo game Shaw 2005 " being similar, it was decided that entire world long-awaited apparatus images are finally released. Concerning exhibition form, because it has become the schedule which is announced in the next few days, expectation.

Kojima director you stare, " future ", with the TGS makes clear!

Link

"At Tokyo Game Show, we actually plan to show not only a teaser, but something from PS3."

Jeg gleder meg faktisk til TGS. :)

Lenke til kommentar
Sorry og måtte skuffe dere, men det er ingen offisiel(leif) liste. VGD's brukere har stemt, det vil si at noen fjortiser med kviser som bor i mora's kjeller har valgt ut spilla :p Men selvfølgelig fortjener MGS-serien og komme i top 50 of all time, hvis det kommer en slik kåring(MGS3 er kanskje et unntak, likte IKKE den enkle historien!)!

Det er jo oss gamere som velger å stemme ut de spillene vi liker, uansett.

Lenke til kommentar

I går ble det offisielt, MGS4 skal vises fram i Real-time om mindre enn èn uke:

"September 8, 2005 - Kojima Productions, the Konami subsidiary headed up by Metal Gear Solid producer Hideo Kojima, has announced that its Tokyo Game Show showing for Metal Gear Solid 4 will consist of a trailer running on actual PS3 hardware. The site makes it clear that we won't be getting target rendered footage, but actual PS3-generated footage."

IGN

Kan ikke si at jeg ikke gleder meg. :thumbs:

Lenke til kommentar
I går ble det offisielt, MGS4 skal vises fram i Real-time om mindre enn èn uke:

"September 8, 2005 - Kojima Productions, the Konami subsidiary headed up by Metal Gear Solid producer Hideo Kojima, has announced that its Tokyo Game Show showing for Metal Gear Solid 4 will consist of a trailer running on actual PS3 hardware. The site makes it clear that we won't be getting target rendered footage, but actual PS3-generated footage."

IGN

Kan ikke si at jeg ikke gleder meg. :thumbs:

Yeah! Det høres bra ut! Detta gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid kom på 5.plass blant 50 tidenes beste spill!

Sjekk her :D

Haha! Mine 3 favoritt spillserier kom på topp 5 :D Final Fantasy, Half-Life, og Metal Gear. Selv rangerer jeg disse spillene i en kategori for seg selv fordi jeg mener de utklasser alle andre spill, pga gameplay og historie. Så min topp 9 liste ville inneholdt FF7 til FF10 MGS til MGS3 og HL1 og 2, i udefinert rekkefølge ;)

ellers gleder jeg meg nå veldig til Tokyo Game Show :love:

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid ble i sin tid kåret til det beste Playstation-spillet noensinne i Offisielt Norsk Playstation magasin :)

Og forresten, hvordan definerer du en offisiell undersøkelse? :hrm:

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid ble i sin tid kåret til det beste Playstation-spillet noensinne i Offisielt Norsk Playstation magasin :)

Og forresten, hvordan definerer du en offisiell undersøkelse? :hrm:

En undersøkelse gjort av folk som har greie på spill, og er utdannet i spilljournulastikk(leif). Og har greie på hav de snakker om. Undersøkelser gjort av troverdige sider, og som er laget av dere's EGENE REPORTERE. Ikke forum medlemmer, skjønner du nå?

Lenke til kommentar
Skal man kåre "det beste spillet noensinne" så synes jeg det skal være gjort av en stor mengde folk som spiller spill, altså deriblant oss. Ikke av 3-4 spillanmeldere som "har greie på spill". :roll:

Ja, men da må det bli gjort på riktig måte. Skal det bedømmes av folket, så må det gjøres på en proffesjonel(leif) måte, ikke bare skrive det i et forum. Der kan jo NBA Live 02 vinne ;)

PS; NBA var bare et eksempel på et sportsspill som ikke har historie der det kunne vunnet over f.eks MGS ;)

Men nå må vi ike spore helt av :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...