Marek Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Marek: Har du mange kort? Tror jeg mangler 10 stk eller.no. Lenge siden jeg har spilt det Kan sjekke i morgen, hvis jeg gidder. Ikke veldig mange, kjøpte det for litt over to uker siden. Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Men det går jo ikke å hente den ned..! Jeg VIL ha den på maskinen!! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Men det går jo ikke å hente den ned..! Jeg VIL ha den på maskinen!! Haha.. Hørte på sangen der igjen nå. Fy F**n den er tam No offense mot MGS-themet, men kan ikke skjønne at jeg likte denne versjonen av sangen før (Lærte meg til og med hele sangen på gitar) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Men det går jo ikke å hente den ned..! Jeg VIL ha den på maskinen!! Du får DEN på maskinen Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Men det går jo ikke å hente den ned..! Jeg VIL ha den på maskinen!! Du får DEN på maskinen Oh tell my how, my good man! Går jo helt sikkert å laste den ned et eller annet sted, men ette fra den linken der..! Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Men det går jo ikke å hente den ned..! Jeg VIL ha den på maskinen!! Du får DEN på maskinen Oh tell my how, my good man! Går jo helt sikkert å laste den ned et eller annet sted, men ette fra den linken der..! prøv i IE Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ctv: Du kan ikke qoute sånn der, det er imot reglene. Men Biggy, jeg brukte opera til den nedlastinga, og da trykka jeg på Save, og valgte hvor den skulle være, simpel as pie Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Vet ikke om noen har snakka om dette før men MG4 kommer jo til PS3. Hvordan tror dere det blir? En slags fortsetelse på slutten av 2'ern? Digget slutten på MGS2! Husket at jeg ikke forstod noen ting når jeg var inni Arsenal Gear :!: Med PS3 kommer jo grafikken og lyden til å bli fantastisk.. Får håpe det kommer ut rett etter lanseringen :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Enig med deg moppskaft. Får håpe det kommer rett etter lansering :D Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg syns å ha lest at MGS4 skulle komme samtidig med PS3, hvis ikke så ikke lenge etter i hvert fall. De jobber jo med det nå, så det er mulig at det er ferdig når PS3 lanseres. Gleder meg som bare det. MGS4 kommer nok til å bli grunnen til at jeg kjøper meg PS3 Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Enig med deg moppskaft. Får håpe det kommer rett etter lansering :D Bare de får utnytta kreftene med en gang så! Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 ctv: Du kan ikke qoute sånn der, det er imot reglene. Men Biggy, jeg brukte opera til den nedlastinga, og da trykka jeg på Save, og valgte hvor den skulle være, simpel as pie Jeg fikk det ihvertfall ikke til å "Lagre som..." Bruker Explorer.. Menne, det må da være andre måter å få det til! Finner den ikke i WinMX, men prøvde BearShare.. Fant 1, men det tok jo 6t.! Det er ikke moro i lengda! Lenke til kommentar
Kanojegeren Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Det meste av informasjon finnes her! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Det meste av informasjon finnes her! ¨skulle akkurat til å gi linken til folkene her..dmen du er kjappere enn meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Bare jeg som ser gray fox/ ninja Olga på det bildet av mgs4? Halve drakten til snake. Håper kojima ikke gir fra seg lyke mye av historien som han gjorde med mgs3. Tror at de som ikke så alle filmene av mgs3 før det kom ut harre det mye morroere den første gangen de spillte. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Bare jeg som ser gray fox/ ninja Olga på det bildet av mgs4? Halve drakten til snake. Håper kojima ikke gir fra seg lyke mye av historien som han gjorde med mgs3. Tror at de som ikke så alle filmene av mgs3 før det kom ut harre det mye morroere den første gangen de spillte. tog ingenting av den posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Bare jeg som ser gray fox/ ninja Olga på det bildet av mgs4? Halve drakten til snake. Håper kojima ikke gir fra seg lyke mye av historien som han gjorde med mgs3. Tror at de som ikke så alle filmene av mgs3 før det kom ut harre det mye morroere den første gangen de spillte. tog ingenting av den posten Er det bare meg som ser en ninja på det bilde av mgs4? halve drakten til snake er en ninja drakt. Og jeg håper at hideo kojima ikke gir ut teasers med historie i. bare gameplay Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Damn ser ut til at Snake blir en gammel fyr i MGS4, ihvertfall det jeg kan se ut i fra det bildet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Er det noen som har Metal Gear Acid, da? Jeg er sååå fristet til å kjøpe en PSP og MGA nå med en gang! Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 haha, en jeg kjenner som har drit fet lyd-andlegg spilte MGS2 intro theme drittt høyt, så det hørtest over hele nabolaget+litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg