Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance.

fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3

Men det går jo ikke å hente den ned..!

Jeg VIL ha den på maskinen!!

Haha.. Hørte på sangen der igjen nå. Fy F**n den er tam :D No offense mot MGS-themet, men kan ikke skjønne at jeg likte denne versjonen av sangen før :roll: (Lærte meg til og med hele sangen på gitar)

Lenke til kommentar
Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance.

Du får DEN på maskinen ;)

Oh tell my how, my good man!

Går jo helt sikkert å laste den ned et eller annet sted, men ette fra den linken der..!

Lenke til kommentar

Du får DEN på maskinen ;)

Oh tell my how, my good man!

Går jo helt sikkert å laste den ned et eller annet sted, men ette fra den linken der..!

prøv i IE

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har snakka om dette før men MG4 kommer jo til PS3. Hvordan tror dere det blir? En slags fortsetelse på slutten av 2'ern? Digget slutten på MGS2! Husket at jeg ikke forstod noen ting når jeg var inni Arsenal Gear :!:

Med PS3 kommer jo grafikken og lyden til å bli fantastisk.. Får håpe det kommer ut rett etter lanseringen :!:

Lenke til kommentar
ctv: Du kan ikke qoute sånn der, det er imot reglene. Men Biggy, jeg brukte opera til den nedlastinga, og da trykka jeg på Save, og valgte hvor den skulle være, simpel as pie :)

Jeg fikk det ihvertfall ikke til å "Lagre som..."

Bruker Explorer..

Menne, det må da være andre måter å få det til! Finner den ikke i WinMX, men prøvde BearShare.. Fant 1, men det tok jo 6t.! Det er ikke moro i lengda!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Bare jeg som ser gray fox/ ninja Olga på det bildet av mgs4?

Halve drakten til snake.

Håper kojima ikke gir fra seg lyke mye av historien som han gjorde med mgs3. Tror at de som ikke så alle filmene av mgs3 før det kom ut harre det mye morroere den første gangen de spillte.

Lenke til kommentar

Halve drakten til snake.

Håper kojima ikke gir fra seg lyke mye av historien som han gjorde med mgs3. Tror at de som ikke så alle filmene av mgs3 før det kom ut harre det mye morroere den første gangen de spillte.

:ermm: tog ingenting av den posten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Halve drakten til snake.

:ermm: tog ingenting av den posten

Er det bare meg som ser en ninja på det bilde av mgs4? halve drakten til snake er en ninja drakt.

Og jeg håper at hideo kojima ikke gir ut teasers med historie i. bare gameplay :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...