Zemeckis Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hva er dommen for de som har prøvd det? Dommen fra meg er at MGS3 er kjempe kult! Fet intro, kjempe bra grafikk, fine jungel lyder, gode våpen lyder + kule våpen(endelig shotgun ). Dere har mye å glede dere til for de som ikke har fått spillet enda. Edit: Har ikke spilt i mer enn et par timer, men første inntrykket er veldig bra Endret 2. mars 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Gleder meg til imorra ass. hvor er den å få kjøpt billigst?? Tenker da på butikker?? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Kan ikke vente til å få det i morgen. Jeg starter på jobben kl 14 og spillbutikken åpner kl 10. Gjett hvem som skal stå der og være den første til å hente sin MGS3 kopi? Kan ikke vente med å få det i hendene mine. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Damn, er skole i morgen, men selv om jeg ikke trenger å gå så sier samvitigheten min at jeg går på skolen, stikker innom byen(etter skolen) henter min kopi av spillet, kommer hjem legger det på skrivebordet mitt, depper litt, fyrer på arbeidsklærene mine og går på jobb fra 15.00-22.00. Kommer hjem tar en kalde dusj og er kjemetrøtt. Ingen MGS 3 på meg, men skal nok prøve å ta en titt på det. Så da blir det nok spilling på fredag ettermiddag og hel eneste uke med mindre spillet blir rundet av i helgen. Men shit GT4 kommer også. Endret 2. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Damn, er skole i morgen, men selv om jeg ikke trenger å gå så sier samvitigheten min at jeg går på skolen, stikker innom byen(etter skolen) henter min kopi av spillet, kommer hjem legger det på skrivebordet mitt, depper litt, fyrer på arbeidsklærene mine og går på jobb fra 15.00-22.00. Kommer hjem tar en kalde dusj og er kjemetrøtt. Ingen MGS 3 på meg, men skal nok prøve å ta en titt på det. Så da blir det nok spilling på fredag ettermiddag og hel eneste uke med mindre spillet blir rundet av i helgen. Men shit GT4 kommer også. Ja. MGS3 og GT4, to av årets desidert mest etterlengtede spill til PS2 etter min mening, kommer dessverre nesten samtidig. Så jeg må nok vente litt med GT4 foreløpig... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fikk min versjon i dag Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Nå har jeg vært og hentet min Collector Edition! Esken er kjempekul og det samme er t skjorten. Har tatt noen bilder i tilfelle noen vil vite hvordan dette ser ut : Esken Foran Esken Bak T-Skjorte MGS Logo FOX Logo Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Går det an å få tak i Collectors Edtition i butikken også? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Har EB Games på byporten flere av de Collector`s Ediotion? Dagbladet har testet den enda en 6`er http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/03/425080.html Endret 3. mars 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Arrggg!!!!1 Gamesmix kan suge P*** min!! Fikk ikke spillet mitt idag! Kan ike dra til byen idag pga. der selger de mgs3, men jeg bestillte fra gamesmix, de forbanna horene! Men bare jeg får den til fredag så *Vente med å dra til gamesmix HQ med combat knife og camo drakt* Endret 3. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 fikk min kopi i dag, på platon på bystasjonen i bergen, de har plenty både på platon og spaceworld, men sestnevnte er 50 kr dyrere. Ble lit misunnelig på collectors edition der ja Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg så at de hadde et par stykker til av Collectors Edition på EB Games på Byporten ja. Men det var en del forhåndsbestilte da, så jeg vet ikke om det er nok til alle sammen for å si det sånn. Det er bare å gå og spørre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Fikk den ikke i dag!! Men håper og få den i morra!! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Har spillt det i nøyaktig 2 timer og 18 minutter og er meget imponert. Men kan jeg skyte inn med en negativ kommentar? Snake tåler ekstremt mye! Det liker jeg ikke og det har jeg heller aldri likt med serien. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Yes, yes. Endelig!!! Har ventet siden E3 2003. Og er det endelig mitt til odel og eie. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Har spilt MGS3 i 2 timer og 54 minutter, før jeg tok en pause. Har et par negative ting om spiller. For det første så er ikke kameravinklene perfekte og for det andre at man kommer i første person når man krype i gress, man ser jo ikke en ting! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Arrggg!!!!1 Gamesmix kan suge P*** min!! Fikk ikke spillet mitt idag! Kan ike dra til byen idag pga. der selger de mgs3, men jeg bestillte fra gamesmix, de forbanna horene! Men bare jeg får den til fredag så *Vente med å dra til gamesmix HQ med combat knife og camo drakt* Fikk det ikke jeg heller. Argh. Dumme Gamesmix. Det som er skummelt er at på siden deres, så står det at MGS3 har releasedato 4.mars Og det er jo faktisk ikke før i morra. Forklarer hvorfor vi ikke har fått det i dag, men likevel, datoen er jo FEIL Endret 3. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Enig med Zemeckis. Kameravinklene er helt dopa. Men ellers er MGS3 et genialt spill. Veldig bra grafikk, lyd, spillbarhet og gameplay og spillet er meget intenst og spennende. Alle som har en PS2 må bare kjøpe dette spillet Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Arrggg!!!!1 Gamesmix kan suge P*** min!! Fikk ikke spillet mitt idag! Kan ike dra til byen idag pga. der selger de mgs3, men jeg bestillte fra gamesmix, de forbanna horene! Men bare jeg får den til fredag så *Vente med å dra til gamesmix HQ med combat knife og camo drakt* Fikk det ikke jeg heller. Argh. Dumme Gamesmix. Det som er skummelt er at på siden deres, så står det at MGS3 har releasedato 4.mars Og det er jo faktisk ikke før i morra. Forklarer hvorfor vi ikke har fått det i dag, men likevel, datoen er jo FEIL Og det som er det rare er at for en uke siden sto det 3.mars der! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg føler med dere, dere som ikke har fått MGS3 enda. Men dere venter på noe godt og noe som er virkelig moro å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg