Zemeckis Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) SweeeTMaN: Du vet vel ikke om EB Games selger Collectors Ed. fremdeles vel? Har sinnsykt lyst på den t-skjorta ctv: Tror ikke jeg hadde denne låta Endret 29. august 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Nei du det vet jeg dessverre ikke. Det er nok bare å gå og spørre, hvis du har en EB Games nær der du bor. Jeg husker at de bare fikk inn et par sånne kopier. Men kan jo hende at de har noen igjen, man vet aldri. Lykke til på jakten Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 blitt altfor lite spilling på meg i det siste Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 har noen link til traileren til Subsistence..? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Hmm, blitt utrolig lite MGS3 på meg nå ass. Altfor mye skole og dritt :( gleder meg til neste helg ... Spille, spille, spille, spille!!! Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 har noen link til traileren til Subsistence..? http://mgsorg.joncaido.com/gc_mgs3sub_e.wmv Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Takk, ctv Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Nei du det vet jeg dessverre ikke. Det er nok bare å gå og spørre, hvis du har en EB Games nær der du bor. Jeg husker at de bare fikk inn et par sånne kopier. Men kan jo hende at de har noen igjen, man vet aldri. Lykke til på jakten Det finnes ikke EB Games her i Trondheim, dessverre. Får prøve å finne en butikk som selger t-skjorte som Nevnarion postet på forrige side. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Sangen heter Bonus - Progeny of a Legend, hadde den i samlinga fra før, skal se om jeg kan finne den skate remixen fra Substance. fant den! http://s1.putfile.com/videos/24012343129.mp3 Takk! Tusen Takk! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Kan jo lage egne MGS T-Skjorter da. Se her. Noen som har erfaring med slik type butikk. Var bare en tanke. Tenk å ha en egendesignet MGS T-Skjorte som bare du har og ingen andre. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Wohoo: Tror kanskje å designe en egen MGS-tskjorte gir problemer pga opphavsrett o.l., men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Wohoo: Tror kanskje å designe en egen MGS-tskjorte gir problemer pga opphavsrett o.l., men er ikke sikker. Hm..han skal jo ikke selge den eller no. Skulle da ikke være noe problem? :S Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Wohoo: Tror kanskje å designe en egen MGS-tskjorte gir problemer pga opphavsrett o.l., men er ikke sikker. Ehe i såfall er det den nettbutikken som har skylden. Jeg for min del har tenkt å bruke denne kun til privatbruk. Ikke selge den. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Vet bare at en gang jeg ville trykke opp en t-skjorte (og noen klistremerker ^^) med ett av mine favorittband (Muse), ville ikke firmaet bruke den offisielle logoen, fordi de ikke hadde rettighetene til å trykke den. Tenkte det samme kunne skje her. Men det skader for all del ikke å prøve! Klarer du det, bestiller jeg og ^^ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Wohoo: Tror kanskje å designe en egen MGS-tskjorte gir problemer pga opphavsrett o.l., men er ikke sikker. Det finnes jo utstyr for at man kan gjøre det hjemme også. Husker at søskenbarnet mitt printet ut et bildet med et spesielt papir og brukte strykejern for å få det på ei t-skjorte. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Det finnes jo utstyr for at man kan gjøre det hjemme også. Husker at søskenbarnet mitt printet ut et bildet med et spesielt papir og brukte strykejern for å få det på ei t-skjorte. En kamerat av meg gjorde det der. Det varte visst ikke lenge. Motivet gikk vekk etter å ha vasket t-skjorta et par ganger. Kan jo hende at de kjøpte noe billig greier, eller bare ikke gjorde alt riktig, men tenkte meg egentlig at det var sånn med det der. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Prøver igjen! Size=litt større: Snake Eater eller Sons of Liberty? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Snake Eater eller Sons of Liberty? Hvis du liker karakterer med dybde, Solid Snake og en historie som nesten kommer til å forvirre mer enn noe David Lynch har lagd, velger du MGS2. Er du mer en fan av action i form av gameplay og film, liker ganske rett-frem-historier, 'macho' karakterer som stortsett har like mye dybde som PacMan og ikke har noe imot en del humor og 'cheesy' øyeblikk, er MGS3 spillet for deg. Ærlig talt bør du vel egentlig spille begge/alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg