Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei du det vet jeg dessverre ikke. Det er nok bare å gå og spørre, hvis du har en EB Games nær der du bor. Jeg husker at de bare fikk inn et par sånne kopier. Men kan jo hende at de har noen igjen, man vet aldri. Lykke til på jakten :thumbup:

Det finnes ikke EB Games her i Trondheim, dessverre. Får prøve å finne en butikk som selger t-skjorte som Nevnarion postet på forrige side.

Lenke til kommentar

Vet bare at en gang jeg ville trykke opp en t-skjorte (og noen klistremerker ^^) med ett av mine favorittband (Muse), ville ikke firmaet bruke den offisielle logoen, fordi de ikke hadde rettighetene til å trykke den. Tenkte det samme kunne skje her.

Men det skader for all del ikke å prøve! Klarer du det, bestiller jeg og ^^

Lenke til kommentar
Det finnes jo utstyr for at man kan gjøre det hjemme også. Husker at søskenbarnet mitt printet ut et bildet med et spesielt papir og brukte strykejern for å få det på ei t-skjorte.

En kamerat av meg gjorde det der. Det varte visst ikke lenge. Motivet gikk vekk etter å ha vasket t-skjorta et par ganger. Kan jo hende at de kjøpte noe billig greier, eller bare ikke gjorde alt riktig, men tenkte meg egentlig at det var sånn med det der.

Lenke til kommentar
Snake Eater eller Sons of Liberty?

Hvis du liker karakterer med dybde, Solid Snake og en historie som nesten kommer til å forvirre mer enn noe David Lynch har lagd, velger du MGS2.

Er du mer en fan av action i form av gameplay og film, liker ganske rett-frem-historier, 'macho' karakterer som stortsett har like mye dybde som PacMan og ikke har noe imot en del humor og 'cheesy' øyeblikk, er MGS3 spillet for deg.

Ærlig talt bør du vel egentlig spille begge/alle. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...