Nevnarion Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg er også på The End. Irritert fordi jeg lagra, og når jeg loada igjen så måtte jeg selvsagt våkne opp i det forbanna fengselet. Må gå helt tilbake igjen. Faen! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Når du kommer til the end, save, restart PS2'en, og still klokka 8 dager fremover, så spiller du Da er The End dau, det pleier jeg og gjøre Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 "BigBoos", ser du sier at du liker musikken som er i "The Replacment Killers" og at den er veldig lik den som er i MG. Vet ikke om jeg er den eneste som har directors disc av MGS2, men der er det en lang kommentar av Hidejo om musikken. Der forteller han at han og en venn av han satt og så nevnte film, og han likte musikken så godt. Og siden han leitet etter musikk til MGS kontaktet han Gregson, resten kjenner vi jo =) Jo, det stemmer jo det.. Jeg har Substance, og da den xtra discen.. Veit ikke om du er ute etter å "huke" meg , men jeg og en kompis er filmfanatikere, og er veldig opptatt av musikk i filmer! Alltid vært. Jeg lager filmer selv blant annet! Ikke Hollywood-verdig akkurat men.. hehe Musikken har jo 80% å si i de forskjellige scenene. Omtrent da. Harry gjør en utrolig jobb som virkelig passer der den skal være! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 "BigBoos", ser du sier at du liker musikken som er i "The Replacment Killers" og at den er veldig lik den som er i MG. Vet ikke om jeg er den eneste som har directors disc av MGS2, men der er det en lang kommentar av Hidejo om musikken. Der forteller han at han og en venn av han satt og så nevnte film, og han likte musikken så godt. Og siden han leitet etter musikk til MGS kontaktet han Gregson, resten kjenner vi jo =) Jo, det stemmer jo det.. Jeg har Substance, og da den xtra discen.. Veit ikke om du er ute etter å "huke" meg , men jeg og en kompis er filmfanatikere, og er veldig opptatt av musikk i filmer! Alltid vært. Jeg lager filmer selv blant annet! Ikke Hollywood-verdig akkurat men.. hehe Musikken har jo 80% å si i de forskjellige scenene. Omtrent da. Harry gjør en utrolig jobb som virkelig passer der den skal være! Nå er jeg litt forvirret... "Etter å huke deg"? Skulle bare si at dine antydelser til at "replacment killers" musikken er lik MGS musikken er korrete Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 "BigBoos", ser du sier at du liker musikken som er i "The Replacment Killers" og at den er veldig lik den som er i MG. Vet ikke om jeg er den eneste som har directors disc av MGS2, men der er det en lang kommentar av Hidejo om musikken. Der forteller han at han og en venn av han satt og så nevnte film, og han likte musikken så godt. Og siden han leitet etter musikk til MGS kontaktet han Gregson, resten kjenner vi jo =) Jo, det stemmer jo det.. Jeg har Substance, og da den xtra discen.. Veit ikke om du er ute etter å "huke" meg , men jeg og en kompis er filmfanatikere, og er veldig opptatt av musikk i filmer! Alltid vært. Jeg lager filmer selv blant annet! Ikke Hollywood-verdig akkurat men.. hehe Musikken har jo 80% å si i de forskjellige scenene. Omtrent da. Harry gjør en utrolig jobb som virkelig passer der den skal være! Nå er jeg litt forvirret... "Etter å huke deg"? Skulle bare si at dine antydelser til at "replacment killers" musikken er lik MGS musikken er korrete Neida, neida.. Bare bråslo meg at "det har han sikkert bare tatt etter det Hideo sier!" hehe. Kunne jo kanskje høres pussig ut.. Men jeg er faren til ærligheten selv! Ingen vonde tanker om noen her! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Når du kommer til the end, save, restart PS2'en, og still klokka 8 dager fremover, så spiller du Da er The End dau, det pleier jeg og gjøre Ja, men det funker ikke når jeg skal ha camo'en hans Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Når du kommer til the end, save, restart PS2'en, og still klokka 8 dager fremover, så spiller du Da er The End dau, det pleier jeg og gjøre Ja, men det funker ikke når jeg skal ha camo'en hans Tror ikke du får noe camo, men i stedet får du en sniper rifle. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hint for å få camoen: Bruke Directional Microphone. Da hører du hvor han ligger. Snik deg dit, og freeze han. Gjør dette tre ganger (eller mer?). Samtidig kan du tranque han. Da får du rifla hans. Høres enkelt ut, men er ikke så enkelt. Krever litt tid. Brukte mye tid selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 kan noen fortelle meg når subsistence kommer ut? Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Urk nå er jeg faen så sur! Nå har jeg løpt etter "the end" i snart en time og kravlet bak han og sagt "freeze". Er det liksom ikke dette man må gjøre for å få camoen hans? Jeg stikker pistolen i ryggen på han, så ligger'n der en stund før han ynker noe, så sier han "I dont think so".. Så forsvinner'n. Mener at jeg har hørt at man skulle gjøre dette 5 ganger? Skal prøve en gang til, da har jeg hvertfall prøvd 5. Spiller på "normal". Mvh Stikk tror du har misforstått litt her. du trenger ikke finne han og gjøre den der "freeze"-greia 5 ganger. første gang du kommer bak og sier "freeze" så svarer han noe sånt "I don't think so", som du sier. mens du fortsatt har han i 1st person view tar du siktet litt vekk fra hodet hans (ned på ryggen f.eks) og så tilbake på hodet hans. han vil nekte da også, men tredje gang du gjør dette får du camoen, og så kaster han en stun grenade og stikker. et tips for å finne The End fort er at han alltid starter på en av de to høydene helt nord i Sokrovenno(sp?) South, og ser mot sør. Dersom du da sniker deg opp i Sokrovenno north og går opp en av de bakkene som gjør at du kommer inn igjen i Sokrovenno south på en av de høydene, har du ihvertfall 50% sjanse for å komme bak han. Ble mye nord og sør der, men les det noen ganger, så forstår du nok hva jeg mener når du prøver det Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Roger87: Bra at det finnes slike som deg med god tid og god husk. Min forklaring lenger oppe ble dårlig FORDI jeg manglet disse egenskapene Er litt for lenge siden jeg hentet Camoen hans. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Dere husker jeg prata om hvor irritert jeg var fordi når jeg loada der jeg hadda lagra i starten av kampen mot The End så våkna jeg opp igjen i fengselet? Vel...jeg lot være å spille noen dager, og når jeg loada gamen nå, så var The End DAU FFS!! Forresten, noen som vet om man får kjøpt Metal Gear Solid t-skjorter noe sted i Norge, eventuelt noe sted man kan importere fra? Har skikkelig lyst på. Endret 28. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Agres Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Har vært ¨på utkikk etter lignende selv. Utrolig kule t-skjorter. i hvertfall den nederste. Men vet ikke hvor. Har ikke letet veldig etter import, men vet ikke hvor mye jeg er villig til å betale Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg fikk også lyst på de to t-skjortene der Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har en MGS3 t-skjorte som jeg fikk med når jeg kjøpte special edition spillet. Men de der ser ganske så kule ut, hadde ikke hatt noe imot å kjøpe meg dem. Må være noen som selger dem. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har en MGS3 t-skjorte som jeg fikk med når jeg kjøpte special edition spillet. Men de der ser ganske så kule ut, hadde ikke hatt noe imot å kjøpe meg dem. Må være noen som selger dem. Hvor var det du kjøpt Special Ed. av MGS3? Tror noen andre nevnte noe om det i tråden, men orker ikke å lese igjennom alle sidene nå Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Hei, jeg er ny i denne tråden, men kommer sikkert til å være aktive fremover; jeg skal kjøpe MSG til PS2, og lurer på hvilket spill jeg kjøper. Jeg har spilt prologen til MSG2 (krigsskipet), og ble helt forelsket. Jeg har sett endel på Snake Eater, men jeg har liksom lyst på regn og MSG (som i roboten). NOen som kan hjelpe? Tusen takk for svar over PM eller her. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Hvor var det du kjøpt Special Ed. av MGS3? Tror noen andre nevnte noe om det i tråden, men orker ikke å lese igjennom alle sidene nå Jeg tok feil, var ikke special edition, men collectors edition. Jeg har snakket om det tidligere på denne tråden. La ut bilder og greier, sjekk HER. Jeg kjøpte den på EB Games i Byporten i Oslo. Den kosta bare 100kr mer enn den vanlige og man fikk den t-skjorta. Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Fant en drit bra MGS sang på putfile.com serveren, http://s1.putfile.com/videos/24007555994.mp3 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Roger87, tusen takk! =) Kansje jeg faktisk får belønning for strevet denne gangen! Men igjen, er jo litt kult at jeg har kommet meg bak han en 5-7 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg