Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er Konami GENIALE når det kommer til å lage trailere?

Men herregud, Subsistence ser genialt ut, kan ikke vente til det kommer ut. Jeg vil ha det NÅ.  :p

Ja de er flinke. Se bare den MGS4-traileren også. Fantastisk :yes:

Og forresten, *pusteproblemer av Subsistence-traileren* :dribble:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hører på Main Themes fra spillene nå. Fytterakkern. Det er EN spillserie som har et soundtrack som når opp til Final Fantasy-serien, og det er Metal Gear Solid.

Bare last ned MGS1 main theme, MGS2 main theme og MGS3 main theme (ikke Snake Eater-sangen, men selve main theme). Ligner hverandre, samme deilige melodien i alle, men i tre forskjellige, utrolig bra versjoner.

Hvilken liker dere best da?

Lenke til kommentar
Har utrolig lyst på MGS:Substance pga. Third persion View(leif). Det kommer til og rule! :D Er bare litt trist og betale masse penger(Det kommer nok på 599,- som jeg kjøpte MGS3:Orginal for ;) ) for noe, jeg egentlig har.

Subsistence..

Tja, du får jo med mye mer snækks på kjøpet da!

Jeg MÅ ha det jeg! Er spennende med Snake og nye ting og tang!

Har MGS1 Special Missions også.. Litt gøy.

Tøft med bl.a Snake Tales og skateboarding på Substance da..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

dett blir kos! lurer på hvordan det blir emd servere og lignende. om det blir som i timesplitters 3 (lage server selv ) kan jo vi Hw'ere aransjere en cup(? :p ) etc. men vi tar det når den tid kommer :) (som er?)

Lenke til kommentar
Hører på Main Themes fra spillene nå. Fytterakkern. Det er EN spillserie som har et soundtrack som når opp til Final Fantasy-serien, og det er Metal Gear Solid.

Bare last ned MGS1 main theme, MGS2 main theme og MGS3 main theme (ikke Snake Eater-sangen, men selve main theme). Ligner hverandre, samme deilige melodien i alle, men i tre forskjellige, utrolig bra versjoner.

For min del så overgår MGS musikken FF musikken, den ROCKER vilt :yes::w00t:

Lenke til kommentar

Er enig med deg, når du snakker om musikken til FF(Main Theme i FFX, er utrolig fin :love: ). Min favoritt av theme'ne. Er nok Den til MGS2 og MGS3.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt gjennom alle tre themes flere ganger nå, og klarer rett og slett ikke å bestemme meg. Men MGS 1 Theme vekker utrolig mange minner fra min første gjennomgang av MGS1. Jeg levde det spillet. Levde meg så utrolig inn i det. :love:

Jeg er enig med deg altså.. Går omtrent ikke an å velge!

Klart, man hører jo forskjell på tonene fra f.eks MGS og over til MGS3. Men jeg synes ikke man kan dømme ut i fra det egentlig!

Tenk tilbake når MGS kom ut. Jeg syntes det var helt vanvittig hvor bra det themet var! En helt spesiell stemning over et helt spesielt spill!

MGS2-themet fikk jeg frysninger av! Et kraftig førsteinntrykk! Særlig under introen når Snake er på vei til å klatre over rekkverket. "Take-off`en" som jeg kaller det. Ooh!

Den vesle vrien på slutta av themet i SnakeEater er helt værst! Virkelig en bra forbedring av noe som var meget bra fra før av!

Men det er så mye mer enn bare sangen som gjør det hele så spesielt!

Kryper litt unna det vi snakker om akkurat nå, men...

Ta f.eks i MGS2. Når Emma dør, og Snake, Raiden og Otacon går ut av Computer-lab`en. Der, når Otacon og Snake skal gå hver sin vei og de tar det spesielle håndgrepet og de spiller sangen i bakgrunnen! Man sitter der med sånn innlevelse og virkelig føler med gutta på oppdrag! Nei, jeg gir med ende over for Hideo!

Alltid likt Harry Gregson-Williams! La merke til musikken i f.eks Enemy of the State og særlig The Replacement Killers..!

Tenkte jo ikke noe større over det da, men faktisk, når MGS-spilla kom, la ihvertfall jeg mye mer merke til musikken. Da er man jo med selv!

Og det var jo Harry...! :dribble:

Lenke til kommentar

"BigBoos", ser du sier at du liker musikken som er i "The Replacment Killers" og at den er veldig lik den som er i MG.

Vet ikke om jeg er den eneste som har directors disc av MGS2, men der er det en lang kommentar av Hidejo om musikken. Der forteller han at han og en venn av han satt og så nevnte film, og han likte musikken så godt. Og siden han leitet etter musikk til MGS kontaktet han Gregson, resten kjenner vi jo =)

Lenke til kommentar

ingen tvil MGS 2 main theme (sløm om jeg aldri har hørt mgs main theme..:( ) men er det en sang som er bedre i mine øyner er det avsluttinings sangen til mgs 2! den er kanongenial

Lenke til kommentar
Hadde vært så sjukt fett om de hadde fått ræva i gir å få lagd en film!!

Noen som har hørt noe?

Det gikk jo masse rykter om en film, ikke lenge etter MGS1 var utgitt. Dette fordi Hideo Kojima visstnok hadde vært i kontakt med noen filmprodusenter. Men det var uansett ikke noe i de ryktene. Stadig vekk snakkes det jo om film av Metal Gear Solid, og det er jo ingen tvil om at det har potensiale til å bli bra. Men skulle de lagd film av historien vi allerede har spilt i spillene, eller en helt ny historie, som ikke er lagd spill av?

Lenke til kommentar

Urk nå er jeg faen så sur!

Nå har jeg løpt etter "the end" i snart en time og kravlet bak han og sagt "freeze". Er det liksom ikke dette man må gjøre for å få camoen hans? Jeg stikker pistolen i ryggen på han, så ligger'n der en stund før han ynker noe, så sier han "I dont think so".. Så forsvinner'n.

Mener at jeg har hørt at man skulle gjøre dette 5 ganger? Skal prøve en gang til, da har jeg hvertfall prøvd 5. Spiller på "normal".

Mvh Stikk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...