Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Neida. Jogg mor offeret og press(og hold) O hardt. Når du ser at snake gjør den bevegelsen (når han svur offeret for å holde han i chokehold) slipper du O halveis (medium press altså) Det blir vanskeligere om du skal passe på hvor hardt du trykke ved "grappelen". Lykke til Nå var det ikke jeg som spørte om det da, men tusen takk for tipset. Hjalp meg med og finne Sokolov i den datalaben. Fant den ikke jeg, hehe Men så var det ikke ment for deg heller! ahahahaha! Men værsågod for tipset Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 denne tråden har blitt veldig lang nå, noen som har sett noen lengre. Har ikke sjekket selv Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 denne tråden har blitt veldig lang nå, noen som har sett noen lengre. Har ikke sjekket selv Tja, denne er jo litt stor for ET emne, Metal Gear Solid. Da jeg starta den i februar, hadde jeg aldri trodd at den kom til og få 75 sider. Får bare vente på nr.100 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Er det på diverse Spiderman butikkene folk kjøper de kule MGS comics eller over nettet? Får bare vente på nr.100 Det gjør den garantert Endret 3. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvis dere vil ha litt morsome og ironiske tegneserier med MGS, så anbefaler jeg The Last Days of FoxHound, en fantastisk morsom og smart tegneserie, noe som gjør den bra er måten det er blitt tegnet på. Beste webcomic ever! Endret 3. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hehe.. Har lest de 100 første sidene. Gøy! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 The location will be the Leipzig Games Convention, running from 17 to 21 August, and Kojima is expected to use the event to reveal the latest developments of MGS 4, including the first glimpse of the PS3 game in action. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) denne tråden har blitt veldig lang nå, noen som har sett noen lengre. jeez, mange tråder som har over 75 sider.. eks. SO3 hadde over 5000 sider... Endret 6. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Neida. Jogg mor offeret og press(og hold) O hardt. Når du ser at snake gjør den bevegelsen (når han svur offeret for å holde han i chokehold) slipper du O halveis (medium press altså) Det blir vanskeligere om du skal passe på hvor hardt du trykke ved "grappelen". Lykke til Nå var det ikke jeg som spørte om det da, men tusen takk for tipset. Hjalp meg med og finne Sokolov i den datalaben. Fant den ikke jeg, hehe Men så var det ikke ment for deg heller! ahahahaha! Blåser jeg i. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 denne tråden har blitt veldig lang nå, noen som har sett noen lengre. jeez, mange tråder som har over 75 sider.. eks. SO3 hadde over 5000 sider... Men, nå er dette i spill forumet, og handler om MGS, og den handler ikke om ALT som SO3 og SO4 gjør Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 denne tråden har blitt veldig lang nå, noen som har sett noen lengre. Har ikke sjekket selv Tja, denne er jo litt stor for ET emne, Metal Gear Solid. Da jeg starta den i februar, hadde jeg aldri trodd at den kom til og få 75 sider. Får bare vente på nr.100 Men da må vi ikke stoppe og la den havne på side 2 Jeg har tenkt på å begynne en ny runde MGS3 snart. Lenge siden jeg har spilt. Har lyst til å prøve å få tak i stealth camo. Får se om jeg tar spillet fram igjen utover høsten Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Prøver å få spilt igjennom MGS3:SE for andre gang, men det er ikke lett når jeg er hjemme sent på ettermiddagen etter jobb og blir utrolig fort lei av å spille Endret 14. august 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) ta deg en ukes fri Endret 14. august 2005 av arbror22 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ta deg en ukes fri Ja, ikke sant Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvor mange her er det som har fått Stealth Camo egentlig?? Virker ikke som det så ille mange..! Menne, jeg har`n vøtt! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er nok få av dem som orker å skyte alle de froskene, eller gå gjennom hele spillet uten å bli sett. Men jeg skal klare det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvor mange her er det som har fått Stealth Camo egentlig??Virker ikke som det så ille mange..! Menne, jeg har`n vøtt! Klarer å snike meg gjennom jungelen fint uten Lenke til kommentar
Agres Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvorfor kan ikke jeg snike, når Solid Snake? (som tromsøværing funker den perfekt. "å snike, snik, sneik, har sneket" men for dere i sør. . . jaja ) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvorfor kan ikke jeg snike, når Solid Snake? (som tromsøværing funker den perfekt. "å snike, snik, sneik, har sneket" men for dere i sør. . . jaja ) Haha skjønte den med en gang :!: Litt tørr (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg