Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

Jeg prøver å runde 3,ern uten noen alarmer, men om man tar drepen etter at man har fått alarme-phase, og tar continue, slettes den alarmen da, eller vil den telle på sluttresultatet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, kjapt spørsmål dere.

Hva gjør jeg når jeg kommer til the sorrow?!

Jeg skjønner ikke en dritt. :no:

Jeg bare gikk forover og masse vakter bare gikk mot meg.

Jeg prøvde og skyte The Sorrow men det går ikke?!

Folkens, hva gjør jeg? Er litt desperat nå :cry:

Ikke gjør noenting mot han..

Han er allerede død veit du! :cool:

Bare gå oppover og unngå å fly på de som evt. måtte komme mot deg, og ikke minst dissa skrekkinnslagene fra Sorrow.

Bare ta en søndagstur oppover bekken, og tilslutt skjer det noe spennende.

Prøv deg frem litt selv når du skjønner at noe kanskje ikke er som det skal! :D

Lenke til kommentar
Ok, kjapt spørsmål dere.

Hva gjør jeg når jeg kommer til the sorrow?!

Jeg skjønner ikke en dritt.  :no:

Jeg bare gikk forover og masse vakter bare gikk mot meg.

Jeg prøvde og skyte The Sorrow men det går ikke?!

Folkens, hva gjør jeg? Er litt desperat nå :cry:

Ikke gjør noenting mot han..

Han er allerede død veit du! :cool:

Bare gå oppover og unngå å fly på de som evt. måtte komme mot deg, og ikke minst dissa skrekkinnslagene fra Sorrow.

Bare ta en søndagstur oppover bekken, og tilslutt skjer det noe spennende.

Prøv deg frem litt selv når du skjønner at noe kanskje ikke er som det skal! :D

takk for svaret, nå gikk jeg opp hele bekken, men ingenting skjedde :cry:

kom til slutten av vannet og da døde snake

Lenke til kommentar

Nemlig. Det er "meninga"..

Men hva gjør man så..? Jeg sleit veldig en stund selv, men litt utforsking gjør susen.

Du skal slippe å jogge i vannet flere ganger:

Bruk Revival Pill. Da kommer han seg på beina igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kom over dette på nett. Snakeplissken.net. Ser at det er litt for mange sammenfallende detaljer med MGS til at det kun er tilfeldigheter.

SNAKE og PLISSKEN er jo begge Davids aliaser. Samtidig har "Snake Plissken" lapp over det ene øyet, akkurat som big boss, og langt "macho" hår, som alle snake'ene (bortsett fra solidus ;) )

Det må jo være noen sammenheng. Den første av disse filmen kom tydeligvis ut i 1983, "litt" tidligere enn MGS. Kanskje vår gode venn Hideo har hentet litt inspirasjon herfra?

Noen som vet noe?

:whistle:

Edit: Et spill... Dette spillet kommer sikkert til å ta rotta på Metal Gear franchisene ;)

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Kom over dette på nett. Snakeplissken.net. Ser at det er litt for mange sammenfallende detaljer med MGS til at det kun er tilfeldigheter.

SNAKE og PLISSKEN er jo begge Davids aliaser. Samtidig har "Snake Plissken" lapp over det ene øyet, akkurat som big boss, og langt "macho" hår, som alle snake'ene (bortsett fra solidus ;) )

Det må jo være noen sammenheng. Den første av disse filmen kom tydeligvis ut i 1983, "litt" tidligere enn MGS. Kanskje vår gode venn Hideo har hentet litt inspirasjon herfra?

Noen som vet noe?

Edit: Et spill... Dette spillet kommer sikkert til å ta rotta på Metal Gear franchisene ;)

Kojima tok masse fra amrikanske filmer, dette har han sagt! Hvis du sammenligner Snake Plissken(leif) og Solid S. så ser du at de ligner fælt på hverandre.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe?

Kojima tok masse fra amrikanske filmer, dette har han sagt! Hvis du sammenligner Snake Plissken(leif) og Solid S. så ser du at de ligner fælt på hverandre.

Det er riktig. Han var så begeistret over de gamle filmene med Kurt Russell at han ville ha med detaljer fra disse filmene. De heter forøvrig Escape from New York (`81) og Escape from L.A. `(`96). Riktignok finpusset han på navnet (MGS: Pliskin)

Synes faktisk disse filmene er tøffe, jeg...! "Litt" overnaturlig/fremtidig her òg.

Og det er mange likhetstrekk!! Ta en titt selv, dere gamere, og se hvor mye han egentlig har hentet fra de! :)

Kanskje ikke de faller i smak hos alle, men jeg sluker alt som har med Hideo og gjøre! :dribble:

Lenke til kommentar

Nemlig. Det er "meninga"..

Men hva gjør man så..? Jeg sleit veldig en stund selv, men litt utforsking gjør susen.

Du skal slippe å jogge i vannet flere ganger:

Bruk Revival Pill. Da kommer han seg på beina igjen. :thumbup:

Woho :w00t:

Takk for svaret :D

Lenke til kommentar
Der var bøkene bestilt. Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2. Gleder meg! Lurer på hvordan historien vil bli fortalt i bokform :)

Hvor fant du metal gear 2 boken? Er det strategi guiden du bestilte eller?

Nei. Boka med historien til spillet. Skrevet som en roman. Bestilte den forøvrig på mao.no. Ikke fått de ennå though. Gleder meg, selv om jeg må få runnet Harry Potter først ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...