MGS3 Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 I begynnelsen av MGS 3, i Virtous-missionet så ska Snake finne Sokolov i Rassvet. Når han kommer inn i det lille rommet som Sokolov er så snakker de sammen, og etter en stund sier Sokolov "You're Russian is perfect" elns..Hvordan skal han kunne vite det, når Snake ikke har snakket russisk til ham..? De snakka angivelig russisk hele tiden, men vi hørte engelsk så vi skulle forstå det Aahh, okey takk Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 var i byen i dag, og fant OFFICIALMGS 3 Strategy Guide, men fant også LIMITED EDITION MGS 3 Strategy Guide!`KOmmer nok til å kjøpe LE! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 Får du ikke egentlig akkurat det samme hvis du søker på "MGS Cheats" eller "MGS Strategy guide" ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 Får du ikke egentlig akkurat det samme hvis du søker på "MGS Cheats" eller "MGS Strategy guide" ? Jo, men det er nå likevel noe eget med å ha den offisielle strategy-guiden i hånda. Er akkurat det samme med kopierte/nedlastede spill også. Er uansett bedre å ha dem kjøpt, original. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 var i byen i dag, og fant OFFICIALMGS 3 Strategy Guide, men fant også LIMITED EDITION MGS 3 Strategy Guide!`KOmmer nok til å kjøpe LE! Hvilken butikk da? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 var i byen i dag, og fant OFFICIALMGS 3 Strategy Guide, men fant også LIMITED EDITION MGS 3 Strategy Guide!`KOmmer nok til å kjøpe LE! Hvilken butikk da? Tipper Spider-Man? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) var i byen i dag, og fant OFFICIALMGS 3 Strategy Guide, men fant også LIMITED EDITION MGS 3 Strategy Guide!`KOmmer nok til å kjøpe LE! Hvilken butikk da? Butikken lå i Stavanger, og hetter Game Zone... Det var ikke Spiderman.. http://www.bookpool.com/sm/0744004764 Endret 17. juni 2005 av MGS3 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Kjopte "Official MGS3 strategy guide signature series" for 3 dager sida! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Er den bra eller? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Jaevlig bra!! Den inneholder alt om personene, walkthrough (med kart over omraadet, saker og ting du kan finne), alt om vaapen, utstyr, dyr du kan spise, Kerotan-giude + 8 sider preview av "Official metal gear solid comic-book" (jeg kjopte et eksemplar for 4 dager sida ) + masse mer! Lenke til kommentar
and91 Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 En kompis lånte MGS1 av meg, og ja han klarte faenmeg å miste det. Trenger desperat det nytt eksemplar, noen som kan selge meg eller vet hvor jeg kan kjøpe et? Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 sjøpte også dn "mgs3 guiden" nå nettop... j**** kul, men d står jo ingenting om dn "tushinko" du trenger for å få infinity face-paint.... d står til og med ingenting om slangen i "animals" delen av boka.... Lenke til kommentar
and91 Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Altså ingen som vet hvor jeg kan få tak i MGS1 nå for tiden? Tenk å rote bort bestevennens MGS1 han fikk sannelig smake kjeppen når han forklarte at han hadde mista det Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Altså ingen som vet hvor jeg kan få tak i MGS1 nå for tiden? Tenk å rote bort bestevennens MGS1 han fikk sannelig smake kjeppen når han forklarte at han hadde mista det du kan jo prøve en brukt-sjappe... de pleier alltid å ha gamle ps1 spill, langt ifra umulig at de har mgs dr... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Det skal nok være mulig å fortsatt få tak i det originale Metal Gear Solid, men det blir vanskelig. Faktisk burde det jo være denne bestevennen din sin oppgave å skaffe deg nytt. Han må hvertfall betale spillet om du finner det, og det kan fort bli en del. Er ikke alltid "gamle" klassikere som MGS er på billigsalg. Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Er vel fortsatt samme pris for spillet selv om det er gammelt.. Ikke like lett og oppdrive PSX-spill for tiden! Men hva er vel 5-600,- for et spill i MGS-serien??! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) jeg kjøpte også den guiden for 2 eller 3 dager siden...den er ganske pen Edit: så får man me en sånn heavy feit plakat...sikkert 1 meter lang Endret 9. juli 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Runna akuratt MGS3, faen så bra spill! gleder meg til MGS4! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Fikk nesten lyst til å kjøpe meg MGS3 guiden jeg også nå Skal stikke innom Spider-Man butikken i Tr.heim nesten gang jeg er i byen å se om de har den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Herregud så plagsomt det er å ville spille mgs3 uten å kunne gjøre nettop det...kontrollen min er fukket :S arr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg