Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I begynnelsen av MGS 3, i Virtous-missionet så ska Snake finne Sokolov i Rassvet. Når han kommer inn i det lille rommet som Sokolov er så snakker de sammen, og etter en stund sier Sokolov "You're Russian is perfect" elns..Hvordan skal han kunne vite det, når Snake ikke har snakket russisk til ham..?

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
I begynnelsen av MGS 3, i Virtous-missionet så ska Snake finne Sokolov i Rassvet. Når han kommer inn i det lille rommet som Sokolov er så snakker de sammen, og etter en stund sier Sokolov "You're Russian is perfect" elns..Hvordan skal han kunne vite det, når Snake ikke har snakket russisk til ham..?

De snakka angivelig russisk hele tiden, men vi hørte engelsk så vi skulle forstå det ;)

Lenke til kommentar

Høyh. Jeg fant fuggærn til The End her, og jeg bare titta på den med Sniper Rifla, så kom den lyden fra MGS1 når man tar en Ration...!

Så fanga jeg den levende, og etter en liten stund med løping rundt i Sokrovenno, kom lyden en gang til!!

Noen som veit hvorfor dette skjer?

Kan ikke si jeg har lagt merke til at Health Gauge har forandret seg heller..

Synes detta var mystisk! Har ikke lest noe sted at det skal skje noe hvis man fanger den heller..

The End blir vel litt sinna hvis man spiser den men! :yes::ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...