NothgaliC Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Har begynt å spille MGS 1 igjenn nå. Herregud, MGS er et jævlig bra spill. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Har begynt å spille MGS 1 igjenn nå. Herregud, MGS er et jævlig bra spill. Join the club. Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Her er en avatar fra et Metal Gear Solid-forum: Måtte le litt av den! Også denne: Noen som vet hva den episoden heter? hvor fant du forumet? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 http://www.metalgearsolid.org Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Crab Battle Denne flashen eier, han som spiller snake er god! Faen, den va mann! :!: Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 etter reevaluering av MGS4 tråden, poster jeg d bare her... va syns dere bør komme me i MGS4? (nye folk, gameplay... u name it ) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Crab Battle Denne flashen eier, han som spiller snake er god! Hahaha. That made my day! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 HAHAHA, morsomste flash EVER :!: :!: :!: Holdt seriøst på å dette av stolen! :!: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 "My knife can't stand a chance against those massive claws!" "It's moving so fast!" :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 "its some kind of cave demon" eller no sånt, hahaha! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Han var jo fantastisk på stemmen til Solid Snake da Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Han var jo fantastisk på stemmen til Solid Snake da Ja, utrolig flink Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Fant en kul en. Link :!: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 :!: Den døve vakta var bare dønn kul. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 haha!! datt nesten av stolen av latter... vakta var døds morsom Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) I begynnelsen av MGS 3, i Virtous-missionet så ska Snake finne Sokolov i Rassvet. Når han kommer inn i det lille rommet som Sokolov er så snakker de sammen, og etter en stund sier Sokolov "You're Russian is perfect" elns..Hvordan skal han kunne vite det, når Snake ikke har snakket russisk til ham..? Endret 13. juni 2005 av MGS3 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 I begynnelsen av MGS 3, i Virtous-missionet så ska Snake finne Sokolov i Rassvet. Når han kommer inn i det lille rommet som Sokolov er så snakker de sammen, og etter en stund sier Sokolov "You're Russian is perfect" elns..Hvordan skal han kunne vite det, når Snake ikke har snakket russisk til ham..? De snakka angivelig russisk hele tiden, men vi hørte engelsk så vi skulle forstå det Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Høyh. Jeg fant fuggærn til The End her, og jeg bare titta på den med Sniper Rifla, så kom den lyden fra MGS1 når man tar en Ration...! Så fanga jeg den levende, og etter en liten stund med løping rundt i Sokrovenno, kom lyden en gang til!! Noen som veit hvorfor dette skjer? Kan ikke si jeg har lagt merke til at Health Gauge har forandret seg heller.. Synes detta var mystisk! Har ikke lest noe sted at det skal skje noe hvis man fanger den heller.. The End blir vel litt sinna hvis man spiser den men! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Fant en kul en. Link :!: Den vil ikke fungere hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg