royale Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 skal kjøpe meg mgs3 med en gang jeg får gavekortet fra md. Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Grunnen til at jeg sa mine tre, er at de ikke vil dø Tanker brettet i MGS2 er det beste MGS-"Brettet" ever! Noen andre som er enige? off coarse dude! Spiller det brettet nå, og kjemper mot Vamp, men klarer det aldri!!Blir så sint når han blir raskere og raskere ikke stykt meint, men jeg tror du blander brett dr... du sloss mot vamp på plant... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jup. Tanker brettet spiller du gjennom med Solid Snake mens du spiller gjennom Plant brettet med han Raiden fjerten. Men uansett han Vamp er dritlett. Du tar bare Stinger`n frem og stiller deg ved den døren som leder videre til rom nr 2 som du må svømme gjennom får å nå hun Emma. Så hver gang Vamp dukker opp fra det vannet så tar du og fyrer av en Stinger. Han dykker ned i vannet og kommer opp og slik fortsetter du helt til han klikker og hopper opp på det gjærdet i andre etasje. Da tar du frem SOCOM (pistolen) og tar deg god tid når han avfyrer de greiene etter deg så stopper du bare opp og dukker unna disse. Treff han med SOCOM to til tre ganger og wips han er nede. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 øhh..jah, selføgelig er det Plant mappe du spiller mot Vamp på! Unnskyld, jeg var litt vekke når jeg skrev det.. Takker for tipset Wohoo!! Off Topic: Er kjempe glad nå, har nettopp fått en flunkede nye data, med 19" LCD skjerm!! Den er digg!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Raiden er ikke så ille da Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Raiden er ikke så ille da Bare se på fyren da. Første gangen jeg spilte MGS2 så tenkte jeg WHF nå jeg så Raiden. Viste ikke om han var homo, en tranvesitt, eller en dame. Stemmen hans gjorde det heller ikke mye lettere. Og han ser rett og slett latterlig ut i forhold til Solid Snake. Ikke rart at "Herr President" i MGS2 måtte sjekke etter om han var en mann. Så helt klart skal Raiden vekk i MGS4 og Solid Snake skal inta fører plassen. Jeg er sikkert ikke den eneste som ikke liker Raiden her på forumet. Forresten mine favoritt karakterer gjennom hele MGS serien må være: Solid Snake Liquid Snake Raven Sniper Wolf Ocelot Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Fy flate, du er klar over at Raiden er like "skillzor" som Solid? Raiden slo Vamp 3 ganger, drepte solidus, drepte fat man, osv. Solidus er sterkere enn en 70 år gammel big boss. Så jeg vil si at de er like gode. Og jeg tror noe av grunnen til at Hideo satt Raiden inn er fordi, vi skal få litt innsikt i hvordan det er å se på Snake, istendenfor å spille han Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Helt enig Fanta Boy Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Fy flate, du er klar over at Raiden er like "skillzor" som Solid? Raiden slo Vamp 3 ganger, drepte solidus, drepte fat man, osv. Solidus er sterkere enn en 70 år gammel big boss. Så jeg vil si at de er like gode. Og jeg tror noe av grunnen til at Hideo satt Raiden inn er fordi, vi skal få litt innsikt i hvordan det er å se på Snake, istendenfor å spille han Jeg har ikke sagt noe ang Raiden sine skils. Fyren er jo en ren drapsmakin , men seriøst han ligner ikke på en man. Går som en dame og gjør han også. Men man må jo innrømme at han fikk en god del hjelp underveis da mens man spilte som han. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ja, han kan lett forveksles med en eller annen Final Fantasy-figur, men han er jo god, og jeg hadde ikke noe imot å spille med han. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Og jeg tror noe av grunnen til at Hideo satt Raiden inn er fordi, vi skal få litt innsikt i hvordan det er å se på Snake, istendenfor å spille han Det er akkurat derfor han satte Raiden inn! Han sier det selg i Docements of MGS Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Øy øy!! Ikke diss folk med slik hårsveis! Langåra folk er ikke homo! Raiden is the man , etter solid snake! *ikke se på meg* , har ikke platina blondt da Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Men nå er det jo Big Boss>Solid Snake>Ocelot>Liquid>Raiden Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Øy øy!!Ikke diss folk med slik hårsveis! Langåra folk er ikke homo! Raiden is the man , etter solid snake! *ikke se på meg* , har ikke platina blondt da Solid Snake, Big Boss, Ocelot, Liquid, Otecon osv har alle langt hår. Men det beste som kan samenlignes i dette tilfellet, det er Orlando Bloom (som for tull) erstatter den nåværende James Bond (Brosnan). Var akkurat slik jeg følte det når Raiden dukket opp in the game. Har egentlig ikke så mye imot fyren men det er bare det at han ikke virker maskulin nok sorry da gutter, ikke ta det personligt. Ser ut til at Raiden har en del fanboys her i denne tråden. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Crab Battle Denne flashen eier, han som spiller snake er god! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Crab Battle Denne flashen eier, han som spiller snake er god! Sykt morsom flash :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Haha!! OLIOLIOOOO!! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Den var jo helt blasfemisk! Må ikke tulle med heilligbrøde! ...OLIIIIOLIOOOOOOOO Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Her er en avatar fra et Metal Gear Solid-forum: Måtte le litt av den! Også denne: Noen som vet hva den episoden heter? Endret 7. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Her er en avatar fra et Metal Gear Solid-forum: Måtte le litt av den! Også denne: Noen som vet hva den episoden heter? Den er ikke fra noen episode, fan art er det! Hadde passa bedere til flanders da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg