Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Metal Gear Solid Snake Eater fikk fin score på vg.no

6   :yes:

Og fortjener den det ? Absolutt ikke.

Vent til du spiller det og la ikke musikk, historie lure deg . Gameplay har vært denne seriens motto hele tiden og det er lik 0 på MGS 3.

ok :ermm:

EDIT: Syns ikke det er noen vits i og ødelegge stemninga i tråden...

Ok... Du er sikkert Splinter Cell-fan, men er dette en Splinter Cell - tråd??

NEI!! Dette er en Metal Gear Solid tråd!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Metal Gear Solid Snake Eater fikk fin score på vg.no

:yes:

Og fortjener den det ? Absolutt ikke.

Vent til du spiller det og la ikke musikk, historie lure deg . Gameplay har vært denne seriens motto hele tiden og det er lik 0 på MGS 3.

"Damn...Ohh.noes you didain't"

Tahiro, hvis du skal disse mgs, er du i feil topic. Du kommer til og bli flamma så, "my advice to you"..."Getta outa of-uh a herrrhhh"

Men det du sier er helt feil, hvis jeg ikke tok feil, ville du bare irritere oss, men jeg tror du var seriøs.

Fanta Boy :w00t:

Lenke til kommentar

Er stor fan av MGS spillene, men de som tror at kameravinkelen i MGS3 er lik som i de tidligere MGS spillene tar skammelig feil.. Dette kombinert med null radar gjør at du må bytte mellom første person og 3. person veldig ofte:S

MEN spillet er digg det, så ikke misforstå ;)

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg sinnsykt mye, en dag igjen dere! Forhåndsbestilte på EB games jeg, 30 kr depositum, 549,- for spillet. :w00t:

midnight_walker: Helt sant. Splinter Cell har ganske mange elementer/ting som er veldig likt MGS, som de har tatt derifra.

Jeg må også se å bli ferdig med KotOR2. :hmm:

Lenke til kommentar

Eh det med at det ikke er noe radar med i MGS3 plager meg egentlig ikke. Det er jo da man får ekstra chalange når du spiller spillet. Pluss spillet går ut på at du skal bruke de omgivelsene til å usynliggjøre deg selv ovenfor fienden(rett meg pleas hvis jeg tar feil).

EDIT: 1 dag igjen. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Yes! Bare 1 dag igjen! :D

Jeg var innom Narvesen som er på Oslo S/Byporten, den som selger spill og film og sånt. Og der hadde de MGS3 til salgs i dag! Jeg spurte hvordan de kunne selge den i dag når det er meningen at den kommer ut i morgen. Og karen der sa at de hadde bestilt den far England sånn at de da fikk den tidligere. Er det bare meg eller er det ikke lov å selge spill før datoen det faktisk skal gis ut? :hmm: Dette fikk meg til å tenke litt liksom...

Lenke til kommentar
Eh det med at det ikke er noe radar med i MGS3 plager meg egentlig ikke. Det er jo da man får ekstra chalange når du spiller spillet. Pluss spillet går ut på at du skal bruke de omgivelsene til å usynliggjøre deg selv ovenfor fienden(rett meg pleas hvis jeg tar feil).

EDIT: 1 dag igjen. :D

Fikk spillet i dag. Og for dere som ikke har fått det ennå, så kan jeg bare si: gled dere It's B-E-A-UTIFUL :love:

BTW.

Det er radar i spillet! Du må velge noe utstyr for å kunne bruke dem, de bruker strøm så du må bruke den forsiktig. Det er to typer i spillet, en til å se fiender og en til å finne dyr og sånne ting. :thumbup:

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar
JAAAAAA!!!!!! Gjett hva som lå og ventet på meg på kjøkken bordet i dag....? Jo, MGS3!!!!! :w00t:

Jeg hater deg! Jeg hater deg din eggsuppe!!! :love:

Du måtte bare vise bilde :mad:

Anyways, er glad på dine vegne :love: Håper(å med håpe mener jeg at hvis jeg ikke får den går jeg selv til Gamesmix HQ, og går berserk med Combat Knife :whistle: ) på at jeg får den imorra

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
JAAAAAA!!!!!! Gjett hva som lå og ventet på meg på kjøkken bordet i dag....? Jo, MGS3!!!!! :w00t:

Heldig gris. :ermm:

Har ventet altfor lenge og begynner og telle timer nå. Hvor har dere som har skaffet det, kjøpt det? Får vel bare smøre meg med litt mer tålmodighet og overleve den harde skoledagen i morgen.

Lenke til kommentar
hvis jeg ikke får den går jeg selv til Gamesmix HQ, og går berserk med Combat Knife :whistle:

Jeg blir med. ;)

Men statser på at jeg får det i morra. Er litt irriterende å se at noen av dere har fått det allerede, men jeg hadde uansett ikke forventa å få det før i morra, så jeg er fornøyd. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...