BigBoss Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Tenker det er Nintendo han mener.. Greit nok det, men det er ikke fælt mye jeg har spilt Metal Gear på de gamle maskinene... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har faktisk ikke prøvd noen av de andre Metal Gear spillene som kom før MGS til PSone. Må få til å gjør det en gang. Er spent på hvordan Hideo & Co klarer å tynne ut kreftene til PS3 med deres nye MGS spill Endret 2. juni 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Tenker det er Nintendo han mener.. Greit nok det, men det er ikke fælt mye jeg har spilt Metal Gear på de gamle maskinene... Nope, MSX Det er en PC thingy, de brukte den på midten/slutten av 80-tallet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Det er et eller annet MicroSoft ja...! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Okay, etter grundig research og masse tenkning! Har jeg funnet ut min favoritt! MGS3 og naked SNAKE! Endret 4. juni 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 OMG. Fann nettop MGS 1 i en gammel skuff. Nå trenger jeg bare et memorycard så er det game ON. Herregud så bra dette spillet er. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Klart MGS1 og solid snake her. Men må vente til jeg klarer ut MGS3 Har et råttent prosjekt jeg må skrive i hele natt var hjemme hele uken å skulle arbeide, men har ikke starta Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Solid Snak eier Big Boss bigg time. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Solid Snak eier Big Boss bigg time. Å new! Endret 4. juni 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 ja... her snakker vi om snake å big boss... men hvilken av "co-star" ene synes dere er best(otacon, the boss, ocelot, olga.. di dr)... jeg synes personli at the boss er ei j**** digg dame... (mens Johnny Sasaki e løgnast) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 EVA er faen meg digg!! Også er jo Otacon rå!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Naked Snake (hovedkarakter) og Liquid Snake (sidekarakter) er vel mine favoritter. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 EVA er faen meg digg!! Også er jo Otacon rå!! word Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Vamp, Liquid og Ocelot er de beste "co" folka i MGS! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Liquid er utrolig tøff Både digger og hater han. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Helt klart Ocelot. Den røde tråden i alle spille vi aldri vet intensjonene til. Mystisk og kul. Aldri slem og aldri god. Håper han får en veldig viktig rolle i det neste mgsspillet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Grunnen til at jeg sa mine tre, er at de ikke vil dø Tanker brettet i MGS2 er det beste MGS-"Brettet" ever! Noen andre som er enige? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Helt enig, Fanta Boy. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg kom over Metal Gear Solid-manga!! Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Grunnen til at jeg sa mine tre, er at de ikke vil dø Tanker brettet i MGS2 er det beste MGS-"Brettet" ever! Noen andre som er enige? off coarse dude! Spiller det brettet nå, og kjemper mot Vamp, men klarer det aldri!!Blir så sint når han blir raskere og raskere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg