tørrfisk Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 MGS2 Hadde jo helt utenomjordisk grafikk når det kom ut, men MGS3 har samme kvalitet grafikk som forgjengeren og er ikke så tidsriktig men meget vakkert PS2 kan ikke vise shiny textures virker det som på meg, alt er matt-aktig. Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Så utrolig fett!! Rart at de ikke nevnte Metal Gear Solid Så faktisk den overskriften på forsiden av VG i dag. Men "Deep Throat" kan man også forbinde med noe helt annet Hehe.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 MGS2 Hadde jo helt utenomjordisk grafikk når det kom ut, men MGS3 har samme kvalitet grafikk som forgjengeren og er ikke så tidsriktig men meget vakkert PS2 kan ikke vise shiny textures virker det som på meg, alt er matt-aktig. På en eller annen måte, har Hideo fått MGS3 til å se helt utrolig vakkert ut! De greier å "pushe" PS2 til det ytterste. Jeg tror de kommer til å greie det samme til PS3 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 På en eller annen måte, har Hideo fått MGS3 til å se helt utrolig vakkert ut! De greier å "pushe" PS2 til det ytterste. Jeg tror de kommer til å greie det samme til PS3 Vet ikke om det er Hideo himself som har programmert grafikken da, men teamet hans har ihvertfall gjort en god jobb *pirke pirke* Anågende PS3 tror jeg ikke de greier å pushe den til det ytterste før Metal Gear Soild 5: The revenge of Big Boss--- Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 På en eller annen måte, har Hideo fått MGS3 til å se helt utrolig vakkert ut! De greier å "pushe" PS2 til det ytterste. Jeg tror de kommer til å greie det samme til PS3 Vet ikke om det er Hideo himself som har programmert grafikken da, men teamet hans har ihvertfall gjort en god jobb *pirke pirke* Anågende PS3 tror jeg ikke de greier å pushe den til det ytterste før Metal Gear Soild 5: The revenge of Big Boss--- Skal nok litt til for å tøye spilla til det ytterste med en gang PS3 kommer ut ja.. Går nok ei stund.. Off-Topic: Er det noen luringer her som kan si meg hvem jeg skal kontakte for å legge ut Avatar...? Jeg har egentlig ei hjemmeside se, men det er nede akkurat nå. Ikke bare-bare å få ut et bilde i ny og ned da! Er det noen admin-er jeg kan sende det til som tar jobben? Eller må man da opprette konto hosPhotoBucket el lignende? Takker erbødigst for svar... Lang off-topic egentlig.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 BigBoss: Du bare går inn på kontrollpanel og laster den opp, merk at den må være maks 6kb og maks 80x80 piksler ellers vil du ikke få lasta den opp! Håper de ALDRI slutter å lage nye MGS spill Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Å? Man kan laste opp rett fra egen maskin altså?! Er på et par andre forum hvor man ikke kan det se.. Hmm. Må jeg prøve! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Lurer på noe, hvem liker dere best? Solid Snake eller Naked Snake? Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Lurer på noe, hvem liker dere best? Solid Snake eller Naked Snake? Start ny tråd Solid snake SEFF Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Solid Snake seff! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Solid Snake... (seff). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Helt klart Solid Snake. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Big Boss Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) ** SPOILER ALERT ** Å huff. Det er egentlig et utrolig vanskelig valg...! Bare tenker tilbake når MGS kom til PSX.. Leste en anmeldelse, og ble hekta med det samme! Revolusjon vøtt! Alt hva man kunne ønske seg i et spill! Så begynner man da å grave litt, søker rundt på nettet etter info om spillet og karakterene osv. Så kommer da spillet, og ingenting er som en helt med så gjennomført bakgrunn! Det har så veldig mye å si, ihvertfall for min del, at man ikke kun spiller en slabbedask uten "liv" og skal prøve å redde verden.. Det er jo Solid Snake vi først ble kjent med da, så det er vanskelig å ikke velge han. Husker hvor forferdelig skuffa jeg ble når Raiden kom og tok over hele Plant i SoL! Men, etter at man fikk runda det, skjønner man opplegget.. Greit nok med den vrien, men det blir lissom ikke det samme uten Solid Snake i hendene! Big Boss er jo mannen som startet det hele, og jeg må si jeg gledet meg veldig til å spille, og vite mer om personen man bare har "hørt om"! Mannen som er "far" til søskenflokken fra de 2 andre spillene! Man føler mere med Big Boss når han får vite historien om The Boss, under seremonien og når han står ved graven, enn f.eks hvis man lar Meryl dø i MGS.. Eplet faller ikke langt fra stammen, tror jeg passer her!! Endret 2. juni 2005 av BigBoss Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 For the love of God! Please SPOILER alert! Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 var d bare kødd d der mgs5: revenge of big boss, eller er d bekrefta?(don't mistake me for a asshole asså) Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 var d bare kødd d der mgs5: revenge of big boss, eller er d bekrefta?(don't mistake me for a asshole asså) det var kødd Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Big Boss er jo Solid Snake med mere følelser, attitude og personlighet. Egentlig ble vi kjent med Big Boss OG Solid sammtidig. Metal Gear spilla til MSX. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Big Boss er jo Solid Snake med mere følelser, attitude og personlighet.Egentlig ble vi kjent med Big Boss OG Solid sammtidig. Metal Gear spilla til MSX. msx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg