Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først var jeg skuffet, men nå begynner det å virke som at dette er det beste MGS spillet noensinne! :woot:

Men bossene jeg har tatt til nå har vært for latterlig enkle :(

Noen som har spilt som Raiden i MGS3? :confused:

*vil aldri ha spoilers*

Tror nok det er snakk om maska Snake har på seg helt i begynnelsen av spillet. Den du bruker til å fake'e Raikov. Har du hørt fra noen andre er det de som har misforstått, for det ligner jo litt på Raiden. Eller kanskje du har sett ett bilde, med masken + sneaking camo. Slående likhet ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke folk bare bruke spoiler warning i postene da? Noe jeg liker med MGS3, det er å leke macgyver. Lurke rundt i jungelen med EZ, paralysere vakter. Er jeg den ensete her som liker MGS2 bedere enn MGS3? Mye lettere å gjøre ting i MGS2.

Fek.s paralyzere vakter :D

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Kan ikke folk bare bruke spoiler warning i postene da? Noe jeg liker med MGS3, det er å leke macgyver. Lurke rundt i jungelen med EZ, paralysere vakter. Er jeg den ensete her som liker MGS2 bedere enn MGS3? Mye lettere å gjøre ting i MGS2.

Jeg vet faktisk ikke. Noe som plager meg veldig er at min PS2 yter så veldig dårlig grafikk i MGS3.

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke. Noe som plager meg veldig er at min PS2 yter så veldig dårlig grafikk i MGS3.

?

MGS3 presser PS2en til det ytterste når det gjelder grafikk. Og alle PS2er yter like godt. Jeg digger grafikken i MGS3, synes den er utrolig bra (ikke rent teknisk, men kunstnerisk). Den er så helhetlig. Ser litt fram til MGS4 though, håper bare de ikke fokuserer FOR MYE på grafikk.. (Noe Hideo neppe gjør :love: )

Lenke til kommentar

?

MGS3 presser PS2en til det ytterste når det gjelder grafikk. Og alle PS2er yter like godt. Jeg digger grafikken i MGS3, synes den er utrolig bra (ikke rent teknisk, men kunstnerisk). Den er så helhetlig. Ser litt fram til MGS4 though, håper bare de ikke fokuserer FOR MYE på grafikk.. (Noe Hideo neppe gjør :love: )

alle ps2`er yter ikke like godt nei. En grunn til at jeg bytta ut min da jeg spilte gta3 san andreas. Plutselig gikk spillet mer flytende.

Lenke til kommentar
The pain var skuffende enkel :cry:

Noen andre som fikk Tomb raider 1 nostalgi i det hulebassenget? :love:

Jeg hata det "hule bassenget", stumbla rundt der i 1 time. Visste ikke hvordan man brukte fakkelen :cry:

fakkel? :o jeg skrudde opp brightnessen!

hahahha, mann!!! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...