Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Solid snake, liqiud snake og solidus snake er alle tre resultater av "Les enfant terrible"(leif?).

Big boss (Naked Snake) er ikke med i MGS2!

ahh... Big Boss er "originalen" mens de 3 andre er "fake" (kloner) ?

Det blir vwel feil å si at de er fake, men ja. De er klonene hannes. Det kunne vert 8, men så ble 6 drept. Nesten! de knakk ikke Solidus...jeg tar ikke feil her sant?

Lenke til kommentar
Solid snake, liqiud snake og solidus snake er alle tre resultater av "Les enfant terrible"(leif?).

Big boss (Naked Snake) er ikke med i MGS2!

ahh... Big Boss er "originalen" mens de 3 andre er "fake" (kloner) ?

Det blir vwel feil å si at de er fake, men ja. De er klonene hannes. Det kunne vert 8, men så ble 6 drept. Nesten! de knakk ikke Solidus...jeg tar ikke feil her sant?

ikke spør meg..har ikke spilt MGS 1 ennå... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Dårlig gjort at ingen svarer på Stikk-Kont@kt sitt spørsmål.

Du må som du ves snike deg oppå ham og freeze.

Ikke skyt ham, men sikt pistolen vekk fra ham(i 1.person) og så tilbake. Tok du det? sikt på ham, så sikter du litt ved siden av, og går tilbake. Da vil han si noe som "I dont think so!" eller noe i den duren...dette må du gjøre 3 ganger. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Nope Tørrfisk, jeg sprengte den bare for moroskyld.. Skjedde trist lite.

Det som forøvrig skjer når du sprenger opp matlagret og våpenlagret er at spillet blir mye "lettere" for deg. Da vaktene skyter dårligere, våpna klikker, de klager over at de er sulten - de blir slått ut på et slag og andre koslige ting ^^

Torstein OK, har ikke prøvd enda =)

(edit: Merk at du kan ødelegge mat og våpenlager nesten i vært område i spillet, og at å sprenge et våpenlager i plass A, hjelper deg ikke når du kommer til område B osv)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
æsj hva skal man gjøre med Hinden som står parkert?

Fikk inntrykk av at man skulle sprenge ammunisjonslageret og hinden, men fikk ikke tak i TNT'n, så jeg gikk bare videre til Ocelot.

Var det noe stort jeg gikk glipp av?

Du går ikke glipp av så veldig mye..

Eneste er når du kommer opp i fjella, så er det sånne rakkere med "jetmotorer" istedenfor detta flyet..

Men det er ikke noe større problem det egentlig.

Lenke til kommentar

Spm. Nr 1.I slutten av MGS 2 sier Otacon til Snake at The Patriots har hvert døde i over 100, hvordan kan det ha seg da at Philosophor's Legacy i MGS 3 er The Patriots i MGS 2, når MGS 3 var, som alle vet på 60 tallet??

Spm Nr. 2.Har sett i denne tråden at Ocelot er med i Philosophor's Legacy sin Amerikanske "side" i MGS 3, det vil da si at Ocelot er med i Patriots i MGS 2?(uten at noen i spillet vet det?)

Men hvis Spm nr. 1 stemmer, så kan ikke Spm. nr. 2 stemmer, så hva er det jeg ikke for med meg? :dontgetit::dontgetit::dontgetit::dontgetit:

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
Spm. Nr 1.I slutten av MGS 2 sier Otacon til Snake at The Patriots har hvert døde i over 100, hvordan kan det ha seg da at Philosophor's Legacy i MGS 3 er The Patriots i MGS 2, når MGS 3 var, som alle vet på 60 tallet??

Spm Nr. 2.Har sett i denne tråden at Ocelot er med i Philosophor's Legacy sin Amerikanske "side" i MGS 3, det vil da si at Ocelot er med i Patriots i MGS 2?(uten at noen i spillet vet det?)

Men hvis Spm nr. 1 stemmer, så kan ikke Spm. nr. 2 stemmer, så hva er det jeg ikke for med meg? :dontgetit:  :dontgetit:  :dontgetit:  :dontgetit:

1: Hvis The Patriots fortsatt lever, tror du ikke da de kunne ha skiftet navn/faket sin egen død 100 år tilbake tid? Du har fått med deg hvor mye makt de har? Hvis denne makten er reell er nok ikke dette ett problem. Litt fiksing og triksing i historien er vel ikke så vanskelig for the patriots. Andre teorier finnes, men ingenting er sikkert.

2: Jepp. Ocelot er hele tiden under kontroll/en del av/den siste gjenlevende av the patriots i Sons of Liberty.

3: At det ikke stemmer stemmer ikke :p Vi får forhåpentligvis svaret i MGS4.

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Men hvis Spm nr. 1 stemmer, så kan ikke Spm. nr. 2 stemmer, så hva er det jeg ikke for med meg? :dontgetit:  :dontgetit:  :dontgetit:  :dontgetit:

1: Hvis The Patriots fortsatt lever, tror du ikke da de kunne ha skiftet navn/faket sin egen død 100 år tilbake tid? Du har fått med deg hvor mye makt de har? Hvis denne makten er reell er nok ikke dette ett problem. Litt fiksing og triksing i historien er vel ikke så vanskelig for the patriots. Andre teorier finnes, men ingenting er sikkert.

2: Jepp. Ocelot er hele tiden under kontroll/en del av/den siste gjenlevende av the patriots i Sons of Liberty.

3: At det ikke stemmer stemmer ikke :p Vi får forhåpentligvis svaret i MGS4.

mhm, du har helt rett! Tenkte ikke på det med en gang.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Først var jeg skuffet, men nå begynner det å virke som at dette er det beste MGS spillet noensinne! :woot:

Men bossene jeg har tatt til nå har vært for latterlig enkle :(

Noen som har spilt som Raiden i MGS3? :confused:

*vil aldri ha spoilers*

Bossene i MGS3 er altfor enkle ja, det er vel stort sett det jeg har negativt å si om det.

Raiden i MGS3? Det går da vel ikke an? :hmm:

Lenke til kommentar

Er det noen her som har skjønt opplegget med det Camo Download-greiene

som står i MGS3-heftet?

Står noe lurt om at man kan bruke spesielle CDer som er merket med akkurat dette...!

Er det andre KONAMIspill som har dette? OST-CDene?

Vært ille moro om det var andre drakter enn de man kan laste ned fra nettet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...