Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jup vi fikk vite at han var snill, men at han ble slemm etterpå :p

Han ble aldri slem...

Han ble aldri slem, men han fikk et forhold til solid snake som han og The boss hadde i mgs3. Bare en av dem kunne leve videre osv. Det er jo mye av det Mgs3 spiller på...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Ikke hovedpoenget, men dog ganske viktig. Og selvfølgelig er Big Boss menneske. Det er dette som gjør Metal Gear serien så bra. Vanligvis er de onde ond, de gode god, de dumme dum osv. Dette gjelder både spill og filmer. I Metal Gear er personkarakteristikkene dype. Det ligger alltid noe dypere under, alltid noe lenger bak i historien som vil forandre vårt syn på personene. Big Boss er stjerneeksemplet. Spørsmålet er; ville vi gjort det samme i hans situasjon? Blitt "slem"? Hadde dette vært en typisk Hollywoodproduksjon ville svaret definitivt vært nei. Da hadde den "onde" blitt skildret som ond tvers igjennom, noe ingen av oss kan identifisere oss med. I forhold til Metal Gear klarer jeg ikke svare. Big Boss hadde jo sine grunner til å bli "slem".

Metal Gear er så mye mer. (Derfor jeg er i mot en eventuell filmatisering av serien)

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Grr....

Jeg ga opp på The End, hva en jeg gjorde fikk jeg ikke camoen hans?!

Jeg kom meg opp bak han flere ganger og sa "freeze", så legger han seg ned.. Så plaffer jeg noen kuler rundt hodet hans, slik man kan gjøre mot vakter for dropps. Men det eneste "the end" gjør er å le litt, så siern noe sånt som "the show must go on" før han smeller en Stun i trynet mitt.

Men rifla fikk jeg enkelt, hadde på thermal og Spirit camo, så fulgte jeg bare etter fotsporene hans.

Lenke til kommentar
Burde ikke det stå spoiler advarsel på denne tråden? :cry:

Eller er det overnevnte noe man lærte i de forrige spillene? (ville ikke lese)

Du må forstå at de fleste som poster her er folk som har rundet av MGS3 og MGS serien generelt sett flere ganger. Så et par Spoilers i ny og ne kan man nok forvente. ;)

Lenke til kommentar
Burde ikke det stå spoiler advarsel på denne tråden? :cry:

Eller er det overnevnte noe man lærte i de forrige spillene? (ville ikke lese)

Du må forstå at de fleste som poster her er folk som har rundet av MGS3 og MGS serien generelt sett flere ganger. Så et par Spoilers i ny og ne kan man nok forvente. ;)

Det sier seg vel selv at denne tråden umulig kan være spoilerfri...

Lenke til kommentar

lol :!:

men nå er jeg forvirra! leste på VG sin hjemmeside om MGS 4. Leste innleggene til folet der også(http://blog.vg.no/index.php?op=ViewArticle&articleId=496&blogId=3)

Ser vi noe til Big Boss( AKA Naked Snake/John Doe ) i MGS 2?? Trodde Solidus Snake i MGS 2 var ham, men er det feil?

Kan noen ta en rask gjennomgang av hvem som er hvem i MGS 2, og MGS 3(alle utenom Cobra Unit, og Dead Cell...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...