Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Ah nå har jeg fått tak i MGS3 sin offisielle strategi guide så nå skal jeg få maks effekt ut av spillet. :love:  :D

Anbefaler det fo ralle MGS fans, mye interesant lesestoff og her får man servert mye historie ang karakterene i spillet som aldri kom frem når man spilte MGS3. :)

hvor fikk du tak i den, og er den noe god? har veldi lyst på en selv!!

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte den på Gamezone i Stavanger men har også sett den på Spiderman butikken, så jeg regner med at de har det i alle Spiderman butikkene. ;)

Ja den er god den strategi gudien. Her får man detalierte bilder av hvor alle froskene ligger med bilder osv. Pluss alle de mulige måtene man kan ta de ulike bossene på i spillet. Rett og slett hvordan få fult utbytte av spillet. :) Masse bra for pengene altså :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte den på Gamezone i Stavanger men har også sett den på Spiderman butikken, så jeg regner med at de har det i alle Spiderman butikkene. ;)

Ja den er god den strategi gudien. Her får man detalierte bilder av hvor alle froskene ligger med bilder osv. Pluss alle de mulige måtene man kan ta de ulike bossene på i spillet. Rett og slett hvordan få fult utbytte av spillet. :) Masse bra for pengene altså :thumbup:

okey, kjekt å høra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva synes folket om Online play? Hadde vært fett med Nevnarion VS midnight walker vs Fanta Boy :D

MGS3:Subsistance ser utrolig bra ut, men jeg har MGS3, så jeg kjøper ikke ;)

Haha, ja det hadde vært artig det. :D

Eller kanskje Nevnarion & midnight_walker VS. Fanta Boy

Eller Nevnarion & Fanta Boy mot resten :!:

Beste hadde jo vært om vi kunne utfordret selveste Hideo himself ;)

Lenke til kommentar
Hva synes folket om Online play? Hadde vært fett med Nevnarion VS midnight walker vs Fanta Boy :D

Vi hadde nok vunnet ;)

:p

Lenke til kommentar

Vi hadde nok vunnet ;)

Nå nå.. Pass deg. Blasfemi hører ikke hjemme på gamer.no forumet. ;)

Dessuten håper jeg egentlig ikke på multiplayer. Tenker dere deathmatch? *grøss* Måtte i såfall vært noe teambasert sniking, ala splinter cell multiplayeren. Nei nei, gi hos heller en knakende god historie i Metal Gear Solid 4 :yes:

Lenke til kommentar

Vi hadde nok vunnet ;)

Nå nå.. Pass deg. Blasfemi hører ikke hjemme på gamer.no forumet. ;)

Dessuten håper jeg egentlig ikke på multiplayer. Tenker dere deathmatch? *grøss* Måtte i såfall vært noe teambasert sniking, ala splinter cell multiplayeren. Nei nei, gi hos heller en knakende god historie i Metal Gear Solid 4 :yes:

Hør, vi snakker om MGS3:S! Den har Multiplayer og Third person view. teambasert Multiplayer.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått leke meg så mye i MGS2 som jeg gjorde med enern, som jeg rundet 5-6 ganger hehe. Men det var et tøft spill. Helt utrolig på slutten.

MGS1 var jo best, ER jo best, da man ble kjent med systemet og med Snake, og han sjefen i "radioen", #1 = Teh best ( of mg(s))

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som trodde The Boss var en mann? :blush:

Han er en mann. Den Bossen fra 3`ern du snakker om må være en annen boss ^^ Husker at vi fikk se Big Boss i 2`ern eller 1`ern. Han var en fyr, med skjegg. Det er jo liksom han snake er en kopi av.

me thinks ;)

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som trodde The Boss var en mann?  :blush:

Han er en mann. Den Bossen fra 3`ern du snakker om må være en annen boss ^^ Husker at vi fikk se Big Boss i 2`ern eller 1`ern. Han var en fyr, med skjegg. Det er jo liksom han snake er en kopi av.

me thinks ;)

Han snakka om The Boss/Joy mentoren til Snake, ikke Big Boss/Naked Snake/Sean Connery.

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som trodde The Boss var en mann?  :blush:

me thinks ;)

Tror du blander litt her.

The Boss er jo hun dama som trener opp Naked Snake (hovedpersonen du spiller i MGS3)

The Big Boss er tittelen Naked Snake arver etter The Boss som han dreper.

EDIT: Må nok ha meg MGS 3 Subistance, Ocelot Unit mot Cobra Unit. :w00t:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått leke meg så mye i MGS2 som jeg gjorde med enern, som jeg rundet 5-6 ganger hehe. Men det var et tøft spill. Helt utrolig på slutten.

MGS1 var jo best, ER jo best, da man ble kjent med systemet og med Snake, og han sjefen i "radioen", #1 = Teh best ( of mg(s))

MGS hadde ikke like sterk historie, sett i forhold til de andre spillene. Ikke den interne, den var utrolig god, men sett i sammenheng med de andre. Vet selvfølgelig at dette var fordi historien i MGS2 og 3 ikke var ferdig skrevet i det MGS ble laget, men det er uansett ett negativt trekk. Hvis Big Boss største dåd var det som skjedde i Snake Eater, burde Solid Snake fått høre dette under 1rn.. "Sjefen" heter forresten Roy Cambell.

The Boss og Big Boss er forskjellige personer. The Boss er kvinnen som trente opp Big Boss. Solid Snake er en klone av Big Boss (også kalt Naked Snake).

Lenke til kommentar

MGS hadde ikke like sterk historie, sett i forhold til de andre spillene. Ikke den interne, den var utrolig god, men sett i sammenheng med de andre. Vet selvfølgelig at dette var fordi historien i MGS2 og 3 ikke var ferdig skrevet i det MGS ble laget, men det er uansett ett negativt trekk. Hvis Big Boss største dåd var det som skjedde i Snake Eater, burde Solid Snake fått høre dette under 1rn.. "Sjefen" heter forresten Roy Cambell.

The Boss og Big Boss er forskjellige personer. The Boss er kvinnen som trente opp Big Boss. Solid Snake er en klone av Big Boss (også kalt Naked Snake).

Den største grunnen til at MGS3 ble laga er nok for at vi skal se at Big boss er også menneske. Han var snill. I de andre spilla MG-MGS1/2 har vi fått intrykk at han var en drittsekk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...