Midnight_walker Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Huff, noen som vil gjøre livet enkelt for meg ved å fortelle hvor jeg finner "The End" sin rifle? Syns alle forklaringer som jeg finner ellers på nett er så dumme, man skal visst drepe han mens han sitter i en rulestol ^^ Og, kan noen forklare hva man skal gjøre for stealthcamo? For å få tranq-rifla til "The End", Mosin Nagant, må du tranqe han (tror jeg). Det er 2 måter å få Stealth! 1. Skyte alle 64 Kerotan-froskene 2. Fullføre spillet uten å komme i Alert-modus Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Ok, nå har jeg avklaringen klar! http://ps2.ign.com/articles/615/615392p1.html Old-School!Both MSX versions of Metal Gear and Metal Gear 2 will be included. This is not the bogus Snake's Revenge that was made in America, but the true sequel that was once the domain of importers. History buffs and retro gamers rejoice. Agres har rett. Det er Metal Gear og Metal Gear 2. Vil Metal Gear 1 og 2 være remake, med bedre grafikk osv. Eller blir det akkurat samme grafikk osv når de først kom ut? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Vil Metal Gear 1 og 2 være remake, med bedre grafikk osv. Eller blir det akkurat samme grafikk osv når de først kom ut? Kan hende de er litt finpusset, men de er ikke remakes. Det er hovedsaklig de gamle spillene, som de var før. Gleder meg til å spille de uansett! Grafikk er ikke alt, min venn Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Vil Metal Gear 1 og 2 være remake, med bedre grafikk osv. Eller blir det akkurat samme grafikk osv når de først kom ut? Kan hende de er litt finpusset, men de er ikke remakes. Det er hovedsaklig de gamle spillene, som de var før. Gleder meg til å spille de uansett! Grafikk er ikke alt, min venn Du har helt rett at grafikk ikke er alt. Men det hadde jo vært stas å sett de i bedre grafikk også Gleder meg til å spille MG1&2 når de kommer Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Huff, noen som vil gjøre livet enkelt for meg ved å fortelle hvor jeg finner "The End" sin rifle? Syns alle forklaringer som jeg finner ellers på nett er så dumme, man skal visst drepe han mens han sitter i en rulestol ^^ Og, kan noen forklare hva man skal gjøre for stealthcamo? For å få tranq-rifla til "The End", Mosin Nagant, må du tranqe han (tror jeg). Det er 2 måter å få Stealth! 1. Skyte alle 64 Kerotan-froskene 2. Fullføre spillet uten å komme i Alert-modus Riktig som skrevet, at du må bedøve mannen for å få Mosin Nagant.. Det er ikke så lett som det høres ut som, siden du ikke har et spesielt godt sikte med pistolen. Men, bruk Thermal Googles (TG) ofte og se etter spor i bakken der han har gått. Bruk også Directional Microphone og sveip områdene etter snorkelyder og lignede. Har du klærne til The Sorrow, kan du gå innpå The End uten at han hører deg og våkner. Du rekker som regel å skyte ham 3 ganger før han stikker av. Da er det bare å bruke TG og følge sporene til neste sniping point..! Ang. dissa froskene, så er det nok veldig mye lettere å snike deg rundt uten å bli sett. Jeg har prøvd begge deler.. Tror jeg kun bomma på èn frosk som jeg ikke fant! Vrient å ta de grønne under sykkeljakten! Hehe. De sitter ikke akkurat lett til noen ganger! Endret 20. mai 2005 av BigBoss Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Hva må vansklighets nivået være for å få stealth camo? =) Det går forøvrig bra med "The End" så langt. Ligger bare og venter til han sniker seg opp på meg, og bråsnur meg og plaffer han ned ^^ Noen som kan bekrefte at man kan snike seg bak han og si "freeze", slik at du får camoen hans? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Ligger bare og venter til han sniker seg opp på meg, og bråsnur meg og plaffer han ned ^^ Hehe! Prøvde det jeg også, men han sier freeze med en gang og skyter meg! Ikke lurt å stå og vente! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Så nå etter å ha spillt MGS2 og MGS3 nesten like mye, hav synes dere? Hvilket spill er best? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Absolutt best! Lenke til kommentar
0069 Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Vel da er det offentligjort at Hideo Kojima vil være både regissør og produsent for Metal Gear Solid 4 Mer info finner dere her Og en video av spillet finner du her. Forøvrig er filmen så morsom at jeg nesten datt av stolen hahahahhahaahhahahhahhahhahahaha :!: :!: :!: Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Hva må vansklighets nivået være for å få stealth camo? =) Det går forøvrig bra med "The End" så langt. Ligger bare og venter til han sniker seg opp på meg, og bråsnur meg og plaffer han ned ^^ Noen som kan bekrefte at man kan snike seg bak han og si "freeze", slik at du får camoen hans? Har ingen betydning hvilket nivå du spiller på.. Hehe, det er ikke særlig lurt å vente på at han skal dukke opp bak deg! Hvis du ikke er kjapp nok en gang, kommer en liten snutt og han bærer deg tilbake til ei celle under lab`en. Da er det bare å traske tilbake og prøve på nytt! Kan bekrefte at du får Nagant`en ved å liste deg innpå han og si "freeze" ja.. Bruk kraftigere skyts som ei hagle el noe.. Stilig egentlig med den Camoen, du får jo 100% visse steder i jungelen!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Så nå etter å ha spillt MGS2 og MGS3 nesten like mye, hav synes dere? Hvilket spill er best? De er to ganske forskjellig spill som begge er veldig bra, men for min del så liker jeg MGS3 best. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) MGS4 intervju!! Har ikke lest det ennå! GS: Once they decided to do Kojima Productions, how did you settle on the logo? HK: So first when we set up Kojima Productions, you know, we were known worldwide with Metal Gear and Snake, so just like the, you know, the ET logo that they have, we thought of using the Snake as our identification logo. Endret 21. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg syns det funker fint å vente på han, ligger klar med pistolen i handa og har AP aktivert. Når jeg tok han "vanlig" første gangen gjorde jeg nesten det samme, la claymore rundt meg og ventet.. Fordi etterhvert hører du gamlingen traske rundt, rett forbi deg. Secret: Om du ligger lenge nok og bare ser på "The End" mens han går rundt og trasker begynner han å synge ^^ Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Secret: Om du ligger lenge nok og bare ser på "The End" mens han går rundt og trasker begynner han å synge ^^ konge! LoL Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg syns det funker fint å vente på han, ligger klar med pistolen i handa og har AP aktivert. Hehe. Mulig det. Men jeg har blitt tatt så mange ganger, at jeg ikke tar sjansen på å havne i fengsel igjen! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Ah nå har jeg fått tak i MGS3 sin offisielle strategi guide så nå skal jeg få maks effekt ut av spillet. Anbefaler det fo ralle MGS fans, mye interesant lesestoff og her får man servert mye historie ang karakterene i spillet som aldri kom frem når man spilte MGS3. Endret 21. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Av en eller annen forskrudd grunn så har jeg aldri likt Metal Gear Solid serien Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Av en eller annen forskrudd grunn så har jeg aldri likt Metal Gear Solid serien så hvorfor skrive i denne tråden? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Av en eller annen forskrudd grunn så har jeg aldri likt Metal Gear Solid serien så hvorfor skrive i denne tråden? Ja, vi kunne ikke brydd oss minder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg