Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke MGS1 som kommer i ny pakke, men MG1. Stor forskjell. Metal Gear Solid er, som alle vet, spillet som kom til PS1, mens Metal Gear kom til MSX for 20 år siden. Men det er kult for det. Her lenge ønsket å spille igjennom opprinnelsen til serien jeg elsker så høyt :)

Vidoen var utrolig. Elsker Hideo :love: Men som dere så, var videoen basert på PS2-grafikk. Lurer på hvordan MGS4 vil se ut :D

Lenke til kommentar
Det er ikke MGS1 som kommer i ny pakke, men MG1. Stor forskjell. Metal Gear Solid er, som alle vet, spillet som kom til PS1, mens Metal Gear kom til MSX for 20 år siden. Men det er kult for det. Her lenge ønsket å spille igjennom opprinnelsen til serien jeg elsker så høyt :)

Vidoen var utrolig. Elsker Hideo :love: Men som dere så, var videoen basert på PS2-grafikk. Lurer på hvordan MGS4 vil se ut :D

Det er IKKE de to helt første spllene som er med i pakken, det er det som kom til PS1 og Sons of liberty.......

Lenke til kommentar
Det er ikke MGS1 som kommer i ny pakke, men MG1. Stor forskjell. Metal Gear Solid  er, som alle vet, spillet som kom til PS1, mens Metal Gear kom til MSX for 20 år siden. Men det er kult for det. Her lenge ønsket å spille igjennom opprinnelsen til serien jeg elsker så høyt :)

Det er IKKE de to helt første spllene som er med i pakken, det er det som kom til PS1 og Sons of liberty.......

:yes:

Lenke til kommentar
Det er ikke MGS1 som kommer i ny pakke, men MG1. Stor forskjell. Metal Gear Solid  er, som alle vet, spillet som kom til PS1, mens Metal Gear kom til MSX for 20 år siden. Men det er kult for det. Her lenge ønsket å spille igjennom opprinnelsen til serien jeg elsker så høyt :)

Haha. Tenk litt på den... Sons of liberty? Hvorfor? ..... Uansett, har bevismateriale direkte fra Kojima himself. Les nederst i midten på følgende bilde:

*Bilde kommer snart*

(Hvis bildet ikke kommer opp må dere høyreklikke på det og trykke vis bilde :thumbup: )

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Haha. Tenk litt på den... Sons of liberty? Hvorfor? ..... Uansett, har bevismateriale direkte fra Kojima himself. Les nederst i midten på følgende bilde:

metal-gear-solid-4-20050517061913807.jpg

(Hvis bildet ikke kommer opp må dere høyreklikke på det og trykke vis bilde :thumbup: )

får ikke frem bildet :hmm:

Lenke til kommentar

Er enig med "Nevnarion". Kan man ikke få en bekreftet avklaring med ren fakta. Blir forvirra her. Er det MG eller MGS1 remeake det blir? :hmm: Blir glad uansett hvilken av disse to det blir.

Vidoen var utrolig. Elsker Hideo :love:  Men som dere så, var videoen basert på PS2-grafikk. Lurer på hvordan MGS4 vil se ut :D

I følge det jeg har lest skal grafikken være grensespekkende med animasjons film kvalitet ifølge Kojima san him self så da regner jeg med at det kommer til å bli allà Killzone II som ble vist på E3 messen :dribble:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg avklaringen klar! :D

http://ps2.ign.com/articles/615/615392p1.html

Old-School!

Both MSX versions of Metal Gear and Metal Gear 2 will be included. This is not the bogus Snake's Revenge that was made in America, but the true sequel that was once the domain of importers. History buffs and retro gamers rejoice.

Agres har rett. Det er Metal Gear og Metal Gear 2. :wee:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Bildet er hentet fra subsistence.. Når det gjelder bildet jeg postet tidligere vet jeg ikke hvorfor det ikke fungerer. Skal poste skikkelig når jeg kommer hjem. Godt vi har fått en avklaring, selv om det ikke var noe å avklare...

Nevnarion: Selvfølgelig har jeg rett ;) Sjekker "fakta" før jeg poster (med fare for å virke "cocky")

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Sweeet =)

Jeg sitter igjen med 101 spørsmål etter MGS3 jeg, dvs jeg vil gjerne vite mer. For min del kunne likegodt MGS-serien hvert en bok eller spill om historien er så bra den er.

Særlig vil jeg vite mer om det som skjedde i 1972 ;-)

De som har fulgt med vet hva som skjedde da.

Lenke til kommentar
Kunne godt vært en bok  :yes:

Hadde vært genialt om Hideo har komme med en bok om hele historien i en bok. Da har jeg orket å lese den, leser aldri bøker :p

Bøker er undervurdert underholdning. Norsk faget i skolen ødelegger den lille leselysten man har ved å tvinge ungdommer til å lese Hamsun og Ibsen. Ser du over dine gamle erfaringer med lesing, og prøver ei skikkelig god bok, blir du neppe skuffet.

OT: Kunne heller tenkt meg Metal Gear som bok enn som film.

Lenke til kommentar
Kunne godt vært en bok  :yes:

Hadde vært genialt om Hideo har komme med en bok om hele historien i en bok. Da har jeg orket å lese den, leser aldri bøker :p

Bøker er undervurdert underholdning. Norsk faget i skolen ødelegger den lille leselysten man har ved å tvinge ungdommer til å lese Hamsun og Ibsen. Ser du over dine gamle erfaringer med lesing, og prøver ei skikkelig god bok, blir du neppe skuffet.

OT: Kunne heller tenkt meg Metal Gear som bok enn som film.

Godt sagt. Bøker er undervurdert. :w00t:

Lenke til kommentar

Huff, noen som vil gjøre livet enkelt for meg ved å fortelle hvor jeg finner "The End" sin rifle? Syns alle forklaringer som jeg finner ellers på nett er så dumme, man skal visst drepe han mens han sitter i en rulestol ^^

Og, kan noen forklare hva man skal gjøre for stealthcamo?

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...