Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!!

Blir aldri lei!! :love:

Jeg er delvis enig.

Jeg orker imidlertid ikke å runde spillet enda en gang rett etter jeg har gjort det en gang. Men kan godt ta spillet fram igjen etter noen måneder, og ha det like gøy som første gang :)

en gang runna jeg MGS2 tre ganger på en dag :p

:scared:

Jeg rundet faktisk MGS2 3 ganger på en helg selv så... :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dribble:

Siste nytt fra E3:

«Metal Gear Solid 4» vil bli vist i kveld!

VG Nett skriver i dag:

«Metal Gear Solid 4» vil bli vist i form av ett videoklipp under Sonys pressekonferanse ved midtnatt. Det er Gamesradar som i dag kan rapportere om dette.

«Metal Gear Solid 4» vil bli det første spillet i serien som ikke er produsert av Hideo Kojima, noe som naturligvis gjør fansen (som inkluderer meg) spent på hvordan det vil bli. Kojima er for tiden opptatt med et uspesifisert prosjekt for neste generasjon, og visstnok vil også dette bli avslørt under nattens pressekonferanse.

WOOOOW. Da blir det både PS3 og MGS4 ved midnatt! :D

Lenke til kommentar

"00:46: Gode nyheter for Metal Gear-fans. Hideo Kojima ga ut detaljer, samtidig som han avslørte at han vil skrive historien atter en gang. Mer detaljer rundt MGS4 vil komme senere i konferansen. Det er også rykter rundt en GTA Next til PS3-lanseringen nå."

:dribble:

Lenke til kommentar

quote fra Gamereactor

Det er også enda en utgave av Metal Gear Acid på vei til PSP og med dette kapitellet så utvikles det flere kartbaserte finurligheter. Sist men ikke minst så er Metal Gear Solid: Subsistence på vei til PlayStation 2. Denne pakken inneholder de to første spillene og som ekstra bonus får man en online-del som gir deg muligheten for å spille mot hverandre med opp til åtte spillere på én gang.

Siden det står de to første spillene i teksten, vil det si MGS1 og MGS2, eller de gamle spillene til NES? :hmm:

Tenk deg MGS1 med MGS2 og MGS3 grafikk :dribble:

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det er de aller første Metal Gear-spillene... Er nok "bare" MGS1 og 2

He he "bare" MGS1. MGS1 er jo klassiker i mine øyne så denne pakken skal nok kjøpes ja. :) Tenkte meg at Kojima skulle utgi MGS1 me dny grafikkmotor ja.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Vel jeg ar bare glad at MGS4 tar for seg handlingen videre og fortsetter der MGS2 slapp. :w00t: Synes at dette er faktisk den mest fornuftigste måten historien kan fortsette videre på. Og endlig får vi spille som Solid Snake (ble litt skuffa over kampferdighetene til The Big Boss jeg i MGS3) Men synes at folk som ikke har blitt kjent med MGS serien fra Nes og til nå vil kanskje være litt forvirra at man hopper i handlingen kanskje. Ligner litt på Star Wars dette :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...