aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Spiller folket enda snake eater her da? Har tatt en liten pause med snake eater, men må nok trekke mgs og mgs2 fram igjen etterhvert.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Har lånt det bort!! Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Har lånt det bort!! jeg også... Begynner å savne det egentlig, selv om jeg kanskje ikke hadde spilt det med det første, så er det godt å ha det stående i skapet.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Har ikke spilt på lenge. Har nesten ikke spilt etter at jeg runda det. Tar en liten pause nå. Blir mest Gran Turismo 4 Men kommer nok til å spille det igjen snart. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Har ikke spillt det siden, hmm...Siden, jeg husker ikke Men tar nok en runde snart...når jeg får tid. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Spiller folket enda snake eater her da? Har spilt til operation "Snake Eater" på MGS3 for andre gang nå. Har blitt litt lei av å spille nå. Prøver å gå igjennom MGS2 også Lenke til kommentar
Agres Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Spiller Metal Gear Ac!d. Anbefales, på det nest sterkeste ;D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Spiller Metal Gear Ac!d. Anbefales, på det nest sterkeste ;D Hadde man bare hatt PSP Endret 14. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Spiller folket enda snake eater her da? Har spilt til operation "Snake Eater" på MGS3 for andre gang nå. Har blitt litt lei av å spille nå. Prøver å gå igjennom MGS2 også Hehe! Har runda det 3 ganger alt jeg!! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 har spilt d i går. Fant ut at det går an å kutte tauene på den lange rope bridgen som er i begyunnelsen, før Rasvett. Litt kult, men den dette ikke ned.. Var inne på www.snakesolid.no(vor d er mange n00ber, men noen kule folk) og fant ut(å dette kan kansje høres n00bete ut for dere, men jeg gidder ikke å lese gjennom 60 sider bare for å se om det er blitt sagt før) at viss enn får alle cutscenene så vil det komme noe som blir kalt for "Peep show" vor vi får se EVA uten BH! Det er jo litt kult da, men kansje litt pervo...lol! Har noen fått dette til? En ting til: www.snakesolid.com er verdt å besøke, men tar sinnsyk tid å laste, så vær forberedt. Det kan vær at det er www.solidsnake.com, ikke www.snakesolid.com men prøv begge to! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Det går ann, men har ikke prøvd det! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Gidder sjeldent å runde ett spill mer enn 1 gang uansett.. Så nei, jeg spiller det ikke lenger Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!! Blir aldri lei!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!! Blir aldri lei!! Liker ikke å spille spill der jeg vet hva som skjer og hva jeg skal gkøre... Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!! Blir aldri lei!! ALDRI!!! er 100% sikker på at jeg har runna MGS2 over 20 ganger.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!! Blir aldri lei!! Jeg er delvis enig. Jeg orker imidlertid ikke å runde spillet enda en gang rett etter jeg har gjort det en gang. Men kan godt ta spillet fram igjen etter noen måneder, og ha det like gøy som første gang Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!! Blir aldri lei!! Jeg er delvis enig. Jeg orker imidlertid ikke å runde spillet enda en gang rett etter jeg har gjort det en gang. Men kan godt ta spillet fram igjen etter noen måneder, og ha det like gøy som første gang en gang runna jeg MGS2 tre ganger på en dag Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg og en kamerat satt en helg og spilte alle spilla etter hverandre! MGS3-->MGS-->MGS2 Endret 14. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!! Blir aldri lei!! Jeg er delvis enig. Jeg orker imidlertid ikke å runde spillet enda en gang rett etter jeg har gjort det en gang. Men kan godt ta spillet fram igjen etter noen måneder, og ha det like gøy som første gang en gang runna jeg MGS2 tre ganger på en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg