Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har spilt d i går. Fant ut at det går an å kutte tauene på den lange rope bridgen som er i begyunnelsen, før Rasvett. Litt kult, men den dette ikke ned..

Var inne på www.snakesolid.no(vor d er mange n00ber, men noen kule folk) og fant ut(å dette kan kansje høres n00bete ut for dere, men jeg gidder ikke å lese gjennom 60 sider bare for å se om det er blitt sagt før) at viss enn får alle cutscenene så vil det komme noe som blir kalt for "Peep show" vor vi får se EVA uten BH! Det er jo litt kult da, men kansje litt pervo...lol!

Har noen fått dette til?

En ting til: www.snakesolid.com er verdt å besøke, men tar sinnsyk tid å laste, så vær forberedt. Det kan vær at det er www.solidsnake.com, ikke www.snakesolid.com men prøv begge to!

Lenke til kommentar
Metal gear Solid-spilla har etter min mening en unik gjenspillingsverdi!!

Blir aldri lei!! :love:

Jeg er delvis enig.

Jeg orker imidlertid ikke å runde spillet enda en gang rett etter jeg har gjort det en gang. Men kan godt ta spillet fram igjen etter noen måneder, og ha det like gøy som første gang :)

Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig.

Jeg orker imidlertid ikke å runde spillet enda en gang rett etter jeg har gjort det en gang. Men kan godt ta spillet fram igjen etter noen måneder, og ha det like gøy som første gang :)

en gang runna jeg MGS2 tre ganger på en dag :p

Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig.

en gang runna jeg MGS2 tre ganger på en dag :p

:scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...