BigBoss Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hvis det var samma det, hvorfor i helvete svarte du da? Samma det, som i jeg bryr meg ikke...! Endret 7. mai 2005 av BigBoss Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Kan dere være så snill å stoppe den unødvendige quotinga før tråden blir stengt? Takk Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Til dere som har blitt ferdige! Hvilken ranking fikk dere? Jeg har blitt "Jaguar" og "Crocodile"! Btw er det noen som har klart å fange "Tsuchinoko"? Tsuchinoko er en ekstremt sjelden slange som du finner bare noen få plasser! Hvis du fanger en og avslutter spillet med den, får du Tsuchinoko-ranking! Det er sjukt vanskelig!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Hm..Jeg husker faktisk ikke rankingen min Må nesten runde spillet en gang til da. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Off topic: Nevnarion min venn! Skift tilbake til din gamle avatar. Den var mye bedre On topic: Har ikke fanget "Tsuchinoko", men en venn av meg har gjort det og han sa at det ikke var så vanskelig som folk skal ha det til. "Bruk MANGE musefeller" var tipset hans, pluss at han nevnet områdene hvor jeg skulle plassere dem (som jeg ikke husker nå ) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Du må også gjemme de, så du kan hente den etterpå! (du blir jo fratatt alle tinga når du blir torturert)! Hint: Tranq den (IKKE drep den!) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Argg...Husker ikke hva jeg fikk! Et år siden jeg runna MGS:TTS og MGS2 Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 jag har fått shark og squirell! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Da er det på tide å runde MGS3 på nytt fordi jeg husker ikke hva slags ranking jag fikk Er ellers enig med Nevnarion at det må bli en slutt på den unedvøndige quotinga Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Fikk Shark første gang jeg spilte, er på vei gjennom på Extreme nå og har enda ikke drept noen. Masse Alerts, men ihvertfall ikke drept noen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Hm, jeg fikk Jaws da jeg fullførte spillet for første gang på Hard. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Hm, jeg fikk Jaws da jeg fullførte spillet for første gang på Hard. ja, jeg fikk også jaws, ikke shark som jeg skrev i sted. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 MGS4 kommer ikke til å hete Metal Gear Solid, siden hovedrollen til "Snake" familien er over, den kommer til å hete noe annet med Metal Gear. Og ja den kommer til PS3. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Det var det jeg tenkte meg gentlig. Men hvor har du fått denne informasjonen fra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg fikk enten Jaws eller Shark...Jeg fikk den bedre av de to Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 ville bare si at big boss ikke heter John Doe, det er bare et begrep på en ukjent person!... Big boss er (som[/u] han var født bare for å kicke @$$... men når the boss adopterte han, kalte hun han bare for Jack... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Vi har fått med oss det ja!! The Big Boss har flere navn! Det ene er som du sier Jack og det andre er Saladin! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Mye av den infoen som blir oppgit i det siste har blitt nevnt før i denne tråden så egentlig begynner det å bli repeterende og litt kjedeligt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Det er jo tross alt nesten 60 sider da!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Ja, men hvorfor stoppe der? Beklager at jeg ikke har posta her så mye i det siste, men er en stund siden jeg har spilt Metal Gear Solid nå faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg