Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Stemmer det ja. Blir du "Game Over" så blir du jo sett. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. ja, jeg holder på å spille på normal, og prøver å ikke bli sett.. har blitt sett mange ganger, men har ikke saved det.. kan jo vær jeg har gjort en feil, oe jeg ikke håper seff!! Håper innmari mye at jeg har gjort alt riktig til nå.. har komt til warehouse for andre gang, etter fighten med The Fear, skal til å fighte The End. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 jeg skal begynnne på very easy nå:!: :!: Skal prøve hvordan det er! Muligens prøve meg på froskene...for en kan begynne på nytt på den samme saven, viss en ikke har funnet alle froskene? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 jeg skal begynnne på very easy nå:!: :!: Skal prøve hvordan det er! Muligens prøve meg på froskene...for en kan begynne på nytt på den samme saven, viss en ikke har funnet alle froskene? Greier ikke Very easy jeg, Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Stemmer det ja. Blir du "Game Over" så blir du jo sett. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Ja, jeg har klart det. Fikk både Stealth camoen og Infinity Face på samme runde. Det er ikke så vanskelig egentlig, om du bare konsentrerer deg og ikke tar for mange sjanser. Bare load filen om du blir sett og prøv til du klarer det. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Haha, spillte snake eater ut for 4. gang, men denne gangen på very easy. :!: Sava 1 gang og brukte 2 timer og 56 minutt... Sinnsykt lett å fullføre.. :!: :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Har runda Snake Eater 3 ganger på samme saven, Easy! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Haha, spillte snake eater ut for 4. gang, men denne gangen på very easy. :!: Sava 1 gang og brukte 2 timer og 56 minutt... Sinnsykt lett å fullføre.. :!: :!: wow! Jeg har ikke fullført very easy og jeg har spillt 14 timer. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Haha, spillte snake eater ut for 4. gang, men denne gangen på very easy. :!: Sava 1 gang og brukte 2 timer og 56 minutt... Sinnsykt lett å fullføre.. :!: :!: wow! Jeg har ikke fullført very easy og jeg har spillt 14 timer. :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Har lånt bort Metal Gear Solid 3: Snake Eater til en fyr i klassen!! Savner det så!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Har lånt bort Metal Gear Solid 3: Snake Eater til en fyr i klassen!! Savner det så!! La oss håpe at han ikke lager noen riper på DVD`platen da. Har skjedd med meg og MGS2 og da var det rett og slett good all day beating Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Har lånt bort Metal Gear Solid 3: Snake Eater til en fyr i klassen!! Savner det så!! La oss håpe at han ikke lager noen riper på DVD`platen da. Har skjedd med meg og MGS2 og da var det rett og slett good all day beating heehe Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Jeg traska rundt uten å bli sett og fikk Stealth Camo. Første gangen jeg prøvde, skulle jeg ta alle froskene... Løp rundt i god tro og tok en etter en, men den ene fikk jeg da tydeligvis ikke tatt. Og det får man jo smertelig vite først når man er ferdig! Ingen Special Item på meg da nei.. Tror nok den eneste jeg glemte var ved brua på førsta. Oppe på fjellet på høyre side.. (altså da under Operation Snake Eater) Men den er dårlig den derre Camoen.. Løsner du skudd, så synker kamufleringa til 95%, og vaktene ser deg hvor du enn måtte finne på løpe! Det er noe dritt! I SonsOfLiberty kan man jo herje rundt med alt av maskingeværer og være dust, og vaktene skjønner ingenting!!! Det er moro! Mulig Otacon har fixa litt mer hi-tech Stealth i de senere år..! Forresten runda det på 5t blank på normal. Ikke at det skal være en stor bragd men... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Jeg traska rundt uten å bli sett og fikk Stealth Camo. Første gangen jeg prøvde, skulle jeg ta alle froskene... Løp rundt i god tro og tok en etter en, men den ene fikk jeg da tydeligvis ikke tatt. Og det får man jo smertelig vite først når man er ferdig! Ingen Special Item på meg da nei.. Tror nok den eneste jeg glemte var ved brua på førsta. Oppe på fjellet på høyre side.. (altså da under Operation Snake Eater) Men den er dårlig den derre Camoen.. Løsner du skudd, så synker kamufleringa til 95%, og vaktene ser deg hvor du enn måtte finne på løpe! Det er noe dritt! I SonsOfLiberty kan man jo herje rundt med alt av maskingeværer og være dust, og vaktene skjønner ingenting!!! Det er moro! Mulig Otacon har fixa litt mer hi-tech Stealth i de senere år..! Forresten runda det på 5t blank på normal. Ikke at det skal være en stor bragd men... for noe dritt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Har lyst på den stealth camoen, selv om jeg har hørt den ikke er fullt så bra som den i 1'ern og 2'ern. Litt skuffende det kanskje, men men... Teknologien var nok ikke fullt så bra på den tiden Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Jeg traska rundt uten å bli sett og fikk Stealth Camo. Første gangen jeg prøvde, skulle jeg ta alle froskene... Løp rundt i god tro og tok en etter en, men den ene fikk jeg da tydeligvis ikke tatt. Og det får man jo smertelig vite først når man er ferdig! Ingen Special Item på meg da nei.. Tror nok den eneste jeg glemte var ved brua på førsta. Oppe på fjellet på høyre side.. (altså da under Operation Snake Eater) Men den er dårlig den derre Camoen.. Løsner du skudd, så synker kamufleringa til 95%, og vaktene ser deg hvor du enn måtte finne på løpe! Det er noe dritt! I SonsOfLiberty kan man jo herje rundt med alt av maskingeværer og være dust, og vaktene skjønner ingenting!!! Det er moro! Mulig Otacon har fixa litt mer hi-tech Stealth i de senere år..! Forresten runda det på 5t blank på normal. Ikke at det skal være en stor bragd men... for noe dritt Det er ikke maskingevær men automat rifler... anyway... viste folket att i skapet der du gjemmer ehmm... han derre som du skal kle deg ut som i Grosjni Grad så ligger det en lik "armour", nei ikke camo armour slik The Boss har, bare i svart versjon, det kalles "Sneaking Suit"? Den tar imot kulene for deg eller rettere sagt du tar ikke så mye skade av prosjektiler. Svært hendig. Det skulle vært slik att når du runder spillet på eks "Hard" og begynner på nytt så skrus vanskelighetsgraden automatisk opp ett hakk(Ekstreme). Jeg gidder jo faen ikke å spille igjen på "hard", jeg går jo videre til "ekstreme" eller "european ekstreme". Right? Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Jeg traska rundt uten å bli sett og fikk Stealth Camo. Første gangen jeg prøvde, skulle jeg ta alle froskene... Løp rundt i god tro og tok en etter en, men den ene fikk jeg da tydeligvis ikke tatt. Og det får man jo smertelig vite først når man er ferdig! Ingen Special Item på meg da nei.. Tror nok den eneste jeg glemte var ved brua på førsta. Oppe på fjellet på høyre side.. (altså da under Operation Snake Eater) Men den er dårlig den derre Camoen.. Løsner du skudd, så synker kamufleringa til 95%, og vaktene ser deg hvor du enn måtte finne på løpe! Det er noe dritt! I SonsOfLiberty kan man jo herje rundt med alt av maskingeværer og være dust, og vaktene skjønner ingenting!!! Det er moro! Mulig Otacon har fixa litt mer hi-tech Stealth i de senere år..! Forresten runda det på 5t blank på normal. Ikke at det skal være en stor bragd men... for noe dritt Det er ikke maskingevær men automat rifler... Samma det.. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er ikke maskingevær men automat rifler... anyway... viste folket att i skapet der du gjemmer ehmm... han derre som du skal kle deg ut som i Grosjni Grad så ligger det en lik "armour", nei ikke camo armour slik The Boss har, bare i svart versjon, det kalles "Sneaking Suit"? Den tar imot kulene for deg eller rettere sagt du tar ikke så mye skade av prosjektiler. Svært hendig. vet det... liker den camo'en, ihvertfall på Boss *Grrr* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Noen her som har fått stealth camo enda egentlig? Jeg traska rundt uten å bli sett og fikk Stealth Camo. Første gangen jeg prøvde, skulle jeg ta alle froskene... Løp rundt i god tro og tok en etter en, men den ene fikk jeg da tydeligvis ikke tatt. Og det får man jo smertelig vite først når man er ferdig! Ingen Special Item på meg da nei.. Tror nok den eneste jeg glemte var ved brua på førsta. Oppe på fjellet på høyre side.. (altså da under Operation Snake Eater) Men den er dårlig den derre Camoen.. Løsner du skudd, så synker kamufleringa til 95%, og vaktene ser deg hvor du enn måtte finne på løpe! Det er noe dritt! I SonsOfLiberty kan man jo herje rundt med alt av maskingeværer og være dust, og vaktene skjønner ingenting!!! Det er moro! Mulig Otacon har fixa litt mer hi-tech Stealth i de senere år..! Forresten runda det på 5t blank på normal. Ikke at det skal være en stor bragd men... for noe dritt Det er ikke maskingevær men automat rifler... Samma det.. Hvis det var samma det, hvorfor i helvete svarte du da? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er ikke maskingevær men automat rifler... anyway... viste folket att i skapet der du gjemmer ehmm... han derre som du skal kle deg ut som i Grosjni Grad så ligger det en lik "armour", nei ikke camo armour slik The Boss har, bare i svart versjon, det kalles "Sneaking Suit"? Den tar imot kulene for deg eller rettere sagt du tar ikke så mye skade av prosjektiler. Svært hendig. vet det... liker den camo'en, ihvertfall på Boss *Grrr* Hun passer drakten bedre enn Snake i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg