Nevnarion Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Fikk lånt med en GC og Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Sinnsykt kult spilt, styringa var litt uvandt, men kom fort i det Tøft! Jeg har lyst på en GameCube også!! Men jeg er også, som midnight_walker, redd det vil ødelegge litt å spillet Twin Snakes... Endret 28. april 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Fikk lånt med en GC og Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Sinnsykt kult spilt, styringa var litt uvandt, men kom fort i det Tøft! Jeg har lyst på en GameCube også!! Men jeg er også, som midnight_walker, redd det vil ødelegge litt å spillet Twin Snakes... Ødelegger ikke og spille Twin Snakes... jeg kjøpte gamecube bare for Twin Snakes... men hakke stoppa og spille MGS1 på PS1 for det "it's still the best!!" Endret 28. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Jepp, Twin Snakes slår ikke spill feelingen på playstation versjonen, merket det med en gang faktisk. Men ikke missforstå, begge versjonen er bra på hver sin måte Lenke til kommentar
Agres Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Sikkert på grunn av kontrolleren at feeling er annerledes. Skal jeg spille det skal det være med converter slik at jeg kan bruke Dual Shock Har veldig lyst, men orker ikke kjøpe Gamecube Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Ehem, godtfolk! Eva sier i en snutt mot slutten av SnakeEater at ho var litt medlem i The Patriots.. Men i Sons of Liberty sier Otacon etter at han har sjekket litt rundt at de har vært døde i over 100 år!! Her må det være noe mystisk.. Helt sikkert ikke en "leif" fra Hideos side, men hva betyr dette? De som grunnla Philosophers/Patriots er døde, men de lever ennå gjennom nye medlemmer??? Jeg har ikke helt skjønt akkurat det her... Er det noen som veit eller kan gi en tålig forklaring? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Var det ikke sånn at ho er et "barn" av The Patriots? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Ehem, godtfolk!Eva sier i en snutt mot slutten av SnakeEater at ho var litt medlem i The Patriots.. Men i Sons of Liberty sier Otacon etter at han har sjekket litt rundt at de har vært døde i over 100 år!! Her må det være noe mystisk.. Helt sikkert ikke en "leif" fra Hideos side, men hva betyr dette? De som grunnla Philosophers/Patriots er døde, men de lever ennå gjennom nye medlemmer??? Jeg har ikke helt skjønt akkurat det her... Er det noen som veit eller kan gi en tålig forklaring? Hideo gjør ikke feil. Jeg lover, det er ingen "leifer" eller plot-holes i MGS-historien (selv om du ikke påstår det ). Eneste "dårlige" er at når vi i MGS1 fikk lære om Big Boss, burde vi også fått vite om hans bragder som skjer i MGS3. Men dette er egentlig ikke så rart, siden denne delen av hans historie ble skrevet til 3rn. Over til dine spørsmål: Først, Eva er ikke med i the Patriots, men en del av Kinas gren som hadde sitt utspring i the Philosophers. Kinas "bestyrere" og Amerikas "bestyrere" (the Patriots) samarbeider på ingen måte lengre, men er selvstendige styrings organer for hvert gjeldende land. Se bildet for bedre forklaring: Uansett, det du spør om er blitt diskutert litt rundt på nettet. Det er mange teorier, men finnes fortsatt ingen straighte svar på hva Hideo virkelig mener. Hvis grunnleggerne av philosophers --> patriots fortsatt levde, tror du de ville eksistert på papiret? Neppe. Hvis Snake klarte å fake sin egen død, hvorfor skulle ikke the Patriots klare det? Men la oss nå si at de døde. Kanskje de (før de døde) innlemmet nye medlemmer i sin maktelite (sine egne sønner for eksempel?) til å videreføre "arven" de har skapt. Disse vil da være de nye patriotene. Noen ser for seg at the Patriots skrev ned sine tanker om styr og stell i en bok, og at andre bak kulissene i amerika har fulgt deres ideologi og styrt etter deres tankemåte. Finnes ikke noe riktig svar på dette spørsmålet... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Mulig dette har blitt spurt om før, men orker ikke lese gjennom alt Er det noen som har en link til den komplette historien (gjerne sammenlagt av alle spillene til nå) som jeg kan ha som kveldskos? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Jaaaaaa!! Har akkurat klart Snake eater på european extreme! Jeg er litt stolt! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Mulig dette har blitt spurt om før, men orker ikke lese gjennom alt Er det noen som har en link til den komplette historien (gjerne sammenlagt av alle spillene til nå) som jeg kan ha som kveldskos? Den var det noen som la ut link til tidligere i denne tråden. Problemet er bare at det er så mange sider at jeg ikke finner den igjen Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaaaaaa!! Har akkurat klart Snake eater på european extreme! Jeg er litt stolt! Gratulerer!!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Whew, fullførte spillet i går. Brukte 18 timer og 13 minutter, og fikk 'Jaws' ranken. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaaaaaa!! Har akkurat klart Snake eater på european extreme! Jeg er litt stolt! gratulerer! fikk du stealth camo?? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Grattis! Synes det hadde vært fett om Big Boss fortsatt levde, og i MGS4, finner snake ut at han drepte feil person, og at den ekte big boss er i live, og at han på en eller annen måte har levd til og bli 85 eller noe år. Hadde vært grusomt fett, og sett en verson av Big Boss i PS3, tenk på 'Facial' utrykkene da, WOW! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Grattis!Synes det hadde vært fett om Big Boss fortsatt levde, og i MGS4, finner snake ut at han drepte feil person, og at den ekte big boss er i live, og at han på en eller annen måte har levd til og bli 85 eller noe år. Hadde vært grusomt fett, og sett en verson av Big Boss i PS3, tenk på 'Facial' utrykkene da, WOW! Gratulerer! Det hadde vært litt tøft det ja, Fanta Boy. Poster forresten her akkurat nå, fordi dette er mitt Innlegg nr. 1000, og jeg ville gjerne at det skulle få være i min favorittråd på forumet, "Den Snille Metal Gear Solid-Tråden" Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 http://blog.vg.no/post/3/164 Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaaaaaa!! Har akkurat klart Snake eater på european extreme! Jeg er litt stolt! gratulerer! fikk du stealth camo?? Nei, burde jeg fått det? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaaaaaa!! Har akkurat klart Snake eater på european extreme! Jeg er litt stolt! gratulerer! fikk du stealth camo?? Nei, burde jeg fått det? Nei, du får bare Stealth når du har runna spillet uten og bli tatt av vakter, eller har skutt alle froskene. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaaaaaa!! Har akkurat klart Snake eater på european extreme! Jeg er litt stolt! gratulerer! fikk du stealth camo?? Nei, burde jeg fått det? Nei, du får bare Stealth når du har runna spillet uten og bli tatt av vakter, eller har skutt alle froskene. jamen, trudde at på eurpean extreme så døde du vis du ble sett av vaktene? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 ja det blir du, men du når du blir sett blir det jo gameover, men du kan jo begynne på nytt igjen fra der du var.. :!: For å få stealh må du ikke blir sett en eneste gang på en save, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg