Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Tror det var Ocelot eller Solidus som sa det! Og at "Shadow Moses incident" var en slags ultimat prøve!! Og at det med "Fatman" var test for og finne ut av om Raiden var god nok!! Hadde ikke Raiden klart og vinne, ville jo alt blitt sprengt til helvete!! Endret 26. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Runda "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" for endte gang, og fant ut av noe jeg ikke hadde fått med meg!! Både "Metal Gear Solid" og "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" er et trenings-program for og trene opp "Perfekte" soldater!! Fikk meg til og tenke litt! Neia. Det er vel ikke tilfelle?! Så du mener at alt er et stort "spill"? En simulator? Det tror jeg ikke.. F.eks hva med USS Discovery? Snake var jo inn i gamet han da...! Men åssen kom du fram til dette? what!??? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Den syns jeg var skikkelig dyyyp!! Endret 26. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Neia. Det er vel ikke tilfelle?! Så du mener at alt er et stort "spill"? En simulator? Jepp!! Det var det jeg fikk med meg!! Edit: Hence "Solid Snake Simulation" (The S3 plan) Endret 26. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 hm...Det med Raiden er vel et treningsoppdrag ja, det ultimate oppdraget. Men hvordan kom du fram til at MGS1 også var bare trening? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 hm...Det med Raiden er vel et treningsoppdrag ja, det ultimate oppdraget. Men hvordan kom du fram til at MGS1 også var bare trening? Det blei sagt under den STORE cutscena på slutten, der Ocelot, Solidus, Snake, Raiden, Fortune var sammen på den store flata der Raiden slåss mot Ray!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 hm...Det med Raiden er vel et treningsoppdrag ja, det ultimate oppdraget. Men hvordan kom du fram til at MGS1 også var bare trening? Det blei sagt under den STORE cutscena på slutten, der Ocelot, Solidus, Snake, Raiden, Fortune var sammen på den store flata der Raiden slåss mot Ray!! Dæven, det har jeg ikke fått med meg. Nå er det på tide jeg spiller gjennom MGS2 på nytt. (Eventuelt loade savefila jeg har rett før siste bossen, ta den, og se slutten) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) hm...Det med Raiden er vel et treningsoppdrag ja, det ultimate oppdraget. Men hvordan kom du fram til at MGS1 også var bare trening? Det blei sagt under den STORE cutscena på slutten, der Ocelot, Solidus, Snake, Raiden, Fortune var sammen på den store flata der Raiden slåss mot Ray!! Jup stemmer det ja. Dette blir fortalt i den scenen etter at du har fighta Metal Gear Raxy og blir tatt til fange. Men akkurat ang det med at Shadow Moses var en simulator tviler jeg. Tror du blander dette. Er en stund siden jeg har spilt MGS2 men husker at Ocelot sa til Raiden eller Solidus (er ikke sikker) at den Olje Platformen var en eksakt kopi av det som skjedde på Shadow Moses. Altså den Oljeplatformen var "likosmom" en simulasjon av det som skjedde på Shadow Moses. Raiden er egentlig en slags arvtager til å bli den ultimate krigsmaskinen (derfor bl ehan valgt til å fulføre denne simulatoren whatever) som Solid Snake en gang var fordi Solid Snake går sine egnge veier nå han får ikke ordre osv. Han er fri kall det hva du vil. Pleas rett meg hvis jeg tar feil. Endret 27. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Tror du har rett Wooho!! Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hadde ikke Raiden klart og vinne, ville jo alt blitt sprengt til helvete!! Men det hadde jo ikke da gjort noe større skade ikkesant? Hadde jo ikke vært noe farlig hvis Raiden ikke klarte å ta Fatman, hvis alt hadde vært VR..!? Men jeg skal ikke si noe sikkert.. S3 Plan er kanskje godt nok argument? Jeg må nok sjekke opp litt mer rundt det der.. Men væffal, USS Discovery var ihvertfall ikke simulation! En annen ting òg, mens jeg først er igang her... Raiden sier at han aldri har møtt Colonel Campbell i virkeligheten. Ikke en eneste gang.. Hvorfor? ER alt et stort spill da? Hmm. Hvem "styrer" egentlig Campbell under oppdraget på Big Shell? The Patriots? Men Solid Snake har møtt og kjenner Campbell.. Det er bevist. Så han finnes i virkeligheten! Men hva har skjedd med han?? Er han tatt av The Patriots? Er så utrolig mange spm. rundt det her! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Cambell er en del av GW! (Litt vanskelig og forklare)... Cambell er på en måte Raidens "Imagination"! GW ligger i nanomaskinene i Raiden!! Eller tar jeg helt feil her? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Cambell er en del av GW! (Litt vanskelig og forklare)... Cambell er på en måte Raidens "Imagination"! GW ligger i nanomaskinene i Raiden!! Eller tar jeg helt feil her? Hm...mulig...husker ikke så godt, er altfor lenge siden jeg spilte MGS 1 og 2 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Men det hadde jo ikke da gjort noe større skade ikkesant? Hadde jo ikke vært noe farlig hvis Raiden ikke klarte å ta Fatman, hvis alt hadde vært VR..!? Men jeg skal ikke si noe sikkert.. S3 Plan er kanskje godt nok argument? Jeg må nok sjekke opp litt mer rundt det der.. Plant-incidenten var ikke VR. Det skjedde på ordentlig, men var fortsatt ett iscenesatt oppdrag, ment for å skape den ultimate soldaten. The Patriots sto bak. En annen ting òg, mens jeg først er igang her...Raiden sier at han aldri har møtt Colonel Campbell i virkeligheten. Ikke en eneste gang.. Hvorfor? ER alt et stort spill da? Hmm. Hvem "styrer" egentlig Campbell under oppdraget på Big Shell? The Patriots? Men Solid Snake har møtt og kjenner Campbell.. Det er bevist. Så han finnes i virkeligheten! Men hva har skjedd med han?? Er han tatt av The Patriots? The Patriots er mannen bak "Campbell", men de styrer han ikke. Han er, som det blir sagt i spillet, summen av Raidens egne erfaringer og forventninger skapt av GW. Ja, Solid Snake har møtt og kjenner Campbell. Mannen i MGS2 er ikke den virkelig Campbell, men en kopi. Hva som har skjedd med den virkelige Campbell er det ingen som vet. Det at han er tatt av Patriots er ingen dårlig teori. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 The Patriots er mannen bak "Campbell", men de styrer han ikke. Han er, som det blir sagt i spillet, summen av Raidens egne erfaringer og forventninger skapt av GW. Ja dette stemmer, kunne ikke forklart det bedre my self Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Runda "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" for endte gang, og fant ut av noe jeg ikke hadde fått med meg!! Både "Metal Gear Solid" og "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" er et trenings-program for og trene opp "Perfekte" soldater!! Fikk meg til og tenke litt! Tenk litt over dette... Solid Snake var når Shadow Moses inntrådte pensjonert. Han var en legende innenfor det militære, sett på som den nest beste soldaten noen sinne (etter big boss). Hvorfor skulle de "trene" han til å bli den ultimate soldaten? Han VAR allerede den ultimate soldaten. Ser du Shadow Moses i sammenheng med Operation Snake Eater, Outer Heaven og Zanzibar, passer det rett og slett ikke inn at dette er en simulasjon. Når FOXHOUND med Liquid Snake i spissen tok over Shadow Moses, støttet the Patriots Solid Snakes oppdrag. Han skulle uskadeliggjøre FOXHOUND og redde gislene, uten å få vite noe om Metal Gear Rex. Snakes seier over FOXHOUND var hans helhetlige oppdrag, og Patriots håpet og klare å holde Rex skjult. Dette gikk selvfølgelig galt. Ikke bare ble Rex avslørt, men den ble også ødelagt. Snake ble en helt. Patrios ble, mildt sagt, forbanna. I MGS2 prøver Patriots og skape Shadow Moses på nytt for å gjøre Raiden til helt. Som helt har han en unik sjanse til å påvirke den amerikanske befolkningen under the Patriots kontroll. Samtidig skulle han bli den ultimate soldat, slik at Patriots hadde et unikt "våpen" ulikt alle andre. Hva vil jeg fram til? Metal Gear Solid var IKKE en simulasjon. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty VAR en simulasjon. Endret 27. april 2005 av Agres Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Solid Snake var når Shadow Moses inntrådte pensjonert. Han var en legende innenfor det militære, sett på som den nest beste soldaten noen sinne (etter big boss). Hvorfor skulle de "trene" han til å bli den ultimate soldaten? Han VAR allerede den ultimate soldaten. Ja han Cambell måtte jo hente inn Solid Snake inn fordi han var pensjonert og ønsket ikke å bli funnet, men altså Cambell fant han og overtalte han til å gjøre et siste oppdrag eller noe slikt. Dette ser du hvis du går inn på extras i menyen i MGS1 og ser på de filmsnuttene der. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Solid Snake var når Shadow Moses inntrådte pensjonert. Han var en legende innenfor det militære, sett på som den nest beste soldaten noen sinne (etter big boss). Hvorfor skulle de "trene" han til å bli den ultimate soldaten? Han VAR allerede den ultimate soldaten. Ja han Cambell måtte jo hente inn Solid Snake inn fordi han var pensjonert og ønsket ikke å bli funnet, men altså Cambell fant han og overtalte han til å gjøre et siste oppdrag eller noe slikt. Dette ser du hvis du går inn på extras i menyen i MGS1 og ser på de filmsnuttene der. Briefing. Ikke extras. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Hm, jeg kjøpte et minnekort til ps2en min i dag, så jeg fikk endelig begynt på MGS3.. 'Spiller fortsatt på Hard og tok nettopp The End. \o/ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Fikk lånt med en GC og Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Sinnsykt kult spilt, styringa var litt uvandt, men kom fort i det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Den har jeg så sinnsykt lyst til og spille, men er redd at den vil ødelegge stemninga! Er dette tilfellet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg