MGS3 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg var inne på metalgearsolid.com bare for løye, så kom jeg over til TOPICS, og der sto det noe vet dere... Linken: http://www.konami.jp/gs/game/mgs3/english/index.html Hvis dere scroller nesten helt ned av siden står det "MGS3" Is Awarded "GAME AWARDS FUTURE" AWARD TWO YEARS IN A ROW så er det et bilde av Hideo Kojima, og under bildet står det følger: ">> Comments from Hideo Kojima: The setting of MGS3 is the past -- 1964. Some may wonder, "Why the past?" Knowing the past leads to creating the future. I believe the quality of the game lives up to the honor of winning the GAME AWARDS FUTURE award twice and meets everyone's expectations. I hope you play Snake Eater, the last of the MGS trilogy." Hva menes dette? At MGS4 ikke blir en MGS, eller at alt er tull, eller er det jeg som tuller? Endret 24. april 2005 av MGS3 Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Javel folkens, hvem er seriens beste karakter? 1. Volgin (Vet ikke hvorfor, han er bare kul..hehe) 2. Naked Snake (Fra MGS3. Jeg spilte spille idag, og jeg har skiftet menig med alt, MGS3 er SUPERT!) 3. EVA (Hun er sexy ) Så kommer Solid snake, raiden og resten av gjengen...Ocelot er veldi kul i begge spillene selfølgelig! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg var inne på metalgearsolid.com bare for løye, så kom jeg over til TOPICS, og der sto det noe vet dere... Linken: http://www.konami.jp/gs/game/mgs3/english/index.html Hvis dere scroller nesten helt ned av siden står det "MGS3" Is Awarded "GAME AWARDS FUTURE" AWARD TWO YEARS IN A ROW så er det et bilde av Hideo Kojima, og under bildet står det følger: ">> Comments from Hideo Kojima: The setting of MGS3 is the past -- 1964. Some may wonder, "Why the past?" Knowing the past leads to creating the future. I believe the quality of the game lives up to the honor of winning the GAME AWARDS FUTURE award twice and meets everyone's expectations. I hope you play Snake Eater, the last of the MGS trilogy." Hva menes dette? At MGS4 ikke blir en MGS, eller at alt er tull, eller er det jeg som tuller? Vet ikke. Jeg har også hørt noe om at MGS3 skulle bli det siste Metal Gear Solid-spillet. Det må det jo, dersom de skal kalle det en trilogi. Men det kan jo ikke stemme. Metal Gear Solid 4 er jo allerede bekreftet. Men kanskje de ikke skal kalle det MGS4. Kanskje de kaller det noe helt annet. Kanskje er det en remake av Metal Gear. Har faktisk ikke peiling, og vi må nok bare vente å se. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Håper det blir en remake av Metal gear!! Og at 5'ern blir en remake av Metal Gear 2: Solid Snake! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg var inne på metalgearsolid.com bare for løye, så kom jeg over til TOPICS, og der sto det noe vet dere... Linken: http://www.konami.jp/gs/game/mgs3/english/index.html Hvis dere scroller nesten helt ned av siden står det "MGS3" Is Awarded "GAME AWARDS FUTURE" AWARD TWO YEARS IN A ROW så er det et bilde av Hideo Kojima, og under bildet står det følger: ">> Comments from Hideo Kojima: The setting of MGS3 is the past -- 1964. Some may wonder, "Why the past?" Knowing the past leads to creating the future. I believe the quality of the game lives up to the honor of winning the GAME AWARDS FUTURE award twice and meets everyone's expectations. I hope you play Snake Eater, the last of the MGS trilogy." Hva menes dette? At MGS4 ikke blir en MGS, eller at alt er tull, eller er det jeg som tuller? Vet ikke. Jeg har også hørt noe om at MGS3 skulle bli det siste Metal Gear Solid-spillet. Det må det jo, dersom de skal kalle det en trilogi. Men det kan jo ikke stemme. Metal Gear Solid 4 er jo allerede bekreftet. Men kanskje de ikke skal kalle det MGS4. Kanskje de kaller det noe helt annet. Kanskje er det en remake av Metal Gear. Har faktisk ikke peiling, og vi må nok bare vente å se. Helt ærlig trur jeg det kommer til å bli et spill "på siden" av MGS serien(sånn som Metal Gear Acid) Siden det er Hideo som sa at det va den siste i trilogien, og (forhåpentligvis) han som bekreftet MGS 4...vet ikke jeg.. Etter min mening håper jeg ikke at MGS 4 blir en re-make Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg håper også at det blir re-make av en av de gamle metal gear spillene. Så jeg får sjangsen til å forstå hele historien 100% Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 MGS 4 er jo comfirma da! Hadde også håpt på en remake av MG1 og MG2. Det hadde gitt litt insikt i Solid Snake's år som soldat. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Men hva er sjangsene for at MGS 4 blir re-make? Det har jo blitt diskutert her i tråden at MGS 4 sitt theme skal være "No place to hide" ...? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Men hva er sjangsene for at MGS 4 blir re-make? Det har jo blitt diskutert her i tråden at MGS 4 sitt theme skal være "No place to hide" ...? Det er sant. Nå har jeg faktisk ikke prøvd Metal Gear, så jeg vet ikke hvordan det er, eller noen ting. Men virker som mange her er positive til en remake, så vi kan jo håpe Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Men hva er sjangsene for at MGS 4 blir re-make? Det har jo blitt diskutert her i tråden at MGS 4 sitt theme skal være "No place to hide" ...? Det er sant. Nå har jeg faktisk ikke prøvd Metal Gear, så jeg vet ikke hvordan det er, eller noen ting. Men virker som mange her er positive til en remake, så vi kan jo håpe Jeg har ingeting imot en remake, men hvis jeg kunne velge, så hadde jeg valgt en helt ny MGS.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Er jo egentlig bare å vente og se til hva de viser på E3-Messen da. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Jeg var inne på metalgearsolid.com bare for løye, så kom jeg over til TOPICS, og der sto det noe vet dere... Linken: http://www.konami.jp/gs/game/mgs3/english/index.html Hvis dere scroller nesten helt ned av siden står det "MGS3" Is Awarded "GAME AWARDS FUTURE" AWARD TWO YEARS IN A ROW så er det et bilde av Hideo Kojima, og under bildet står det følger: ">> Comments from Hideo Kojima: The setting of MGS3 is the past -- 1964. Some may wonder, "Why the past?" Knowing the past leads to creating the future. I believe the quality of the game lives up to the honor of winning the GAME AWARDS FUTURE award twice and meets everyone's expectations. I hope you play Snake Eater, the last of the MGS trilogy." Hva menes dette? At MGS4 ikke blir en MGS, eller at alt er tull, eller er det jeg som tuller? Det har ennå ikke hendt at Hideo min kjære har skuffet meg med noe som helst, så jeg venter i spenning og er sikker på at uansett hva det er så blir det bra! Hideo Kojima Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Jeg var inne på metalgearsolid.com bare for løye, så kom jeg over til TOPICS, og der sto det noe vet dere... Linken: http://www.konami.jp/gs/game/mgs3/english/index.html Hvis dere scroller nesten helt ned av siden står det "MGS3" Is Awarded "GAME AWARDS FUTURE" AWARD TWO YEARS IN A ROW så er det et bilde av Hideo Kojima, og under bildet står det følger: ">> Comments from Hideo Kojima: The setting of MGS3 is the past -- 1964. Some may wonder, "Why the past?" Knowing the past leads to creating the future. I believe the quality of the game lives up to the honor of winning the GAME AWARDS FUTURE award twice and meets everyone's expectations. I hope you play Snake Eater, the last of the MGS trilogy." Hva menes dette? At MGS4 ikke blir en MGS, eller at alt er tull, eller er det jeg som tuller? Hideo verken sier eller gjør noe uten en grunn, og det gjelder garantert her òg! Det her er så snodig, for: hva skjer etter MGS2?? 1. Lever Jack og Rose bare lykkelige videre? 2. Colonel Campbell var datastyrt under hele oppstyret på Big Shell og, det var det?? 3. Skal vi ikke få vite mer om Liquid og Solidus? Jeg personlig har egentlig vondt for å tro at Hideo gir seg "så lett"! Han kan vel ikke mene at det er slutt på historiene?? Mulig vi slipper inn i verdenen til Solid Snakes sønn, og får hjelp av far underveis? ehehee.. Mulig Snake er blitt gammel/retired og han ser tilbake på gamle eventyr, oppdrag og hendelser? (som i TombRaider: Chronicles...!) Jeg aner ikke å som skjer, men Hideo kan sine ting, og det blir uansett garantert verdt det!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Mulig Snake er blitt gammel/retired og han ser tilbake på gamle eventyr, oppdrag og hendelser? (som i TombRaider: Chronicles...!) Håper virkelig ikke det!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Mulig Snake er blitt gammel/retired og han ser tilbake på gamle eventyr, oppdrag og hendelser? (som i TombRaider: Chronicles...!) Håper virkelig ikke det!! Uffameg, nei Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Metal Gear Solid XXXVIII The liberty of the Hat Gamle snake eller som de kaller han "Good 'ol Snake" Reiser ut på eventyr for og finne presidenten's hatt, under veien møter han masse fiender bla. mus, fugler og edderkopper, disse skapningene har bannebrytene A.I som forteller resten av dyrene hvor du er! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Metal Gear Solid XXXVIIIThe liberty of the Hat Gamle snake eller som de kaller han "Good 'ol Snake" Reiser ut på eventyr for og finne presidenten's hatt, under veien møter han masse fiender bla. mus, fugler og edderkopper, disse skapningene har bannebrytene A.I som forteller resten av dyrene hvor du er! Dæven, jeg kan nesten ikke vente! Er det satt noen releasedato enda? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Runda "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" for endte gang, og fant ut av noe jeg ikke hadde fått med meg!! Både "Metal Gear Solid" og "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" er et trenings-program for og trene opp "Perfekte" soldater!! Fikk meg til og tenke litt! Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Runda "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" for endte gang, og fant ut av noe jeg ikke hadde fått med meg!! Både "Metal Gear Solid" og "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty" er et trenings-program for og trene opp "Perfekte" soldater!! Fikk meg til og tenke litt! Neia. Det er vel ikke tilfelle?! Så du mener at alt er et stort "spill"? En simulator? Det tror jeg ikke.. F.eks hva med USS Discovery? Snake var jo inn i gamet han da...! Men åssen kom du fram til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg