SiQux Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hva skjer da? La oss si at det kommer en "litt" spesiell cutsequnce Cutscene's liker vi Endret 21. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Solid SnakeNaked Snake Ocelot Ninja Raiden Liker MGS2 bedere enn MGS3 faktisk. Liker de kalde korridorene Ja de kalde korridorene liker vi... de er koselige men liker nok MGS3 bedre enn MGS2, er så mye følelser der... men 2'ern og 3'ern kanke måle seg med MGS1 da, det er klart best!!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Enig!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Helt enig! MGS1 har liksom noe de andre ikke har. Plott twists, følelser, historie, musikk, miljøer. Men etter det er min favoritt MGS2. men det er bare meg, før likte jeg MGS3 best, men synes MGS2 har mer Replay value. Ellers er begge to på Top 5 lista mi Lenke til kommentar
Agres Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Helt enig! MGS1 har liksom noe de andre ikke har. Plott twists, følelser, historie, musikk, miljøer. Har MGS2 og 3 "Plott twists, følelser, historie, musikk, miljøer."? JA! Å påstå at historien til MGS1 er bedre enn 2 og 3 er å ta litt hardt i. Ja, det var der det virkelig store startet, men er ikke MGS2 minst like bra historiemessig? Jeg har ingen favoritter når det gjelder historien i spillet. Ser dem som en helhet, og den helheten jeg ser er utrolig bra! Følelser: Når Big Boss står ved grava til The Boss på slutten av SE er etter min mening det mest følelsesladde øyeblikket i metal gears historie. Musikk: 2 og 3 er etter mitt synspunkt minst like bra, om ikke bedre. Her har Harry Gregson Williams fått kontrollen over musikken, og det lyder veldig bra. Miljøer: Alle tre spilla skildrer tre forskjellige miljøer på en god måte! Ellers vil jeg si at jeg foretrekker korridorer framfor jungelen, og at mitt favorittspill i serien er MGS2 (ikke misforstå innlegget, folk skal få lov til å ha egne meninger. Men ærligtalt: "MGS har noe andre ikke har. plott twists, følelser, historie, musikk, miljøer"-kommentaren hører ikke hjemme noen plasser) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Vet dere, jeg er 100% sikker på at min PS2 viser bedre grafikk i MGS2 enn i MGS3 i inneområdene. Og hvis man sammenligner når man er i jungelen og inne i MGS2, så er det helt klart bedre grafikk i MGS2, men det er kanskje ikke så rart. Trodde det liksom skulle være bedre jeg. Kanskje har det noe med min eldre PS2 å gjøre? Husker ikke hvilket år den er ifra, men jeg husker den ble kjøpt nøyaktig ett år etter den ble lansert her i Norge. År 2001? Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Mine favorittkarakterer: - The Big Boss (Naked Snake) - Solid Snake - Ocelot - Vulcan Raven - Sniper Wolf På bånn: - The one and only "Raiden"!! ja, Raiden er bånn i bøtta. Mgs2:sol ble litt ødelagt.. Hvorfor er Raiden bånn i bøtta? Liker ikke utsagn uten argumenter. Fordi han ikke er like tøff som Snake kanskje? Raiden ble gitt Plant missionet grunnet S3 planen. Han hadde bare trent i VR, og var rett og slett en nooooobie, så dette var hans første skikkelig oppdrag. I starten virker dette veldig rart for oss spillere. Hvorfor skal en så dårlig agent få denne livsviktige oppgaven? Svaret får vi ikke før på slutten av spillet. Det som avsløres er at oppdraget var MENT til å være det ultimate oppdrag, iscenesatt av the Patriots. På denne måten skulle Raiden, deres fullt uvitende nikkedukke, få så mye og så god kamperfaring som mulig får å utvikle seg til den perfekte soldat. Hele greia var altså gjort i stand av The Patriots for at de selv skulle ha kontroll over en soldat med evner opp mot den legendariske Solid Snakes. Alt er rett og slett bare et skuespill. Hva vil jeg så fram til? Kort sagt: Uten Raiden forsvinner HELE historien i Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Hvordan kan du da si at Raiden ødelegger litt? Og syns du forresten ikke at Solid Snake ble en enda kulere karakter etter MGS2? Klart han ble, og det var også meningen. HAN var den profesjonelle, vi var nybegynneren. Her ser vi hvor overlegen Snake er andre. Hadde vi spilt som Snake i Plantmissionet ville han ikke virket like suveren. Dette var virkelig bra skrevet!! Får ikke blir mer riktig! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Mine favorittkarakterer: - The Big Boss (Naked Snake) - Solid Snake - Ocelot - Vulcan Raven - Sniper Wolf På bånn: - The one and only "Raiden"!! ja, Raiden er bånn i bøtta. Mgs2:sol ble litt ødelagt.. Hvorfor er Raiden bånn i bøtta? Liker ikke utsagn uten argumenter. Fordi han ikke er like tøff som Snake kanskje? Raiden ble gitt Plant missionet grunnet S3 planen. Han hadde bare trent i VR, og var rett og slett en nooooobie, så dette var hans første skikkelig oppdrag. I starten virker dette veldig rart for oss spillere. Hvorfor skal en så dårlig agent få denne livsviktige oppgaven? Svaret får vi ikke før på slutten av spillet. Det som avsløres er at oppdraget var MENT til å være det ultimate oppdrag, iscenesatt av the Patriots. På denne måten skulle Raiden, deres fullt uvitende nikkedukke, få så mye og så god kamperfaring som mulig får å utvikle seg til den perfekte soldat. Hele greia var altså gjort i stand av The Patriots for at de selv skulle ha kontroll over en soldat med evner opp mot den legendariske Solid Snakes. Alt er rett og slett bare et skuespill. Hva vil jeg så fram til? Kort sagt: Uten Raiden forsvinner HELE historien i Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Hvordan kan du da si at Raiden ødelegger litt? Og syns du forresten ikke at Solid Snake ble en enda kulere karakter etter MGS2? Klart han ble, og det var også meningen. HAN var den profesjonelle, vi var nybegynneren. Her ser vi hvor overlegen Snake er andre. Hadde vi spilt som Snake i Plantmissionet ville han ikke virket like suveren. Dette var virkelig bra skrevet!! Får ikke blir mer riktig! Takk for støtten Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Ja, du har mange gode argumenter der Agres. Likevel liker jeg ikke Raiden noe særlig bedre nå. det er bare noe med han jeg ikkke liker i forhold til snake. Hva det er vet jeg ikke. Uansett så mener jeg samlet sett at mgs3 er bedre en mgs2. (selv om musikken på mgs2 var seriens beste) Men hva overgår MGS? INGENTING! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Dette kan være gamle nyheter for mange, men når jeg nettopp leste dette ble jeg svett i håndflaten. "Metal Gear Solid 4" vil bli vist fram på E3! (Hvis vi kan stole på denne internett siden.) Det har lenge vært kjent at det kommer en oppfølger til MGS-serien, som av media blir omtalt som MGS4, men jeg var uvitende om at vi skulle få høre om den på årets E3. Gleder meg! MGS4 news Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ja, du har mange gode argumenter der Agres. Likevel liker jeg ikke Raiden noe særlig bedre nå. det er bare noe med han jeg ikkke liker i forhold til snake. Hva det er vet jeg ikke. Uansett så mener jeg samlet sett at mgs3 er bedre en mgs2. (selv om musikken på mgs2 var seriens beste) Men hva overgår MGS? INGENTING! Jup likte ikke Raden jeg heller. Finner ikke hva som er grunnen men det har noe med at Solid Snake is "THE MAN" mens Raiden bare ikke passer inn. EDIT: Mine favoritt MGS karakterer er: 1. Solid Snake 2. Ocelot 3. Liquid Snake (jeg mener fyren er den ultimate skurken) 4. The Big Boss (aka Naked Snake aka Jack whatever) 5. Raven 6. Sniper Wolf Endret 22. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) MGS4 news Hmm. Nå ser det ut som om de går drastisk til verks her! "...but most probably the game will factor in some new location/timeline and even main character." Jeg personlig synes ihvertfall ikke det bør bli sånn fremtids-StarWars-science-fiction-fanteri...! MGS2 var jo litt sånn, men alt hadde en mening.. Men skulle det nå bli "i fremtiden" er det greit så lenge de ikke tar med lyssverd og slikt! hehe. Står også at Hideo skal ha et lite avbrekk, og en annen tass skal overta spakene.. Dette trenger forsåvidt ikke by på noen problemer, for ihvertfall i MGS2 samlet Hideo sammen masse påfunn hans kolleger fant på, og blanda det inn i spillet! Så samme hva som skjer, tror jeg nok det blir like rått som alle de 3 forrige, og jeg venter i en enorm spenning! Får håpe videoen på E3-messa faller i smak! Blir også artig å se åssen grafikk PS3 har å by på òg! EDIT Glemte en ting.. Ny MainCharacter... Hmm. Det kan kanskje være greit å holde seg til Snake med familie?! Når han far åpnet eventyret i 1964, og sønner følger etter i fotspora, (noen ikke fullt så snille) og vi har blitt så godt kjent med de, så trenger de ikke presse inn en ny hovedperson som skal prøve å ta MGS til et høyere nivå! Endret 22. april 2005 av BigBoss Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 er det sant??? sinnsykt kult... noe jeg ikke hadde venta meg:) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Kjempekult! Men håper ikke det kommer noe helt ny og teit hovedperson da... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Dette kan være gamle nyheter for mange, men når jeg nettopp leste dette ble jeg svett i håndflaten. "Metal Gear Solid 4" vil bli vist fram på E3! (Hvis vi kan stole på denne internett siden.) Det har lenge vært kjent at det kommer en oppfølger til MGS-serien, som av media blir omtalt som MGS4, men jeg var uvitende om at vi skulle få høre om den på årets E3. Gleder meg! MGS4 news Hvor på siden står det egentlig at den skal vises på E3? ser bare at den er confirmed til PS3 jeg.... ? sikkert bare jeg som har oversett noe? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Dette kan være gamle nyheter for mange, men når jeg nettopp leste dette ble jeg svett i håndflaten. "Metal Gear Solid 4" vil bli vist fram på E3! (Hvis vi kan stole på denne internett siden.) Det har lenge vært kjent at det kommer en oppfølger til MGS-serien, som av media blir omtalt som MGS4, men jeg var uvitende om at vi skulle få høre om den på årets E3. Gleder meg! MGS4 news Hvor på siden står det egentlig at den skal vises på E3? ser bare at den er confirmed til PS3 jeg.... ? sikkert bare jeg som har oversett noe? Hehe, leste det nå jeg og. Det står ikke på linken jeg gav dere Men her derimot, står det nesten helt nederst som link til den jeg gav dere tidligere Når det gjelder hva som vil bli vist er jeg veldig spent. Med den gjengen vi har med å gjøre kan vi vente oss det meste. Vanskelig og spekulere i hva vi vil få se. Ny maincharacter er ikke å foretrekke. Jeg vil bare vite om Snake, Otacon, og kanskje Raiden, vil klare å fjerne The Patriots fra makta i en eventuell direkte oppfølger til Sons of Liberty. Håper bare ikke de tar en star wars ( ) og ødelegger alt. Tror selvfølgelig ikke at det vil skje, men man kan aldri vite. Konami må jo har tjent haugevis med gryn på MGS, så hvorfor ikke lage en middelmådig oppfølger som alle vil kjøpe uansett? .. Nei, bort med de negative tankene. MGS4 må jo bare bli bra! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. april 2005 Rapporter Del Skrevet 23. april 2005 Jeg personlig synes ihvertfall ikke det bør bli sånn fremtids-StarWars-science-fiction-fanteri...!MGS2 var jo litt sånn, men alt hadde en mening.. Men skulle det nå bli "i fremtiden" er det greit så lenge de ikke tar med lyssverd og slikt! hehe. MGS1 var vel også i fremtiden? Btw, noen andre som har opplevd det samme som meg angående grafikken? (Se lenger opp på siden. Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 23. april 2005 Rapporter Del Skrevet 23. april 2005 MGS1 var vel også i fremtiden? Det er forsåvidt riktig det.. MGS1 kom ut i `99 og utspiller seg i år 2005.. Det vil da si at Solid Snake var 33 år på Shadow Moses..! Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 23. april 2005 Rapporter Del Skrevet 23. april 2005 Huff og huff, er nå i fengsel etter tortur scenen i grozni grad på EUROPEAN EXTREME. Det er sinnsykt hardt nå. Noen som har noen lure tips? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Fett da, at Hideo Kojima skal bli "creative director"!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg