Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begynnte på european extreme i går. Har kommet til der hvor snake blir omringet av spetnaz og du skal skyte alle 10 vaktene. Det er nesten helt umlig å klare det. Noen som har noen tips,siden jeg blir sett hele tiden og da er det game over..

klarte det...

Hehe, bra jobbet :) Har ikke prøvd spillet på European Extreme. Visste ikke om jeg orket. Sitter bare å venter på Metal Gear Ac!d nå. Får det, sammen med min PSP, i løpet av neste uke. Gleder meg!

Synes det er bra med en ny type å spille innenfor Metal Gear, og enda bedre at de ikke lanserer den nye typen med MGS 4, eller at de ikke gjorde det med MGS3 for den saks skyld :p Har puslet litt med Disgaea: Hour of Darkness i det siste, så jeg er heldigvis ikke helt blank på strategisk spilling, selv om de ikke kan sammenlignes direkte.

Lenke til kommentar

Ikke for og være slem eller no sånt men tviler litt på acid jeg :hmm: ...

Trokke det blir så bra, litt for annerledes lissom.

Men du får si hva du syns når du får det... så for vi se om du kan få meg til og skifte mening.

BTW:

Bra jobba aragorn_sonofarathorn :thumbup:

Endret av SiQux
Lenke til kommentar
begynnte på european extreme i går. Har kommet til der hvor snake blir omringet av spetnaz og du skal skyte alle 10 vaktene. Det er nesten helt umlig å klare det. Noen som har noen tips,siden jeg blir sett hele tiden og da er det game over..

klarte det...

Hehe, bra jobbet :) Har ikke prøvd spillet på European Extreme. Visste ikke om jeg orket. Sitter bare å venter på Metal Gear Ac!d nå. Får det, sammen med min PSP, i løpet av neste uke. Gleder meg!

Synes det er bra med en ny type å spille innenfor Metal Gear, og enda bedre at de ikke lanserer den nye typen med MGS 4, eller at de ikke gjorde det med MGS3 for den saks skyld :p Har puslet litt med Disgaea: Hour of Darkness i det siste, så jeg er heldigvis ikke helt blank på strategisk spilling, selv om de ikke kan sammenlignes direkte.

Hvordan blir det med historien til metal gear acid? følger den orginal historien eller er det en avstikker?

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med historien til metal gear acid? følger den orginal historien eller er det en avstikker?

Avstikker (tror jeg). Har hoppet over historie delen i omtalene for å bli mest mulig "overrasket". Men siden det ikke heter MGS4: Ac!d regner jeg med det er et eller annet sideoppdrag, eller i verste fall en historie ala Snake Tales fra substance.

Lenke til kommentar
Ble svært overasket da jeg hørte Paramedic  sa: "norway" til Jack.

Litt gøy da..

når er det paramedic sier norway???

Når paramedic snakker om den rottetypen du finner, på en av de maaaaange cocec samtalene, sier hun at denne rasen er fra norge. ++

:p

haha, det må jeg prøve ut :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...