aragorn_sonofarathorn Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 et spørsmål: har lest at en kan få stealh camoflauge viss en ikke utløser noen alarmer. Gjelder dette også viss en vakt bare tror han ser deg og caution blir iverksatt. Eller gjelder det kun for red alert. Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 caution har ikke noe å si for å få stealth camo'en. teller bare som alert når den røde alert-greia kommer opp. men jeg trodde at du også måtte ha 0 kills for å få stealth camoen? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Det kan jo gå hvis du bare sniker deg forbi vaktene og tranqer alle bossene!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 men jeg trodde at du også måtte ha 0 kills for å fåstealth camoen? Det er jeg faktisk ikke sikker på!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Her ser dere min MGS samling Ai ai ai, du mangler jo MGS: Special Missions (PSX) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Her ser dere min MGS samling Ai ai ai, du mangler jo MGS: Special Missions (PSX) Har den til pc, glemte å ta det med på bildet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Den har jeg, men glemte den på bildet!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Hm, kjøpte nettopp spillet for kr. 499 på Løkkeboden, men kan dog ikke spille det enda da jeg for øyeblikket sitter på skolen. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 noen som har klart snake eater på e.e. difficulty? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Ikke ennå!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 noen som har klart snake eater på e.e. difficulty? Nope, men skal nok klare det Tchernobog, er bare å komme seg hjem i full fart for å spille Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 jeg har ennå ikke fått begynnt på e.e Men skal nok få begynnt til helgen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Tchernobog, er bare å komme seg hjem i full fart for å spille Jepp, spiller på Hard og fullførte nettopp "del 1" av spillet. \o/ Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 har gjort det på normal og hard til nå. Skipper extreme og tar heller e. extreme, slik at det blir en skikkelig utfordring! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Dette er nesten helt sikkert bull og det er litt "gammelt", men jeg poster det for det. Metal Gear Solid 4 will make its debut on Playstation 3 at this year's E3 (the world's biggest game show, held in Los Angeles). The game is being announced as we speak at a special Metal Gear event in Berlin attended by Producer Hideo Kojima, and PSM2. However, the tantalising first 30 seconds of footage won't be shown until E3 - as the epic finale of Sony's now-certain PS3 public unveiling this May. It looks like MGS Producer Hideo Kojima - hailed by US News Weekly Time Magazine as 'the Spielberg of games' - won't be in charge, taking a hands off 'Creative Director' role. Production duties will be passed to MGS3's Executive Producer Motoyuki Yoshioka. It's believed that MGS3 was his trial run, with Kojima co-holding the reins - and, judging by our review score of 97% (get the PAL verdict on pg101), he was, without doubt, a resounding success. The news isn't exactly entirely unexpected. Senior Konami execs had revealed the existance of MGS4 during a financial conference call in November 2004, stating that work had already begun. This raises some interesting questions - Konami must have been in possession of rough PS3 specs as early as mid-2004, and Sony are more advanced with their 'next-gen' machine than they're letting on to us? Our source has intimated that the game may take an unexpected change of direction - Kojima always insisted that MGS3 would be the last of the trilogy. Will the new game follow the 1960s timeline? Or follow on from Acid's 2016 setting? A dramatic change of location is guarateed, we're told. Will you play as Snake or a cloned 'son' of the boss? The detail are out there as we speak - stay tuned to PSM2 for all the very latest MGS4 news. Link. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Dette er nesten helt sikkert bull og det er litt "gammelt", men jeg poster det for det. Metal Gear Solid 4 will make its debut on Playstation 3 at this year's E3 (the world's biggest game show, held in Los Angeles). The game is being announced as we speak at a special Metal Gear event in Berlin attended by Producer Hideo Kojima, and PSM2. However, the tantalising first 30 seconds of footage won't be shown until E3 - as the epic finale of Sony's now-certain PS3 public unveiling this May. It looks like MGS Producer Hideo Kojima - hailed by US News Weekly Time Magazine as 'the Spielberg of games' - won't be in charge, taking a hands off 'Creative Director' role. Production duties will be passed to MGS3's Executive Producer Motoyuki Yoshioka. It's believed that MGS3 was his trial run, with Kojima co-holding the reins - and, judging by our review score of 97% (get the PAL verdict on pg101), he was, without doubt, a resounding success. The news isn't exactly entirely unexpected. Senior Konami execs had revealed the existance of MGS4 during a financial conference call in November 2004, stating that work had already begun. This raises some interesting questions - Konami must have been in possession of rough PS3 specs as early as mid-2004, and Sony are more advanced with their 'next-gen' machine than they're letting on to us? Our source has intimated that the game may take an unexpected change of direction - Kojima always insisted that MGS3 would be the last of the trilogy. Will the new game follow the 1960s timeline? Or follow on from Acid's 2016 setting? A dramatic change of location is guarateed, we're told. Will you play as Snake or a cloned 'son' of the boss? The detail are out there as we speak - stay tuned to PSM2 for all the very latest MGS4 news. Link. Gidder ikke å bekymre meg for det akkurat nå.. Er bare litte grann bekymret for at det kommer på PS3, men forhåpentligvis til PS", men ingenting er sikkert.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Jeg kan med rimelig sikkerhet si at MGS3 ikke kommer til PlayStation 2. Det blir nok PS3 ja. PS3 er jo sagt å komme omkring vinteren/våren 2006, og MGS4 har garantert ikke kommet innen den tid. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Metal gear solid spilla kommer hvert tredje år! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Som sagt før, håper ikke 4'ern kommer til og hete "Metal Gear Solid 4", men heller "Outer Heaven" eller "Zanzibar" eller noe i den duren!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Metal gear solid spilla kommer hvert tredje år! Det er sant. Så vi kan nok ikke forvente MGS4 før i 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg