Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Så reklamen av spillemagasinet som skal sendes nå førstkommende lørdag og da viste de Snake "in game" som løper mot et helikopter. Nå har jeg riktignok fullført MGS3 kun en gang men mener å ikke ha sett dette helikopteret i spillet. For en bedre forklaring legger jeg til et bilde. :)

Glem det, Agres har rett.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så reklamen av spillemagasinet som skal sendes nå førstkommende lørdag og da viste de Snake "in game" som løper mot et helikopter. Nå har jeg riktignok fullført MGS3 kun en gang men mener å ikke ha sett dette helikopteret i spillet. For en bedre forklaring legger jeg til et bilde. :)

Glem det, Agres har rett.

Jepp, helikopteret er der det ;) Bare synd du ikke skulle gjøre noe med det.. Hadde vært tøft å sprengt det til slangemat (Med en fet cut-scene)

Lenke til kommentar
Noen som har noen meninger rundt komentarene de har kommet med angående det neste spillet? (sikter til det de sier om at det ikke e noen steder å gjemme seg)

Hvordan skal de løse dette?

tror du har bommet litt..(!) <-- bare om det har seg at spilltittelen er "nowhere to hide"

det de mener med dette er vel det at Revolver Ocelot/Liquid snake tar opp jakten på The Patriots.

Endret av nord
Lenke til kommentar

Det er ved den lille "basen" rett etter minefeltet i Operation Snake Eater. Minefeltet er etter sumpen. Helikoptret står mot øst. Har du spilt Snake vs. Monkey er det på en av de banene. Der hvor den store Metal apen er (ikke siste :p) :w00t:

Så det vil si at jeg finner det helikopteret like før fighten mot Ocelot? I så fall lol jeg viste at jeg burde utforsket mer grundigere i dette området. Løp bare rett gjennom der pga utløste en alarm. :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som har noen meninger rundt komentarene de har kommet med angående det neste spillet? (sikter til det de sier om at det ikke e noen steder å gjemme seg)

tror du har bommet litt..(!) <-- bare om det har seg at spilltittelen er "nowhere to hide"

det de mener med dette er vel det at Revolver Ocelot/Liquid snake tar opp jakten på The Patriots.

The reason we're saying "no place to hide" for the next Metal Gear is the game will be set in a place, we're not going to tell you where yet, but a setting where your response will be "Oh my god, how do you expect me to hide here?" When you do actually hide in that environment, it will be very thrilling and tense.

Hadde dere lest tidligere i tråden hadde dere sett at jeg har svart på dette før :tease:

Lenke til kommentar

The reason we're saying "no place to hide" for the next Metal Gear is the game will be set in a place, we're not going to tell you where yet, but a setting where your response will be "Oh my god, how do you expect me to hide here?" When you do actually hide in that environment, it will be very thrilling and tense.

Hadde dere lest tidligere i tråden hadde dere sett at jeg har svart på dette før :tease:

Jasså ja...

Lenke til kommentar
Jeg har MGS2:Substance som er en utrolig FET utgave av MGS2. Du får masse extra og ALLE Cutscensa(uten lyd da) men det er fantastisk!

Jepp. Det var der jeg begynte MGS spillinga mi. *Mimre* :love:

Har forstatt ikke klart alle VR-missions, det er så vanskelig. ^^

Lenke til kommentar
Nice! Etter litt tanke synes jeg at MGS2 og MGS3 er LIKE gode! MGS3 er LITT mer uoversiktlig.

Jeg har MGS2:Substance som er en utrolig FET utgave av MGS2. Du får masse extra og ALLE Cutscensa(uten lyd da) men det er fantastisk!

Jeg har MGS2: Substance til PC...

Funker så sinnsykt dårlig! Ræva kontroller (på tastatur) og dårlig grafikk, men Ps2 versjonen derimot!! :dribble:

Lenke til kommentar
Nice! Etter litt tanke synes jeg at MGS2 og MGS3 er LIKE gode! MGS3 er LITT mer uoversiktlig.

Jeg har både MGS2: Substance og MGS2: Sons of Liberty...

Har skaffa alle dogtagsa på alle vaskelighets gradene (utenom på european extreme da, siden det ikke er non der) på begge spillene også har jeg klart alle VR missions på MGS2: Substance.

Nå holder jeg på med dogtags på MGS: Twin Snakes :p

EDIT:

Når jeg er ferdig skal jeg ta alle froskene og alt det tullet der på MGS3 :cool:

Endret av SiQux
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...