Zemeckis Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Kan man få det til pc??? Jepp, MGS1 finnes også til pcen. Har den også, men spiller den aldri Er det den som heter Metal Gear Solid: Integral? Eller hva er det? Det er noe som heter MGS:Intergral ja. Men det heter bare det i Japan. Mens i USA heter den VR missions eller noe. I europa tror jeg den heter for Special Missions. Det er en slags ekstra pakke med masse ulike VR missions. Pc versjonen inneholder både spillet og VR missions. Akkurat som at Konami kom ut med MGS2: Substance med masse VR missions. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Kan man få det til pc??? Jepp, MGS1 finnes også til pcen. Har den også, men spiller den aldri Er det den som heter Metal Gear Solid: Integral? Eller hva er det? Det er noe som heter MGS:Intergral ja. Men det heter bare det i Japan. Mens i USA heter den VR missions eller noe. I europa tror jeg den heter for Special Missions. Det er en slags ekstra pakke med masse ulike VR missions. Pc versjonen inneholder både spillet og VR missions. Akkurat som at Konami kom ut med MGS2: Substance med masse VR missions. Jepp, den har jeg!! 300 VR-missions Special missions altså! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Jup MGS1 finns til PC, spilte det selv på PC for ca 6 år siden men tror det er veldig vanskeligt å få tak i et eksemplar nå i en butikk. Egentlig synd pga grafikken var ganske bra på PC enn til PSone. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Utrolig synd at Hideo & Co ikke gjorde noe mer ut av grafikken på MGS1 til pc, den er jo så å si lik, bare at grafikken er mer smooth Ble egentlig skuffet på grafikk siden der ja. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Utrolig synd at Hideo & Co ikke gjorde noe mer ut av grafikken på MGS1 til pc, den er jo så å si lik, bare at grafikken er mer smooth Ble egentlig skuffet på grafikk siden der ja. Tja spillet kom ut til pc i 1999 eller no slikt så da var ikke grafikken akkurat på topp heller men er enig med deg at grafikken var smooth på PC versjonen. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Jeg går gjennom MGS 3 for andre gang nå. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Visste dere at camo'ene dere finner og vinner ved og tranqe bossene gjør spesielle ting? Her er noen: Spirit: Denne får du hvis du går helt til enden og møter "The Sorrow". Når du bruker denne kan ingen høre at du går (du kan, men ikke vaktene) Cold war: Denne får du ved og tranqe "Volgin". Når du bruker denne, nøler russiske vakter med og skyte fordi de forveksler deg med Volgin... Ganske nyttig. Snake: Denne får du ved og tranqe "The Boss". Med denne får du høy kamuflasje alle steder... Sneaking suit: Denne finner du i "skaprommet" i Groznyj Grad Weapons Lab: East Wing i skapet med det røde båndet på... Denne camo'en reduserer skuddskader med 50% Sikkert flere som jeg ikke husker nå!! Endret 1. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Spirit: Denne får du hvis du går helt til enden og møter "The Sorrow". Når du bruker denne kan ingen høre at du går (du kan, men ikke vaktene) Cold war: Denne får du ved og tranqe "Volgin". Når du bruker denne, nøler russiske vakter med og skyte fordi de forveksler deg med Volgin... Ganske nyttig. Snake: Denne får du ved og tranqe "The Boss". Med denne får du høy kamuflasje alle steder... Sneaking suit: Denne finner du i "skaprommet" i Groznyj Grad Weapons Lab: East Wing i skapet med det røde båndet på... Denne camo'en reduserer skuddskader med 50% Tja, jeg kan jo godt fortsette. Muligens spoiler for de som ikke vil vite om camoene, så jeg setter en liten spoiler warning. Forresten, med Cold War camo'en så vil de bare ikke skyte deg forfra. De prøver liksom å komme bak deg å skyte deg i ryggen. ;p ------------------------------------------- KANSKJE SPOILER Animal Hvor - Denne får du, om du tar stamina-kill på Ocelot. Hva gjør den - Denne her drakten gjør at du slipper å skjelve med våpenet ditt om du har lite stamina. Drakten er også fin å bruke på ørken områder. Hornet Bees Hvor - Denne får du av The Pain, om du tar stamina-kill på han. Hva gjør den - Igler (Leechs) og lignende kommer ikke når kroppen din når du har på denne drakten. Og er det noen bikuber i nærheten har du muligheten til å skyte den og få biene rundt deg og angripe andre vakter med dem. Spider Hvor - Denne får du av The Fear, om du tar stamina kill på han. Hva gjør den - Du får bra camo overalt, men den sluker stamina'en til Snake veldig fort. Ganske ubrukelig egentlig, men bare morsomt å ha likevel. Moss Hvor - Denne får du av The End, om du tar stamina kill på han eller får han til å gi den til deg ved å snike deg bak han og sikte på han til han rister kroppen sin tre ganger. Hva gjør den - Dette er den eneste camoen (bortsett fra Stealth) som du kan få 100% camo med. Veldig effektiv i jungelområder. Fire Hvor - Denne får du av The Fury, om du tar stamina kill på han. Hva gjør den - Den reduserer brannskader med 50% og gjør at du ikke kan bli brent (På "cure modus" altså). Endret 1. april 2005 av Bandana Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hva er visten med alle de camoene du får når den Stelh Camoflashe drakta (den som gjør deg usynlig) eier uansett alle de andre camoene. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hva er visten med alle de camoene du får når den Stelh Camoflashe drakta (den som gjør deg usynlig) eier uansett alle de andre camoene. Hehe... Det tar litt tid da! Holder på og runde det for 3. gang nå og prøver og få med meg alle froskene! Men det er en som mangler På "Operation Snake" altså andre gang du er ved brua skal frosken være oppå bruemasta på den andre sida, men den er ikke der... Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hva er visten med alle de camoene du får når den Stelh Camoflashe drakta (den som gjør deg usynlig) eier uansett alle de andre camoene. Det er vel ikke alle som klarer å få tak i Stealth Camo da. ;p Men uansett, det finnes sikkert mange grunner. Noen vil kanskje prøve å få alle camo'ene i spillet, og andre er kanskje mer glad i de camo'ene. I dunno! Jeg i hvertfall har alt av camo'er jeg har funnet. Jeg synes det noen ganger er morro og leke bieherskeren eller den russiske wannabe-Volgin som ikke kan bli skutt foran. EDIT: SPOILER ALERT! Det finnes en annen måte å få Stealth camo'en på. Du kan få den om du klarer å fullføre spillet uten å få en alert mode. Mye enklere enn froske metoden, spørr du meg. Bare save ofte og loade om du gjør en ting feil. Endret 1. april 2005 av Bandana Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Jeg skjøt "The End" ved warehouse exterior, og nå er jeg der jeg skal kampe med "The End"... Nå trenger jeg bare og skyte 5 vakter!! Og jeg fant papegøya til "The End", tranqa den og jeg kan spise den! Det står "This parrot looks familiar" ' Skal jeg spise den eller ikke? Hva syns dere? Endret 2. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Holder på og runde det for 3. gang nå og prøver og få med meg alle froskene! Men det er en som mangler På "Operation Snake" altså andre gang du er ved brua skal frosken være oppå bruemasta på den andre sida, men den er ikke der... Vel.. Merket det samme selv. Tror det er PAL versjonen som har den "feilen". Og så har vi lest guider for NTSC versjonen. Men uansett, når du kommer over brua (nordsiden) ser du opp på fjellet på høyresiden. Der er den. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Holder på og runde det for 3. gang nå og prøver og få med meg alle froskene! Men det er en som mangler På "Operation Snake" altså andre gang du er ved brua skal frosken være oppå bruemasta på den andre sida, men den er ikke der... Vel.. Merket det samme selv. Tror det er PAL versjonen som har den "feilen". Og så har vi lest guider for NTSC versjonen. Men uansett, når du kommer over brua (nordsiden) ser du opp på fjellet på høyresiden. Der er den. Takk! Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Spirit: Denne får du hvis du går helt til enden og møter "The Sorrow". Når du bruker denne kan ingen høre at du går (du kan, men ikke vaktene) Cold war: Denne får du ved og tranqe "Volgin". Når du bruker denne, nøler russiske vakter med og skyte fordi de forveksler deg med Volgin... Ganske nyttig. Snake: Denne får du ved og tranqe "The Boss". Med denne får du høy kamuflasje alle steder... Sneaking suit: Denne finner du i "skaprommet" i Groznyj Grad Weapons Lab: East Wing i skapet med det røde båndet på... Denne camo'en reduserer skuddskader med 50% Tja, jeg kan jo godt fortsette. Muligens spoiler for de som ikke vil vite om camoene, så jeg setter en liten spoiler warning. Forresten, med Cold War camo'en så vil de bare ikke skyte deg forfra. De prøver liksom å komme bak deg å skyte deg i ryggen. ;p ------------------------------------------- KANSKJE SPOILER Animal Hvor - Denne får du, om du tar stamina-kill på Ocelot. Hva gjør den - Denne her drakten gjør at du slipper å skjelve med våpenet ditt om du har lite stamina. Drakten er også fin å bruke på ørken områder. Hornet Bees Hvor - Denne får du av The Pain, om du tar stamina-kill på han. Hva gjør den - Igler (Leechs) og lignende kommer ikke når kroppen din når du har på denne drakten. Og er det noen bikuber i nærheten har du muligheten til å skyte den og få biene rundt deg og angripe andre vakter med dem. Spider Hvor - Denne får du av The Fear, om du tar stamina kill på han. Hva gjør den - Du får bra camo overalt, men den sluker stamina'en til Snake veldig fort. Ganske ubrukelig egentlig, men bare morsomt å ha likevel. Moss Hvor - Denne får du av The End, om du tar stamina kill på han eller får han til å gi den til deg ved å snike deg bak han og sikte på han til han rister kroppen sin tre ganger. Hva gjør den - Dette er den eneste camoen (bortsett fra Stealth) som du kan få 100% camo med. Veldig effektiv i jungelområder. Fire Hvor - Denne får du av The Fury, om du tar stamina kill på han. Hva gjør den - Den reduserer brannskader med 50% og gjør at du ikke kan bli brent (På "cure modus" altså). det du sa om moss camoen: Jeg prøvde metoden med å si freze 3 ganger, men jeg fikk ingen camo? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg skjøt "The End" ved warehouse exterior, og nå er jeg der jeg skal kampe med "The End"... Nå trenger jeg bare og skyte 5 vakter!! Og jeg fant papegøya til "The End", tranqa den og jeg kan spise den! Det står "This parrot looks familiar" ' Skal jeg spise den eller ikke? Hva syns dere? Hehe. Kult da. Du må nå prøve å spise den. Kan jo bare loade gamen etterpå hvis du vil ha den. Må jo bare se hva som skjer når du spiser den Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Noe som haddde vært litt kult, hvis jeg har rett om det er papegøyen til Emma Emmerich i MGS2 (Bare en teit liten teori), er hvis man hadde spist den hadde man fått en "game over" skjerm, "TIME PARADOX". Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg skjøt "The End" ved warehouse exterior, og nå er jeg der jeg skal kampe med "The End"... Nå trenger jeg bare og skyte 5 vakter!! Og jeg fant papegøya til "The End", tranqa den og jeg kan spise den! Det står "This parrot looks familiar" ' Skal jeg spise den eller ikke? Hva syns dere? Hehe. Kult da. Du må nå prøve å spise den. Kan jo bare loade gamen etterpå hvis du vil ha den. Må jo bare se hva som skjer når du spiser den Skjedde ingenting! Snake sa den var vond og snake fikk ikke mer stamina! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Noe som haddde vært litt kult, hvis jeg har rett om det er papegøyen til Emma Emmerich i MGS2 (Bare en teit liten teori), er hvis man hadde spist den hadde man fått en "game over" skjerm, "TIME PARADOX". Hahaha. Det hadde vært rått :!: Men midnight; Hvis det ikke skjedde noe så kan du like greit bare la være å spise den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg