Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har rundet Metal Gear Solid 3 en gang (hvordan får jeg appostrof over e'en?)

Hva skjer hvis jeg overskriver den filen jeg savet på første gangen jeg gikk gjennom? Mister jeg alt da? (movie theater)

Fantaboy: snille? WTF? Tråden skal jo liksom hete ''Den Store Metal Gear Solid -Tråden

Tråden er da snill den ;) Hehe. Artig at den heter noe litt annet enn det vanlige "den store ettellerannet-tråden" som alle de andre heter.

For å få appostrof over e-en, holder du inne alt gr tasten (tasten like til høyre for space) og trykker tasten like til venstre for backspace-tasten :p

Jeg spiller det for andre gang nå, men har ikke den patriot pistolen ( den man fpr av the boss) er det noe jeg må gjøre for å få den?

Når du har rundet spillet, så får du spørsmål om du vil lagre. Da lagrer du. Så loader du den gamen, og du vil autmatisk begynne spillet på nytt, med de ekstra tingene du fikk for å ha fullført spillet én gang.

ok, daså... må starte fra starten enda en gang da... ;)

Lenke til kommentar
Jeg har rundet Metal Gear Solid 3 en gang (hvordan får jeg appostrof over e'en?)

Hva skjer hvis jeg overskriver den filen jeg savet på første gangen jeg gikk gjennom? Mister jeg alt da? (movie theater)

Fantaboy: snille? WTF? Tråden skal jo liksom hete ''Den Store Metal Gear Solid -Tråden

Tråden er da snill den ;) Hehe. Artig at den heter noe litt annet enn det vanlige "den store ettellerannet-tråden" som alle de andre heter.

For å få appostrof over e-en, holder du inne alt gr tasten (tasten like til høyre for space) og trykker tasten like til venstre for backspace-tasten :p

Jeg spiller det for andre gang nå, men har ikke den patriot pistolen ( den man fpr av the boss) er det noe jeg må gjøre for å få den?

Når du har rundet spillet, så får du spørsmål om du vil lagre. Da lagrer du. Så loader du den gamen, og du vil autmatisk begynne spillet på nytt, med de ekstra tingene du fikk for å ha fullført spillet én gang.

ok, daså... må starte fra starten enda en gang da... ;)

Trenger jo ikke det hvis du fortsatt har den savegamen du hadde første gang du spilte gjennom. Om du ikke lagra helt på slutten, så har du sikkert lagra ganske nærme slutten? Er jo bare å fullføre det derfra.

Lenke til kommentar

Du får ikke ekstratingene direkte inn på "hurtigmenyen" (R2 og L2), men du må gå inn i backpack og hente de der! :thumbup:

Spør en gang til jeg:

Er det noen som har fått den "Jailguard Johnny's Family Talk"?

Ser at den mangler på "Demo Theater".

Den skal komme når snake er i fengsel!

Noen som vet åssen jeg får den?

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Vil bare takke dere felles MGS fans for at denne tråden ikke er blitt spammet ned av "du kan slutte med de syrlige kommentarene", "faktsik, hva betyr det? Skjønner ikke sammenhengen.. .åjå, faktisk, det burdre jeg nesten skjønt", og "denne tråden blir sikkert snart stengt pga ******"

;)

Lenke til kommentar
Dritfett!!! :dribble:

Fant ut nå at hvis du trykker på høyre L3 mens du ser på intro'n, så daler det ned fallskjermer, og du kan styre de til sidene... Du kan trykke høyre L3 flere ganger for og skifte til fugler, "peace"merker, fly osv. :dribble:

Hvilken intro er det du snakker om? Den James Bond-aktige tingen?

Uansett, hvis dere ikke visste det: Under den skjermen hvor det står "press start to continue" e.l. kan man skifte farger osv ved å trykke på forskjellige knapper på kontrollen.

Lenke til kommentar
Er i hulene nå rett etter man har tatt han bossen(med alle biene) og lurer på hvor man finner den tranquilaiser sniperen så man får drept The end tidlig i spillet, for det er vel i hulene ett sted er det ikke? :hmm:

Mente det var sagt noe om at det er mulig å få denne tidlig i spillet bare når du spiller på "easy"...men er ikke sikker. Noen andre som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...