ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror det er da du får Stealth Suit eller noe Den har jeg fra før av. Den som USSR har designet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du får stealth camo når du tar alle de 64 froskene i spillet ja. Den gjør deg 100% usynlig overalt. Akkurat som stealth suite på MGS 1 og 2 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Men i dette spillet har den ikke noe med storyen og gjøre. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Stealth camoen har ikke noe med snake eater spillet å gjøre, men har den noe med mgs 2 å gjøre? for er det ikke otacon eller noe som har funnet opp den, og da lurer jeg bare på hvorfor ikke snake bruker den gjennom hele Mgs 2 (han bruker den når han hopper fra brua og ned på den tank båten, gjør han ikke?) men er det da noen logisk forklaring på hvorfor han ikke bruker den gjennom alle misionene??? - det ville jo såklart vært for enkelt å kunne brukt det, men samtidig litt ulogisk (med tanke på historien) å ikke bruke det... Lenke til kommentar
Agres Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Stealth camoen har ikke noe med snake eater spillet å gjøre, men har den noe med mgs 2 å gjøre? for er det ikke otacon eller noe som har funnet opp den, og da lurer jeg bare på hvorfor ikke snake bruker den gjennom hele Mgs 2 (han bruker den når han hopper fra brua og ned på den tank båten, gjør han ikke?) men er det da noen logisk forklaring på hvorfor han ikke bruker den gjennom alle misionene??? - det ville jo såklart vært for enkelt å kunne brukt det, men samtidig litt ulogisk (med tanke på historien) å ikke bruke det... Grunnen til at snake ikke bruker stealth-suiten på Tanker missionet er at den blir ødelagt under hoppet fra broen. Du hører han nevne det i den første codecsamtalen med otacon. Om han bruker den på Plant er usikkert, siden vi styrer Raiden Lenke til kommentar
WhipTheWiz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har tatt både The Pain, The Fear og The End. Jeg har spilt i ca. 6 timer. Dette er andre gangen jeg runder det. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 for en stund siden las jeg at en fikk camoen til the end viss en sa frezze til han 3 ganger. I dag kom jeg tilfeldigvis til the end og prøvde dette, men jeg fikk ikke noe camo? Hva gjorde jeg galt? For å få camoen til The End må du ta han med kun Mk22en, altså ikke drepe men paralyze han. Feil. Da får du den tranquilzer sniperen. WhipTheWiz: Øøhm, tilfeldig at du har det nicket du har kanskje? -får en den tranc. sniperen av the end uansett vansklighetsgrad? Og hvor finner jeg en eller begge av sniperne på hard og exteme? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Vet ikke. Men jeg fikk ihvertfall tranq. snipern på easy. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er tranq sniperen noe man får videre for alltid? Når man har rundet det med den, får man da beholde den hvis man loader save game'en med den etter at man har rundet spillet liksom. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er tranq sniperen noe man får videre for alltid? Når man har rundet det med den, får man da beholde den hvis man loader save game'en med den etter at man har rundet spillet liksom. Vet ikke, har ikke runnet det med tranq. sniperen ennå. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg spiller det for andre gang nå, men har ikke den patriot pistolen ( den man fpr av the boss) er det noe jeg må gjøre for å få den? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tja, jeg fikk den ihvertfall når jeg runnet spillet på easy. Sikker på at den ikke ligger i backpacken din? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Da ble navnet endra for siste gang! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 "I'll give my liiffe, not for honor, but for yooouuuu. Im stiiiiiil in a dream. SNAAAKEEE EEEAAATEEERR!!!" Beste introen er MGS2, ikke bare fordi sangen er så konge, men også fordi den *symboliserer* spillet så drittbra! Men introen er ikke den eneste gode sangen i spillet. Outroen er også kjempebra! Den "Can't say goodbye to yesterday". Drittbra sang! Litt leit at introen minner om James Bond :-) ...er ikke noe glad i han, men Q er jo drit rå. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er gøy å gå rundt med tuxedo, leke Bond Lenke til kommentar
WhipTheWiz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har rundet Metal Gear Solid 3 en gang (hvordan får jeg appostrof over e'en?) Hva skjer hvis jeg overskriver den filen jeg savet på første gangen jeg gikk gjennom? Mister jeg alt da? (movie theater) Fantaboy: snille? WTF? Tråden skal jo liksom hete ''Den Store Metal Gear Solid -Tråden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg har rundet Metal Gear Solid 3 en gang (hvordan får jeg appostrof over e'en?)Hva skjer hvis jeg overskriver den filen jeg savet på første gangen jeg gikk gjennom? Mister jeg alt da? (movie theater) Fantaboy: snille? WTF? Tråden skal jo liksom hete ''Den Store Metal Gear Solid -Tråden Tråden er da snill den Hehe. Artig at den heter noe litt annet enn det vanlige "den store ettellerannet-tråden" som alle de andre heter. For å få appostrof over e-en, holder du inne alt gr tasten (tasten like til høyre for space) og trykker tasten like til venstre for backspace-tasten Jeg spiller det for andre gang nå, men har ikke den patriot pistolen ( den man fpr av the boss) er det noe jeg må gjøre for å få den? Når du har rundet spillet, så får du spørsmål om du vil lagre. Da lagrer du. Så loader du den gamen, og du vil autmatisk begynne spillet på nytt, med de ekstra tingene du fikk for å ha fullført spillet én gang. Endret 28. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
WhipTheWiz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Nå skal vi se om det funket: ´€ EDIT: WHA? Endret 28. mars 2005 av WhipTheWiz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Nå skal vi se om det funket: ´€ EDIT: WHA? Det er ikke dette vi skal bruke denne tråden til, men uansett: Trykk det jeg sa først. EN gang. Så trykker du e, uten å holde inne de andre tastene. Nok off-topic nå. Lurer du på noe mer, så send meg en PM Endret 28. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg