Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lenge siden jeg har vært her nå!! :p

Hvis MGS4 og (MGS5?) blir "remaker" av MG-spillene (som jeg håper på), så burde det ikke hete Mgs4, men heller "Outer Heaven" eller "Zanzibar", for "Mgs4" ødelegger liksom "trilogien"! Dette er bare min mening, men..

Både intro'n og Theme'n er geniale!! :cool:

EDIT: Fanta boy: Hvorfor har du forandra tråd-navnet til "Den lille Metal Gear Solid-Tråden"?

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

En remake av de to første spillene ville vært flott ja. Da får vi liksom samlet tingene litt mer sammen. Men da bør de IKKE kalle dem MGS4 og 5. Helt enig med dere.

Og grunnen til at Fanta Boy skiftet navn på tråden? Vel..regner med at det er litt ironi, og at det har noe å gjøre med at noen var "lei av alle de store x-trådene" som plutselig dukket opp. :p

Lenke til kommentar

"I'll give my liiffe, not for honor, but for yooouuuu. Im stiiiiiil in a dream. SNAAAKEEE EEEAAATEEERR!!!"

:D

Beste introen er MGS2, ikke bare fordi sangen er så konge, men også fordi den *symboliserer* spillet så drittbra!

Men introen er ikke den eneste gode sangen i spillet. Outroen er også kjempebra! Den "Can't say goodbye to yesterday". Drittbra sang! :thumbup:

Lenke til kommentar
for en stund siden las jeg at en fikk camoen til the end viss en sa frezze til han 3 ganger. I dag kom jeg tilfeldigvis til the end og prøvde dette, men jeg fikk ikke noe camo? Hva gjorde jeg galt?

For å få camoen til The End må du ta han med kun Mk22en, altså ikke drepe men paralyze han.

Lenke til kommentar
for en stund siden las jeg at en fikk camoen til the end viss en sa frezze til han 3 ganger. I dag kom jeg tilfeldigvis til the end og prøvde dette, men jeg fikk ikke noe camo? Hva gjorde jeg galt?

For å få camoen til The End må du ta han med kun Mk22en, altså ikke drepe men paralyze han.

Feil. Da får du den tranquilzer sniperen.

WhipTheWiz: Øøhm, tilfeldig at du har det nicket du har kanskje? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...