alec09 Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Meget mulig dette står en annen plass i tråden men har ISDN og det ville uansett tatt lang tid å se igjennom hele. Uansett draktene til bossene har vel noen finuerlige egenskaper, men hva er de? Noen som har en liste eller link? PS. Finner ikke på google heller. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Temaet til MGS4 er "No place to hide!". RIP MGS. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Kan noen si meg hvor i all verden jeg finner hagla og mg3'en? *Amper og sur* Har endevendt hele spillet! Har rundet det nesten to ganger np på easy(er hvor man skal sloss mot Shagohod'en for andre gang).. Jaja, men så vare det hagla og mg3 da.... Hagla finer du i de hulene. Like før du møter han fyren The Pain skal det være en hylle til høyre. Der finner du hagla. Var litt drit forklart men du finner det sikkert. Jeg mener også å ha funnet hagla i hulene, men kanskje andre plasser også. Du kan foresten finne XM16 under hengebroen i Virtious Mission(noe du antagelig har funnet ut for lenge siden ). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 kommer MSG på PC? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor får ikke MGS-serien en egen plass i ''for de mest omdiskuterte spillene'' -seksjonen? Er minst like omdiskutert som Far Cry, Doom, Halo o.l. MGS har nå ca. 10 (?) spill på forskjellige formater opp gjennom tidene. Noe som er en god del mer en f.eks Far Cry som bare er ett spill, (snart to) Også Grand Turismo -serien burdet blitt plasser der. Noe å gruble på for spillmoderatorene? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hvorfor får ikke MGS-serien en egen plass i ''for de mest omdiskuterte spillene'' -seksjonen? Er minst like omdiskutert som Far Cry, Doom, Halo o.l. MGS har nå ca. 10 (?) spill på forskjellige formater opp gjennom tidene. Noe som er en god del mer en f.eks Far Cry som bare er ett spill, (snart to) Også Grand Turismo -serien burdet blitt plasser der. Noe å gruble på for spillmoderatorene? Det mener jeg også. Har spurt etter det samme angående Final Fantasy-serien også, men får bare til svar at "Dette at det er så mye diskutert er noe som er bare akkurat nå, fordi det har kommet ut et nytt spill" Men...hva må egentlig til for at et spill skal få plass i "mest populære spill"-kategorien da? Beistet: Hvordan vet du at temaet til MGS4 er "No place to hide!"? Magnus: MGS til PC? Ehm...ikke som jeg vet. Det blir hvertfall ikke med det første... Endret 24. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hvorfor får ikke MGS-serien en egen plass i ''for de mest omdiskuterte spillene'' -seksjonen? Er minst like omdiskutert som Far Cry, Doom, Halo o.l. MGS har nå ca. 10 (?) spill på forskjellige formater opp gjennom tidene. Noe som er en god del mer en f.eks Far Cry som bare er ett spill, (snart to) Også Grand Turismo -serien burdet blitt plasser der. Noe å gruble på for spillmoderatorene? Det mener jeg også. Har spurt etter det samme angående Final Fantasy-serien også, men får bare til svar at "Dette at det er så mye diskutert er noe som er bare akkurat nå, fordi det har kommet ut et nytt spill" Men...hva må egentlig til for at et spill skal få plass i "mest populære spill"-kategorien da? Beistet: Hvordan vet du at temaet til MGS4 er "No place to hide!"? Magnus: MGS til PC? Ehm...ikke som jeg vet. Det blir hvertfall ikke med det første... For all del... Far Cry, Halo, Doom(3) er ikke perfekt til den beskrivelsen der da! Neeida... Spes. Far Cry og Doom har dødd skikkelig ut... Disse spillene passer helt til beskrivellsen "Dette at det er så mye diskutert er noe som er bare akkurat nå, fordi det har kommet ut et nytt spill" Final Fantasy, MGS og Gran Turismo er serier med mange spill! Er de som burde få sitt ege forum... Ikke spill som Far Cry osv Endret 24. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er fullstendig enig med deg, men er nok dessverre ikke mye vi får gjort med det uten støtte fra admins... Uansett, vi burde vel egentlig diskutere dette et annet sted, sånn at ikke denne tråden går helt off-topic. Begynner forresten å nærme meg slutten av MGS3 jeg også nå. Flyr rundt med Eva i hælene. :!: Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 et lite tips: når/viss eva får for lie mat eller viss du bare er lei av all sytinga, slå ho i svime og bær henne gjennom skogen.mye mindre stress da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 et lite tips: når/viss eva får for lie mat eller viss du bare er lei av all sytinga, slå ho i svime og bær henne gjennom skogen.mye mindre stress da Jepp. Leste det tipset i denne tråden tidligere, allerede før jeg kom dit i spillet. Hun begynte å mase om mat med en gang, så jeg har slått henne i svime nå Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Nevnarion: Har laget en tråd hvor en kan diskutere hvilke spill som burde få sitt ege forum. Finner'n her! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 MGS er dessverre ikke så veldig diskutert, er ikke så mange tråder om det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 MGS er dessverre ikke så veldig diskutert, er ikke så mange tråder om det. Likevel, så kan det jo hende at grunnen til det er nettopp at vi ikke har noen egen seksjon for det... Men mulig jeg er helt på jordet nå Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 MGS1 fins til PC, og det vet jeg ettersom jeg har det. Med PC versjonen følger også med VR missions pakken som lar deg være Ninja gjennom en del oppdrag, noe som er sinsykt hefti. Kan også huske at jeg har sett MGS2 Substance til PC, men husker ikke hvor Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Temaet til MGS4 er "No place to hide!". RIP MGS. Grunnen til at de har sagt "No place to hide!" er fordi de ikke vil fortelle oss hvordan omgivelser det kommer til og bli i. The reason we're saying "no place to hide" for the next Metal Gear is the game will be set in a place, we're not going to tell you where yet, but a setting where your response will be "Oh my god, how do you expect me to hide here?" When you do actually hide in that environment, it will be very thrilling and tense. så er nok ikke RIP MGS helt enda... men det kommer nok ikke til og bli like bra som de andre spillene i serien siden det ikke er Kojima-san som er regissør Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Temaet til MGS4 er "No place to hide!". RIP MGS. Grunnen til at de har sagt "No place to hide!" er fordi de ikke vil fortelle oss hvordan omgivelser det kommer til og bli i. The reason we're saying "no place to hide" for the next Metal Gear is the game will be set in a place, we're not going to tell you where yet, but a setting where your response will be "Oh my god, how do you expect me to hide here?" When you do actually hide in that environment, it will be very thrilling and tense. så er nok ikke RIP MGS helt enda... men det kommer nok ikke til og bli like bra som de andre spillene i serien siden det ikke er Kojima-san som er regissør jeg syntes de burde jøre noe mer lignende MGS2.. Har ikke spillt MGS1 enda, men MGS2 er desidert best syns jeg.. Har et spørmsål: Er det lurt å kjøpe GC bare for å kjøpe MGS1 Twin Snakes, eller burde jeg kjøpe MGS1 på ps1? Har mest lyst å bare kjøpe MGS1 på ps1 egentli..Men noen forslag? Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Temaet til MGS4 er "No place to hide!". RIP MGS. Grunnen til at de har sagt "No place to hide!" er fordi de ikke vil fortelle oss hvordan omgivelser det kommer til og bli i. The reason we're saying "no place to hide" for the next Metal Gear is the game will be set in a place, we're not going to tell you where yet, but a setting where your response will be "Oh my god, how do you expect me to hide here?" When you do actually hide in that environment, it will be very thrilling and tense. så er nok ikke RIP MGS helt enda... men det kommer nok ikke til og bli like bra som de andre spillene i serien siden det ikke er Kojima-san som er regissør jeg syntes de burde jøre noe mer lignende MGS2.. Har ikke spillt MGS1 enda, men MGS2 er desidert best syns jeg.. Har et spørmsål: Er det lurt å kjøpe GC bare for å kjøpe MGS1 Twin Snakes, eller burde jeg kjøpe MGS1 på ps1? Har mest lyst å bare kjøpe MGS1 på ps1 egentli..Men noen forslag? Kjøp deg begge... Jeg har MGS1 til ps1 og når jeg sist runna da (rundt et halvt år siden), bestemte jeg meg for og kjøpe GC og Twin Snakes... også gjorde jeg det, og det eide. Men du må få MGS1 til ps1 også for det er bare helt utrolig bra... jeg syns det er bedre enn Twin Snakes Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 så er nok ikke RIP MGS helt enda...men det kommer nok ikke til og bli like bra som de andre spillene i serien siden det ikke er Kojima-san som er regissør Kan godt hende det neste spellet blir bedre en 3ern, og kanskje tilogmed 2ern. Det var et bra valg av kojima å trekke seg synes nå jeg.. Snake Eater storyn er jo som er dårlig james bond kopi noen ganger, dette har nok noe med at kojima er stor fan av sånne gamle filmer. Jeg har også merka at storyn har bare blitt mindre interessant\dårligere fortalt fra 1ern tell 2ern tell 3ern. Men nå som en ny regissør kommer, pluss at kojima sitter i bakrunnen og passer på at mgs stemningen blir tatt vare på, så kan detta bli veldig bra. Det kan såklart hende at hele spellet går rett i dass. Men jeg er faktisk litt optimistisk når det gjelder MGS4. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) så er nok ikke RIP MGS helt enda...men det kommer nok ikke til og bli like bra som de andre spillene i serien siden det ikke er Kojima-san som er regissør Kan godt hende det neste spellet blir bedre en 3ern, og kanskje tilogmed 2ern. Det var et bra valg av kojima å trekke seg synes nå jeg.. Snake Eater storyn er jo som er dårlig james bond kopi noen ganger, dette har nok noe med at kojima er stor fan av sånne gamle filmer. Jeg har også merka at storyn har bare blitt mindre interessant\dårligere fortalt fra 1ern tell 2ern tell 3ern. Men nå som en ny regissør kommer, pluss at kojima sitter i bakrunnen og passer på at mgs stemningen blir tatt vare på, så kan detta bli veldig bra. Det kan såklart hende at hele spellet går rett i dass. Men jeg er faktisk litt optimistisk når det gjelder MGS4. Du kan seriøst IKKE sammenligne James bond og MGS3. Og MGS3 sin story overgår 1 og 2 til sammen. Endret 25. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Og MGS3 sin story overgår 1 og 2 til sammen. Jada. En som virkelig har forstått det. MGS2 - The postmodernistic masterpiece the world was, and still is, not ready for. ZlummGlumm: Jeg er forøvrig enig. Likevel er jeg under den oppfatning av at Hideo har klart mesterlig å få historiene til de foregående spillene til å møtes og avsluttes med dette siste kapitelet. Til tider føles likevel MGS3 klisjèfylt og litt latterlig. Personlig mener jeg det ikke det bør lages flere Metal Gear spill. Det er nok nå og alt som trengs å fortelles, har blitt fortalt på mesterlig vis. Temaene er blitt fullbyrdet og triologien er ferdig. Jeg er mer interessert i hva Kojima klarer på egenhånd utenfor MGS-universet. Det er virkelig det vi bør glede oss til, ikke MGS4 uten Kojima. Kanskje et nytt Policenauts eller Snatcher spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg