Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Kan noen si meg hvor i all verden jeg finner hagla og mg3'en? *Amper og sur* Har endevendt hele spillet! Har rundet det nesten to ganger np på easy(er hvor man skal sloss mot Shagohod'en for andre gang).. Jaja, men så vare det hagla og mg3 da....

Hagla finer du i de hulene. Like før du møter han fyren The Pain skal det være en hylle til høyre. Der finner du hagla. Var litt drit forklart men du finner det sikkert. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen si meg hvor i all verden jeg finner hagla og mg3'en? *Amper og sur* Har endevendt hele spillet! Har rundet det nesten to ganger np på easy(er hvor man skal sloss mot Shagohod'en for andre gang).. Jaja, men så vare det hagla og mg3 da....

Hagla finer du i de hulene. Like før du møter han fyren The Pain skal det være en hylle til høyre. Der finner du hagla. Var litt drit forklart men du finner det sikkert. ;)

Jeg mener å huske at jeg fant hagla der hvor vi møter Shokolov for første gang :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at jeg fant hagla der hvor vi møter Shokolov for første gang :hmm:

Det er på Virtious Mission

Lenke til kommentar
Jeg tok vel The Boss på den mest tung vindte måten. Brukte CQC når hun kom mot meg og brukte M37(hagla) pluss den store og tung maskingeværet. Noen ganger tok jeg sjangsen og kastet noen granater og traff 2 av 20 ganger. Var tom for ammo på alle mine våpen uten om de nevnte. Men så fikk jeg taki ammo til snipern, da ble det litt lettere. :p

Tok hun med kniv jeg :p *Bare med kniv, helt tom for amo, bortsett frå granater, litt i pistolen og rakettkasteren...*

Synest forresten at alle bosskampene var lette.(normal) Var bare mot the boss (daua en gang) og mot the fury (datt ned i en kløft) hvor jeg motte prøve flere ganger. Og kampen mot Shagohod (når du sitter på motorsykkelen) er noe av det mest irriterende jeg har spilt! Er klin umulig å treffe noe, og alikavel kom en seg lett videre.

Og når jeg satt i fengselet... Jeg fikk seff. ikke med meg frekvensen som the sorrow viste fram bak the boss i torturrommet. Så jeg satt der, og trålet igjennom alle frekvensene og fant 3 (eller var det 2) musikkanaler :D

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så synes jeg ikke Europeiske covert er særlig kul i forhold til de andre.

Synes egentlig at Dette var mye kulere enn den vi får.

Vet at det er lenge siden du skrev dette Zemeckis, men leste bare gjennom tråden og så at du syntes det amerikanske MGS3-coveret var mye kulere enn det europeiske.

Synes det var litt artig, siden jeg nettopp leste på et internasjonalt forum jeg er på, der er det også en stor tråd om MGS3, og for å sitere hva en fra USA skrev der:

Oh, and I really like the European MGS3 cover art, blows away the lame one we got here in the US.

:!:

Har faktisk hørt at flere i USA misunner oss europere det coveret vi fikk på MGS3.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så synes jeg ikke Europeiske covert er særlig kul i forhold til de andre.

Synes egentlig at Dette  var mye kulere enn den vi får.

Vet at det er lenge siden du skrev dette Zemeckis, men leste bare gjennom tråden og så at du syntes det amerikanske MGS3-coveret var mye kulere enn det europeiske.

Synes det var litt artig, siden jeg nettopp leste på et internasjonalt forum jeg er på, der er det også en stor tråd om MGS3, og for å sitere hva en fra USA skrev der:

Oh, and I really like the European MGS3 cover art, blows away the lame one we got here in the US.

:!:

Har faktisk hørt at flere i USA misunner oss europere det coveret vi fikk på MGS3.

US cover passer ikke inn med MGS2 osv coverene! Selv likte jeg det coveret vi fikk :)

Lenke til kommentar

Det er på Virtious Mission

:blush: Stemmer nok det ja. Lenge siden jeg spilte akkurat den delen.

Lenke til kommentar

Jeg har lest i PLAY bladet(det første nummeret) at MGS3 var den siste i serien.. Dette kom fra Hideo Kojima hamselv. Mener han at det er Hideo Kojimas siste spill som producer, director, og overall creature av spillet, eller mener han at det er det siste spillet punktum?

Dette er hva han sa(jeg siterer) "Jeg vil overlate serien til yngre krefter, og gå videre. Det er en tung avgjørelse, men for meg blir den tredje delen en avslutning"

Så alt tyder egentli på at dette er Hideo Kojima's siste spill dessverre... Men forhåpentligvis ikke det aller siste spillet! Hva sier dere til dette, visste dere dette før?

Lenke til kommentar
Jeg har lest i PLAY bladet(det første nummeret) at MGS3 var den siste i serien.. Dette kom fra Hideo Kojima hamselv. Mener han at det er Hideo Kojimas siste spill som producer, director, og overall creature av spillet, eller mener han at det er det siste spillet punktum?

Dette er hva han sa(jeg siterer) "Jeg vil overlate serien til yngre krefter, og gå videre. Det er en tung avgjørelse, men for meg blir den tredje delen en avslutning"

Så alt tyder egentli på at dette er Hideo Kojima's siste spill dessverre... Men forhåpentligvis ikke det aller siste spillet! Hva sier dere til dette, visste dere dette før?

MGS 4 er bekreftet, så det kommer nok. Men ikke med Hideo Kojima i førersetet. Kojima har sagt at han ikke vil ha hovedansvaret for flere MGS-spill, men at han selvsagt vil følge med på prosessen om å lage et spill til.

Så selv om han ikke har hovedansvaret, så får vi nå håpe at han vil komme med noen ideer til MGS 4 også.

Lenke til kommentar

MGS 4 er bekreftet, så det kommer nok. Men ikke med Hideo Kojima i førersetet. Kojima har sagt at han ikke vil ha hovedansvaret for flere MGS-spill, men at han selvsagt vil følge med på prosessen om å lage et spill til.

Så selv om han ikke har hovedansvaret, så får vi nå håpe at han vil komme med noen ideer til MGS 4 også.

ja, det var det jeg hpet, og trudde..

Men jeg visste ikke at MGS4 er bekreftet?? What wonderful news!! Er det noen mulighet for link til dette, eller....?

Lenke til kommentar
Fant hvertfall noe her

http://www.neoseeker.com/news/story/4368/

MGS 4 ble bekreftet tidlig i mars i år. :)

Edit: Fant denne siden, og her viser det seg at det var snakk om MGS4 allerede i november 2004.

Men siste nytt er hvertfall at de som smått har begynt planleggingen av spillet. ;)

wow, tusen takk for linken! Det var ikke meningen at du måtte lette overalt på internett bare får å finne den altså..men takk takk alikevel!:D:)

Lenke til kommentar
Fant hvertfall noe her

http://www.neoseeker.com/news/story/4368/

MGS 4 ble bekreftet tidlig i mars i år.  :)

Edit: Fant denne siden, og her viser det seg at det var snakk om MGS4 allerede i november 2004.

Men siste nytt er hvertfall at de som smått har begynt planleggingen av spillet.  ;)

wow, tusen takk for linken! Det var ikke meningen at du måtte lette overalt på internett bare får å finne den altså..men takk takk alikevel!:D:)

Hehe, det var ikke så vanskelig. Søkte bare etter "Metal Gear Solid 4" i Google ;)

Lenke til kommentar

Men siste nytt er hvertfall at de som smått har begynt planleggingen av spillet. ;)

DOH!! Det blir dritt hvis MGS4 ikke kommer på ps2...men det er jo lenge til da, så jeg tror jeg ikke gidder å sørge over det..

bare et off topic spm: Vil det være mulighet for ps2 spill å bli spillt på ps3, eller vet dere ingenting om det? Bare lurte for ellers er det litt dumt å kjøpe ps3 med nesten ingen spill, og så mange spill til ps2 ligenes rundt liksom... også burde det egentli være muligt, for ps1 spill går jo på ps2..men men?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...