Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man finner snipern rett før man kommer til den plassen man kan drepe the end første gangen.. til og med på european extreme... men klarte ikke treffe han og spilte bare videre

Jeg tror at det Sony86 forteller her er helt 100% info. Hvis man spiller spillet på easy så vil man kunne finne en tranqlizer sniper rifle før man kommer til The End.

Så er det en ting jeg lurer på: er det lov å poste emulator linker der du kan laste ned Nes sin emulator. Vet at det er mange her som ikke har spilt de gamle MG spillene. Har funnet de tre første spillene til til NES og de kan spilles hvis man har en NES emulator. :)

Så det jeg lurer på og mange er uenige med meg og sier at Liquid har de gode genene. Åssen får man vite dette egentlig? Er det i MGS1 til PSOne eller i de gamle MG spillene?

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fullført MGS3:SE jeg også. Brukte 12 timer 3 min og 21 sek. Slutten var genial og litt trist :blush:

Slutten var bra den men det beste i hele spillet var jo fighten mellom deg og Shagohad. Så genial fight har jeg aldri sett i noen andre spill jeg har spilt. :cool:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fullført MGS3:SE jeg også. Brukte 12 timer 3 min og 21 sek. Slutten var genial og litt trist :blush:

Slutten var bra den men det best ei hel espillet var jo fighten mellom deg og Shagohad. Så genial fight har jeg aldri sett i noen andre spill jeg har spilt. :cool:

Den var ganske bra den også. Men gud hvor jeg sleit med The Boss, tør ikke å tenke på hvor mange ganger jeg måtte ta henne om og om igjen :cry:

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du å spille gjennom det på så liten tid? Brukte over 25 timer jeg! hehe ( :blush: )

Er jo bra det da. Du har ikke løpt gjennom spillet. Har selv brukt over 23 timer på MGS3. :)

Den var ganske bra den også. Men gud hvor jeg sleit med The Boss, tør ikke å tenke på hvor mange ganger jeg måtte ta henne om og om igjen :cry:

Var jo egentlig bare å lege seg nede i gresset og ta frem AK-47 og Thermle Googles. Da kunne du se henne i det hun sprang frem og tilbake og ropte"Where are You" :p. Da var det bare å skyte henne, 3 runder så var hun finished. :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Har kommet med nesten til slutten av spillet, Jeg har kommet

dit hvor Snake Og Eva faller av sykkelen og jeg må føre Eva videre i jungelen,

på vei til der hvor The Boss venter på meg. Hvordan får jeg EVa til å springe etter meg?

Hvis du trykker på trekant så viser Snake et tegn til EVA med sin hånd ;)

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

på vei til der hvor The Boss venter på meg. Hvordan får jeg EVa til å springe etter meg?

Takk skal du ha, skal prøve det. ;);)

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, skal prøve det. ;);)

Hvis ikke det fungerer så må du gi mat til EVA, for hvis staminaen er lav så klarer hun ikke å bevege bena...

Lenke til kommentar
Du kan også banke henne, slå henne så hun svimer av, og så bare bære henne gjennom skogen, slipper du at staminaen synker. Og når hun våkner er det bare å gjøre det igjen :)

Hehehe, er dette virkelig mulig. Det tenkte jeg ikke på. Ble så irrittert over at hun klage over at hun var sulten helle tiden, når jeg ikke fant så mye som fikk opp staminaen hennes mye opp. :p

Lenke til kommentar
Jeg har nå kommet til ''The Boss'' hvordan tar jeg henne?

en veldig enkel måte er å ta på en snow camo, og legge seg ned i gresset, dermed å ta frem den beste skytern du har og thermo googles og snikke seg innpå henne, kommer du nærme nok så mister hun liv selv med skudd forfra!

jeg brukte den taktikken og hun døde innen tredje gang...

Lenke til kommentar

Jeg tok vel The Boss på den mest tung vindte måten. Brukte CQC når hun kom mot meg og brukte M37(hagla) pluss den store og tung maskingeværet. Noen ganger tok jeg sjangsen og kastet noen granater og traff 2 av 20 ganger. Var tom for ammo på alle mine våpen uten om de nevnte. Men så fikk jeg taki ammo til snipern, da ble det litt lettere. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...