aragorn_sonofarathorn Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 dreper snake i mgs1 og 2 the bog boss? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Takker for info, ble litt klarere nå Men hvorfor forådte the big boss solid snake? Er det noe av det samme som det som skjer i MGS3 på slutten? Når The boss sier at bare en av dem kan leve videre (bare en the boss)??? for da ofret jo på en måte the boss seg for snake (senere the big boss) Endret 22. mars 2005 av ReSSaA Lenke til kommentar
Standish Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Men å si at David Hayter er også kjent som Solid Snake blir feil, for han har bare stemmen til Solid Snake, og også Snake i MGS3. Trur ikke vi noensinne får vite det orntlige navnet til Solid Snake gjennom MGS1 eller MGS2. på slutten av mgs 1 sier solid snake at han heter david til otacon Edit: men så klart, det betyr jo ikke at han heter hayter til etternavn Endret 22. mars 2005 av Standish Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Men å si at David Hayter er også kjent som Solid Snake blir feil, for han har bare stemmen til Solid Snake, og også Snake i MGS3. Trur ikke vi noensinne får vite det orntlige navnet til Solid Snake gjennom MGS1 eller MGS2. Har du spillt MGS1? Der sier solid snake at hans navn er David, men han sa ikke hayter da (silly me ) MGS1 Game Script Slutten av mgs1 Otacon og Snake snakker sammen: Snake : No thanks. I'd rather do it myself. Otacon : No problem. Where to, Snake? Snake : My real name is David, Otacon. Otacon : I'm Hal, Dave. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 SPOILER Har rundet spillet og så at Snake ble utnevnt til Big Bos (som hvist jeg ikke tar feil er en av "slemmingene" i de opprinnelige Metal Gear spillene), så tengte jeg okidoki, så etter på kom de en rulle tekst som sa noe om hva de forskellige personene gjore etter spillet, og at Big Bos`s søn ble født. Da regner jeg med at de snakker om den Snake vi kjenner fra Metal Gear Solid spillene, atså en klone, fra det prosjektet som jeg ikke husker hva heter. Og det forklarer en del! For eksempel hadde Snake vert 80 år i Mgs 1, 2. Å herre. Det visste vi FØR vi i det hele tatt spilte dette spillet, og det har vi sagt flere ganger før, blant annet rett over din post. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Takker for info, ble litt klarere nå Men hvorfor forådte the big boss solid snake? Er det noe av det samme som det som skjer i MGS3 på slutten? Når The boss sier at bare en av dem kan leve videre (bare en the boss)??? for da ofret jo på en måte the boss seg for snake (senere the big boss) Nå har jeg bare hørt dette av en kompis som faktisk har spilt de gamle MGS spillene. Det viste seg at Solid Snake fikk oppdrag av The Big Boss det var da i Zanzibar og Snake skulle drepe Gray Fox (senere kjent som ninja) men så viste det seg at Big Boss hadde arrangert hele oppleget for at Snake Skulle dø eller noe slikt. Derfor drepte Solid Snake Big Boss. Kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Er det noen av dere som har lyst til å ta en titt på dette norske MGS forumet(som jeg selv har laget)? Jeg kan kanskje friste med en moderator jobb:cool:http://www.takeforum.com/forum/index.php?mforum=mgs Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Takker for info, ble litt klarere nå Men hvorfor forådte the big boss solid snake? Er det noe av det samme som det som skjer i MGS3 på slutten? Når The boss sier at bare en av dem kan leve videre (bare en the boss)??? for da ofret jo på en måte the boss seg for snake (senere the big boss) Nå har jeg bare hørt dette av en kompis som faktisk har spilt de gamle MGS spillene. Det viste seg at Solid Snake fikk oppdrag av The Big Boss det var da i Zanzibar og Snake skulle drepe Gray Fox (senere kjent som ninja) men så viste det seg at Big Boss hadde arrangert hele oppleget for at Snake Skulle dø eller noe slikt. Derfor drepte Solid Snake Big Boss. Kan hende jeg tar feil. Gjorde ikke big boss det i outer heaven(leif?)? Lenke til kommentar
Standish Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Takker for info, ble litt klarere nå Men hvorfor forådte the big boss solid snake? Er det noe av det samme som det som skjer i MGS3 på slutten? Når The boss sier at bare en av dem kan leve videre (bare en the boss)??? for da ofret jo på en måte the boss seg for snake (senere the big boss) Nå har jeg bare hørt dette av en kompis som faktisk har spilt de gamle MGS spillene. Det viste seg at Solid Snake fikk oppdrag av The Big Boss det var da i Zanzibar og Snake skulle drepe Gray Fox (senere kjent som ninja) men så viste det seg at Big Boss hadde arrangert hele oppleget for at Snake Skulle dø eller noe slikt. Derfor drepte Solid Snake Big Boss. Kan hende jeg tar feil. har spillt endel metal gear til NES, og har møtt på grey fox der, i det første spillet er han fanget av big boss i outer haven, mens i det andre spillet møtes man og slåss til døden mot ham i zanzibar, kan være jeg husker feil da i zanzibar dreper solid snake big boss i en hand-to-hand fight midt ute i et mine-felt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) har spillt endel metal gear til NES, og har møtt på grey fox der, i det første spillet er han fanget av big boss i outer haven, mens i det andre spillet møtes man og slåss til døden mot ham i zanzibar, kan være jeg husker feil da i zanzibar dreper solid snake big boss i en hand-to-hand fight midt ute i et mine-felt Men da har jeg blitt foret med riktig info da. Siden du sikkert har rett. Sån ca info får man også i MGS1 ang kampen mellom Solid Snake og Gray Fox i Zanzibar og The Big Boss. Endret 22. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan ta The Boss på en enkel og rask måtte? Står fast der nå Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Her er infoen. Metal Gear 1 Big boss leder fox hound og outer heaven, big boss sender Frank "grey fox" Jeager(leif) først(dette er jeg ikke helt sikker på), og så sender han Solid for og redde grey fox(egentlig for og bli kvitt solid). Snake finner ut at big boss står bak outer heaven. Boss stikker. Metal gear 2: Solid Snake Snake sendes til Zanzibar Land for og fange big boss. Her kommer det verste, frank " grey fox" og solid snake fighter i et mine felt hand to hand combat, snake vinner frank "dør". Lengere inn møter Snake big boss, solid leker macgyver og finner en Zippo Lighter og en slags spary lager en flammekaster og tenner fyr på Big boss. Noe av dte jeg har fortalt kan være feil. Men noe er riktig. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 så da forklarer det the boss sier til snake (the big boss) også hvorfor the big boss prøver å drepe solid snake da - på en måte... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hvordan ta The Boss på en enkel og rask måtte? Står fast der nå Når Boss skyter på deg, trykk O,O,O (Slå, slå, spark) Når hun ligger på bakken skyter du henne. Repeter. Edit: Det var vel kanskje O,O,O,O,O,O. Husker ikke helt. Prøv. Endret 22. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan ta The Boss på en enkel og rask måtte? Står fast der nå Når Boss skyter på deg, trykk O,O,O (Slå, slå, spark) Når hun ligger på bakken skyter du henne. Repeter. bruk også cqc på henne, slik at du kommer på siden av henne, så fyr av med hagla, eller mg3'en Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Er riktig det du sier om at Liquid og Solid Snake er tvillinger, men det som forundrer meg litt er at de ikke ligner i det hele tatt, Liquid har lyst hår, Solid har mørkt, og ansiktene er meget forskjellige. He he du har så rett men mange er uenige med meg når jeg sier at Solid Snake må være fyren som har fått de gode genene fra The Bigg Boss. Han var jo tross alt favoritten. Pluss se på Solid Snake og Big Boss eksakte tvillinger jo. Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Til dere som så at jeg postet en post om at du kan drepe the end allerede ved innsjøen: Vel broren min mente at hvis du hadde sniperen allerede, så kunne du skyte ham med en gang etter film greiene var ferdig... Ikke sikkert det var sånn han sa d, men jeg tror han spillte på very easey elns når han gjorde d... Håper noen av dere tester dette, skal få broren min til å vise meg dette og... hehe Lenke til kommentar
Standish Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Til dere som så at jeg postet en post om at du kan drepe the end allerede ved innsjøen: Vel broren min mente at hvis du hadde sniperen allerede, så kunne du skyte ham med en gang etter film greiene var ferdig... Ikke sikkert det var sånn han sa d, men jeg tror han spillte på very easey elns når han gjorde d... Håper noen av dere tester dette, skal få broren min til å vise meg dette og... hehe man finner snipern rett før man kommer til den plassen man kan drepe the end første gangen.. til og med på european extreme... men klarte ikke treffe han og spilte bare videre Edit: solid snake har miljøet/opplæring og gener til en viss grad, tviler på at noen av big boss' gener var ordentlig dårlig, bare noen som var bedre og de fikk liquid, men hadde lite erfaring i forhold til solid, og klarte derfor ikke vinne men vi vet jo alle at det var foxdie som reddet Solid Snake og samtidig er hans framtidige død Endret 23. mars 2005 av Standish Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Snake defeated Grey Fox in battle and went on to pursue Dr. Marv. Snake retrieved the OILIX microorganism, ensuring the world a new source of energy, but in the process he again encountered none other than Big Boss, who had survived the destruction of Outer Heaven and gone on to found Zanzibar's empire. Big Boss was, of course, accompanied by a new Metal Gear. Snake again defeated both Metal Gear and Big Boss and then fled Zanzibar in the midst of its destruction. After Solid Snake's series of harrowing battles, he again retired, this time to the Alaskan wilderness. But the evil intentions of those who hunger for power would ensure that Snake's retirement was short-lived.... Det står mer om de tidligere Metal Gear spillene på: http://www.gamespot.com/gamespot/features/video/mg_history/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Snake defeated Grey Fox in battle and went on to pursue Dr. Marv. Snake retrieved the OILIX microorganism, ensuring the world a new source of energy, but in the process he again encountered none other than Big Boss, who had survived the destruction of Outer Heaven and gone on to found Zanzibar's empire. Big Boss was, of course, accompanied by a new Metal Gear. Snake again defeated both Metal Gear and Big Boss and then fled Zanzibar in the midst of its destruction. After Solid Snake's series of harrowing battles, he again retired, this time to the Alaskan wilderness. But the evil intentions of those who hunger for power would ensure that Snake's retirement was short-lived.... Det står mer om de tidligere Metal Gear spillene på: http://www.gamespot.com/gamespot/features/video/mg_history/ Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg