ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Dere, det der er det bare å gi opp, folk har forskjellige smaker, respekter det Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Det var han som begynnte Neida, skal ikke spamme. Lenke til kommentar
Standish Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) hehe dere har vel hørt hva de sier på snake vs. monkey? det var mgs som re-inventa stealthspillene Edit: hverken sam eller gabe har samme sjangsen til å fange aper som snake Endret 21. mars 2005 av Standish Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg gjorde det med Mk22en jo. SÅnn freeze-greier altså Det var da jeg drepte han. Jeg fikk bare mosin nagant. Kanskje jeg skulle ha "fryst" han litt lengre? ja, du får den tredje gangen du sikter på hodet hans.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Er det noen av dere som har lyst til å ta en titt på dette norske MGS forumet(som jeg selv har laget)? Jeg kan kanskje friste med en moderator jobb:cool:http://www.takeforum.com/forum/index.php?mforum=mgs Endret 21. mars 2005 av Naked Snake Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg gjorde det med Mk22en jo. SÅnn freeze-greier altså Det var da jeg drepte han. Jeg fikk bare mosin nagant. Kanskje jeg skulle ha "fryst" han litt lengre? ja, du får den tredje gangen du sikter på hodet hans.. Dæng! Får vel spille igjennom en gang til. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) **Spørsmål - inneholder spoiler** Ble akkuratt ferdig med mgs3 nå og må si det er et kjempe spill... men lurer på to ting: - hvordan klarer snake å holde seg like ung i alle spillene (blir det forklart? ) Og akkuratt det med The Philosophers Legacy er helt uklart for meg... noen som kan fortelle meg hva det går ut på? Takker for alle svar Endret 21. mars 2005 av ReSSaA Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 **Spørsmål - inneholder spoiler** Ble akkuratt ferdig med mgs3 nå og må si det er et kjempe spill... men lurer på to ting: - hvordan klarer snake å holde seg like ung i alle spillene (blir det forklart? ) Takker for alle svar VÆ! Snake i MGS3 og Snake i MGS1 og 2 er IKKE den samme Snake! Solid Snake (fra MGS1 og 2) er klonet av Naked Snake/Big Boss (Fra MGS3) Sorry for at jeg ble litt hisset opp nå, er bare veldig lei av å si det gang på gang på gang. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 okok... skjønner litt bedre da. men hvem er liquid? skjønner at han er med i enern og at han er broren til snake eller noe, så er han helt lik solid snake (mgs2 + mgs1) utseendesmessig også? Tror jeg skjønner mer hvis jeg spiller gjennom mgs1, har ikke gjort det før... Noen som vet om et sted de forstatt selger det? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 okok... skjønner litt bedre da. men hvem er liquid? skjønner at han er med i enern og at han er broren til snake eller noe, så er han helt lik solid snake (mgs2 + mgs1) utseendesmessig også? Tror jeg skjønner mer hvis jeg spiller gjennom mgs1, har ikke gjort det før... Noen som vet om et sted de forstatt selger det? Liquid og solidus snake er begge brødrene til solid snake, og alle de tre er resultatet av prosjektet "Les enfant de terribles" som gikk ut på å klone Big Boss. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 okok... skjønner litt bedre da. men hvem er liquid? skjønner at han er med i enern og at han er broren til snake eller noe, så er han helt lik solid snake (mgs2 + mgs1) utseendesmessig også? Tror jeg skjønner mer hvis jeg spiller gjennom mgs1, har ikke gjort det før... Noen som vet om et sted de forstatt selger det? Liquid og solidus snake er begge brødrene til solid snake, og alle de tre er resultatet av prosjektet "Les enfant de terribles" som gikk ut på å klone Big Boss. takk for svar lurer bare på en ting til - dreper solid snake (fra mgs 1+2) the big boss?? Hørte om det et sted... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 okok... skjønner litt bedre da. men hvem er liquid? skjønner at han er med i enern og at han er broren til snake eller noe, så er han helt lik solid snake (mgs2 + mgs1) utseendesmessig også? Tror jeg skjønner mer hvis jeg spiller gjennom mgs1, har ikke gjort det før... Noen som vet om et sted de forstatt selger det? Liquid og solidus snake er begge brødrene til solid snake, og alle de tre er resultatet av prosjektet "Les enfant de terribles" som gikk ut på å klone Big Boss. takk for svar lurer bare på en ting til - dreper solid snake (fra mgs 1+2) the big boss?? Hørte om det et sted... Ja, i en av de første spillene. Ikke til playstation 1 eller 2. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Elsker de tegnede skissene, de er så utrolig kule! Etter vi har spillt mgs3 kommer vi til og like Big Boss bedere enn Solid Snake, det kan jeg garantere alle som har runnet det. Greit at du liker "skissene", men det er ikke skisser! det er ferdige tegninger, jeg synes det er noen av de beste tegningene som finnes! SPOILER Har rundet spillet og så at Snake ble utnevnt til Big Bos (som hvist jeg ikke tar feil er en av "slemmingene" i de opprinnelige Metal Gear spillene), så tengte jeg okidoki, så etter på kom de en rulle tekst som sa noe om hva de forskellige personene gjore etter spillet, og at Big Bos`s søn ble født. Da regner jeg med at de snakker om den Snake vi kjenner fra Metal Gear Solid spillene, atså en klone, fra det prosjektet som jeg ikke husker hva heter. Og det forklarer en del! For eksempel hadde Snake vert 80 år i Mgs 1, 2. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Elsker de tegnede skissene, de er så utrolig kule! Etter vi har spillt mgs3 kommer vi til og like Big Boss bedere enn Solid Snake, det kan jeg garantere alle som har runnet det. Greit at du liker "skissene", men det er ikke skisser! det er ferdige tegninger, jeg synes det er noen av de beste tegningene som finnes! SPOILER Har rundet spillet og så at Snake ble utnevnt til Big Bos (som hvist jeg ikke tar feil er en av "slemmingene" i de opprinnelige Metal Gear spillene), så tengte jeg okidoki, så etter på kom de en rulle tekst som sa noe om hva de forskellige personene gjore etter spillet, og at Big Bos`s søn ble født. Da regner jeg med at de snakker om den Snake vi kjenner fra Metal Gear Solid spillene, atså en klone, fra det prosjektet som jeg ikke husker hva heter. Og det forklarer en del! For eksempel hadde Snake vert 80 år i Mgs 1, 2. David Hayter aka Solid Snake ble "født" i 1972! Det var da klone "greia" begynnte, ikke i 1964 Endret 22. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Elsker de tegnede skissene, de er så utrolig kule! Etter vi har spillt mgs3 kommer vi til og like Big Boss bedere enn Solid Snake, det kan jeg garantere alle som har runnet det. Greit at du liker "skissene", men det er ikke skisser! det er ferdige tegninger, jeg synes det er noen av de beste tegningene som finnes! SPOILER Har rundet spillet og så at Snake ble utnevnt til Big Bos (som hvist jeg ikke tar feil er en av "slemmingene" i de opprinnelige Metal Gear spillene), så tengte jeg okidoki, så etter på kom de en rulle tekst som sa noe om hva de forskellige personene gjore etter spillet, og at Big Bos`s søn ble født. Da regner jeg med at de snakker om den Snake vi kjenner fra Metal Gear Solid spillene, atså en klone, fra det prosjektet som jeg ikke husker hva heter. Og det forklarer en del! For eksempel hadde Snake vert 80 år i Mgs 1, 2. David Hayter aka Solid Snake ble "født" i 1972! Det var da klone "greia" begynnte, ikke i 1964 Ja det er det jeg mener Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Men å si at David Hayter er også kjent som Solid Snake blir feil, for han har bare stemmen til Solid Snake, og også Snake i MGS3. Trur ikke vi noensinne får vite det orntlige navnet til Solid Snake gjennom MGS1 eller MGS2. Endret 22. mars 2005 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Enig det tror ikke jeg heller. Men for å snakke om noe annet, jeg er litt skeptisk til mgs4 siden det ikke er den opprineleige skaperen som står for det, og at det skal være nytt game play, det er jo xtremt bra og orginalt fra før. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Metal Gear serien har jo blitt perfeksjonert oppover gjennom årene spør du meg, helt opp fra NES spillene til PS2 spillene. Så det at en annen en Hideo Kojima lager det neste MGS spillet, og at de forandrer gameplayet ser jeg på som et dårlig trekk, da burde de heller lage et annet spill. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 **Spørsmål - inneholder spoiler** Ble akkuratt ferdig med mgs3 nå og må si det er et kjempe spill... men lurer på to ting: - hvordan klarer snake å holde seg like ung i alle spillene (blir det forklart? ) Og akkuratt det med The Philosophers Legacy er helt uklart for meg... noen som kan fortelle meg hva det går ut på? Takker for alle svar Nei det er ikke lett å holde styr på MGS historien, du er ikke den eneste. -Codename: "Naked Snake" er fyren du spiller i MGS3, som arver tittelen The Big Boss (Den perfekte kampsoldaten). I 1972 ble det klonet 10 egg (kall det hva du vill) der kunn 3 av disse overlevde. Den eldste av dem er: -Solidus Snake er den eldste av de tre. Han slåss du mot i MGS2 (der du spiller Radien) -Solid Snake og Liquid Snake er egentlig tvillinger (rett meg hvis jeg tar grusomt feil her) De to er yngre enn Solidus Snake. Formålet med å klone frem disse skapningene var å lage den perfekte kampmaskinen. Solid Snake spiller du i MGS1 og ca 2 timer i MGS2 før Raiden overtar. Liquid Snake på sin side går helt bananas. På sitt andre oppdrag (før MGS1 og MGS2 fant sted) ble Solid Snake forådt av The Big Boss og Solid Snake drepte han. Når the gjelder det med The Philosophers Legacy så blir de også kalt for The Patriots. I MGS2 så ble man konsentrert og informert om The Patriots i USA, mens i MGS3 så får man vite at de fra forskjellige land. Formålet med The Patriots var at de skulle kontrollere all informasjon vi menesker skulle få opplysninger om. et eks kan være at "Joda den mennesklige kropstempereturen skal være på 50 grader" osv.) Det finns så mye mer å fortelle men det er det jeg kommer på i farta. Noen som har lyst å legge til eller rette opp det jeg har sagt så er det bare å komme med info. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Er riktig det du sier om at Liquid og Solid Snake er tvillinger, men det som forundrer meg litt er at de ikke ligner i det hele tatt, Liquid har lyst hår, Solid har mørkt, og ansiktene er meget forskjellige. Endret 22. mars 2005 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg