Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned den james bond mgs3 intro sangen den slår det orginale themet as.

Fikk The Sorrows Camoflage(leif!) nå! Nå skal jeg plassere C3 over bensin tanken. :p Man kan si at nå er jeg i det avsluttende kapittel av MGS3 :( Men på den gode siden har Big boss den sexy øyelappen! :D

Elska delen i fjellene, BESTE.TING.I.SPILL.EVER.!

Noe som freaka' meg ut var at papegøyen til The End sa "Grampa! grampa!" Hele the sorrow var creepy. Noe som var morsomt var raikov som løpte naken forbi :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Den papegøya, det første jeg tenkte på når jeg så den første gangen var Emma Emmerich, lillestøstra til Hal Emmerich aka Otacon. hu hadde jo en grønn papegøye. Enkelte papegøyer kan leve opptil 100 år, så hvem vet?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Måtte le litt i dag, satt å spillte ps2 i lag med broren min på 11 år i dag... Så sa han til meg: Vet du at du kan drepe the end tidlig i spillet? Han hadde funnet ut at du kan skyte ham når han sitter i rullestolen ved den lille innsjøen, rett før du kommer i en bygning... Da slipper du å ta the end i fjellene... vet ikke om dere visste det fra før, men men... kult i alle fall, sparer en del tid... :D

Lenke til kommentar
Måtte le litt i dag, satt å spillte ps2 i lag med broren min på 11 år i dag... Så sa han til meg: Vet du at du kan drepe the end tidlig i spillet? Han hadde funnet ut at du kan skyte ham når han sitter i rullestolen ved den lille innsjøen, rett før du kommer i en bygning... Da slipper du å ta the end i fjellene... vet ikke om dere visste det fra før, men men... kult i alle fall, sparer en del tid... :D

Du tuller? :ohmy:

Hahaha :!: I så fall....hva kan man si? :p

Lenke til kommentar
Måtte le litt i dag, satt å spillte ps2 i lag med broren min på 11 år i dag... Så sa han til meg: Vet du at du kan drepe the end tidlig i spillet? Han hadde funnet ut at du kan skyte ham når han sitter i rullestolen ved den lille innsjøen, rett før du kommer i en bygning... Da slipper du å ta the end i fjellene... vet ikke om dere visste det fra før, men men... kult i alle fall, sparer en del tid...  :D

Du tuller? :ohmy:

Hahaha :!: I så fall....hva kan man si? :p

Hvordan funker det? når han siter i rullestolen ved sjøen så ser man jo bare alt sammen i film form... men kjempe kult at det går! :yes:

Lenke til kommentar

Noen som vet om det skal komme et Metal Gear Solid 4?

Må bare si det om og om igjen, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er et helt rått spill.

Det er jo så kult å spille i jungelen og snike seg bak en fiende og kutte over strupen på han.

Må også si at jeg syns filmsekvensene er drit kule, jeg gleder meg til filmene hver gang jeg sitter å spiller. :)

Skal nok gå i gjennom dette spillet mer enn en gang.

Noen som har den samme følelsen som meg? ;)

Endret av TheWiz
Lenke til kommentar
Øøhm, fikk dere en The End camo når man dreper med Mk22 han i Sokrovenno? Altså, ikke ved innsjøen.

Spiller spillet på nytt igjen nå, og jeg tar alle bossene med Mk22, jeg finner ingen camo når jeg tar The End!

du må komme bak The End og ta sånn "freeze" på han for å få camoen.

hvis du tar han med mk22 får du mosin nagant sniperen hans. den er digg :)

Lenke til kommentar
Øøhm, fikk dere en The End camo når man dreper med Mk22 han i Sokrovenno? Altså, ikke ved innsjøen.

Spiller spillet på nytt igjen nå, og jeg tar alle bossene med Mk22, jeg finner ingen camo når jeg tar The End!

du må komme bak The End og ta sånn "freeze" på han for å få camoen.

hvis du tar han med mk22 får du mosin nagant sniperen hans. den er digg :)

Jeg gjorde det med Mk22en jo. SÅnn freeze-greier altså Det var da jeg drepte han. :cry:

Jeg fikk bare mosin nagant. Kanskje jeg skulle ha "fryst" han litt lengre?

Lenke til kommentar
Noen som vet om det skal komme et Metal Gear Solid 4?

Må bare si det om og om igjen, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er et helt rått spill.

Det er jo så kult å spille i jungelen og snike seg bak en fiende og kutte over strupen på han.

Må også si at jeg syns filmsekvensene er drit kule, jeg gleder meg til filmene hver gang jeg sitter å spiller. :)

Skal nok gå i gjennom dette spillet mer enn en gang.

Noen som har den samme følelsen som meg? ;)

Da har du ikke spilt mye av dagens spill. Spillmessig så er jo MGS ganske labert da du ikke har mange valg og trange omgivelser og elendig kameravinkling.

Men skal være enig i at fmv sekvensene og slikt er dødskule. Men spillmessig så er Splinter Cell stealth kongen . Har ikke vært ett spill som har vært i nærheten utenom Hitman kanskje.

Lenke til kommentar
Da har du ikke spilt mye av dagens spill. Spillmessig så er jo MGS ganske labert da du ikke har mange valg og trange omgivelser og elendig kameravinkling.

Hva er det du sier? :ohmy: Metal Gear Solid 3 er ikke labert i det hele tatt.

Det er det beste spillet jeg har prøvd på Playstation 2. Man har jo mange valg også, f.eks når du sniker deg bak en fiende har du 3 - 4 valg om hva du skal gjøre med fyren

(skjære over strupen, kvele, innterogate og slå ned.)

Spillet er i jungelen mann, der er det ikke trange omgivelser. :roll:

Jeg syns MGS 3 er det definitivt beste spillet på PS2 ;)

Syns faktisk MGS 3 er bedre en Splinter Cell.

Endret av TheWiz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...