Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Lastet nettopp ned ''Snake Eater Theme Song'' Drit kul Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Lastet ned den james bond mgs3 intro sangen den slår det orginale themet as. Fikk The Sorrows Camoflage(leif!) nå! Nå skal jeg plassere C3 over bensin tanken. Man kan si at nå er jeg i det avsluttende kapittel av MGS3 Men på den gode siden har Big boss den sexy øyelappen! Elska delen i fjellene, BESTE.TING.I.SPILL.EVER.! Noe som freaka' meg ut var at papegøyen til The End sa "Grampa! grampa!" Hele the sorrow var creepy. Noe som var morsomt var raikov som løpte naken forbi Endret 20. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Den papegøya, det første jeg tenkte på når jeg så den første gangen var Emma Emmerich, lillestøstra til Hal Emmerich aka Otacon. hu hadde jo en grønn papegøye. Enkelte papegøyer kan leve opptil 100 år, så hvem vet? Endret 20. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Den papegøyen, det første jeg tenkte på når jeg så den første gangen var Emma Emmerich, lillestøstra til Hal Emmerich aka Otacon. hu hadde jo en grønn papegøye. Enkelte papegøyer kan leve opptil 100 år, så hvem vet? godt poeng Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Måtte le litt i dag, satt å spillte ps2 i lag med broren min på 11 år i dag... Så sa han til meg: Vet du at du kan drepe the end tidlig i spillet? Han hadde funnet ut at du kan skyte ham når han sitter i rullestolen ved den lille innsjøen, rett før du kommer i en bygning... Da slipper du å ta the end i fjellene... vet ikke om dere visste det fra før, men men... kult i alle fall, sparer en del tid... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Måtte le litt i dag, satt å spillte ps2 i lag med broren min på 11 år i dag... Så sa han til meg: Vet du at du kan drepe the end tidlig i spillet? Han hadde funnet ut at du kan skyte ham når han sitter i rullestolen ved den lille innsjøen, rett før du kommer i en bygning... Da slipper du å ta the end i fjellene... vet ikke om dere visste det fra før, men men... kult i alle fall, sparer en del tid... Du tuller? Hahaha :!: I så fall....hva kan man si? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Måtte le litt i dag, satt å spillte ps2 i lag med broren min på 11 år i dag... Så sa han til meg: Vet du at du kan drepe the end tidlig i spillet? Han hadde funnet ut at du kan skyte ham når han sitter i rullestolen ved den lille innsjøen, rett før du kommer i en bygning... Da slipper du å ta the end i fjellene... vet ikke om dere visste det fra før, men men... kult i alle fall, sparer en del tid... Du tuller? Hahaha :!: I så fall....hva kan man si? Hvordan funker det? når han siter i rullestolen ved sjøen så ser man jo bare alt sammen i film form... men kjempe kult at det går! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Øøhm, fikk dere en The End camo når man dreper med Mk22 han i Sokrovenno? Altså, ikke ved innsjøen. Spiller spillet på nytt igjen nå, og jeg tar alle bossene med Mk22, jeg finner ingen camo når jeg tar The End! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg tror det var en spøk. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Er helt utroligt at folk ikke leser hele tråden. Det samme spørsmålet om hvordan man tar The Sorrow har blitt spurt minst 10 ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Noen som vet om det skal komme et Metal Gear Solid 4? Må bare si det om og om igjen, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er et helt rått spill. Det er jo så kult å spille i jungelen og snike seg bak en fiende og kutte over strupen på han. Må også si at jeg syns filmsekvensene er drit kule, jeg gleder meg til filmene hver gang jeg sitter å spiller. Skal nok gå i gjennom dette spillet mer enn en gang. Noen som har den samme følelsen som meg? Endret 20. mars 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Ja! Eneste grunne n til at jeg spiller er den geniale historien, filmsekvensene er top notch! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Har kommet meg inn til der hvor Shagogod er. Jeg skal feste C3 på tankene, men hvor skal de sitte? Har prøvd foran, bak, begge sidene og under Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Har kommet meg inn til der hvor Shagogod er. Jeg skal feste C3 på tankene, men hvor skal de sitte? Har prøvd foran, bak, begge sidene og under Trykk Firkant når du står ved tankene, du må huske at det ikke må foregå ''cation'' o.l Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Har kommet meg inn til der hvor Shagogod er. Jeg skal feste C3 på tankene, men hvor skal de sitte? Har prøvd foran, bak, begge sidene og under Er på akkurat samme plass som deg nå Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Øøhm, fikk dere en The End camo når man dreper med Mk22 han i Sokrovenno? Altså, ikke ved innsjøen. Spiller spillet på nytt igjen nå, og jeg tar alle bossene med Mk22, jeg finner ingen camo når jeg tar The End! du må komme bak The End og ta sånn "freeze" på han for å få camoen. hvis du tar han med mk22 får du mosin nagant sniperen hans. den er digg Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Øøhm, fikk dere en The End camo når man dreper med Mk22 han i Sokrovenno? Altså, ikke ved innsjøen. Spiller spillet på nytt igjen nå, og jeg tar alle bossene med Mk22, jeg finner ingen camo når jeg tar The End! du må komme bak The End og ta sånn "freeze" på han for å få camoen. hvis du tar han med mk22 får du mosin nagant sniperen hans. den er digg Jeg gjorde det med Mk22en jo. SÅnn freeze-greier altså Det var da jeg drepte han. Jeg fikk bare mosin nagant. Kanskje jeg skulle ha "fryst" han litt lengre? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Noen som vet om det skal komme et Metal Gear Solid 4? Må bare si det om og om igjen, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er et helt rått spill. Det er jo så kult å spille i jungelen og snike seg bak en fiende og kutte over strupen på han. Må også si at jeg syns filmsekvensene er drit kule, jeg gleder meg til filmene hver gang jeg sitter å spiller. Skal nok gå i gjennom dette spillet mer enn en gang. Noen som har den samme følelsen som meg? Da har du ikke spilt mye av dagens spill. Spillmessig så er jo MGS ganske labert da du ikke har mange valg og trange omgivelser og elendig kameravinkling. Men skal være enig i at fmv sekvensene og slikt er dødskule. Men spillmessig så er Splinter Cell stealth kongen . Har ikke vært ett spill som har vært i nærheten utenom Hitman kanskje. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Da har du ikke spilt mye av dagens spill. Spillmessig så er jo MGS ganske labert da du ikke har mange valg og trange omgivelser og elendig kameravinkling. Hva er det du sier? Metal Gear Solid 3 er ikke labert i det hele tatt. Det er det beste spillet jeg har prøvd på Playstation 2. Man har jo mange valg også, f.eks når du sniker deg bak en fiende har du 3 - 4 valg om hva du skal gjøre med fyren (skjære over strupen, kvele, innterogate og slå ned.) Spillet er i jungelen mann, der er det ikke trange omgivelser. Jeg syns MGS 3 er det definitivt beste spillet på PS2 Syns faktisk MGS 3 er bedre en Splinter Cell. Endret 21. mars 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg