Thewiz Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Dette var bare prewiev på spillet, ingen visste om dette kom meed eller ikke. Dette var jo bare rykter Dagbladet fant ut av. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 den videoen er jo alikavel hgelt rå, mye bedre en videoen med ocelot i kloakken ved grozni grad Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Snake som skyter på hunder "oooOo...så tøft. Omfg jeg følger meg snytt siden ikke dette kom med i spillet", hvorfor føle seg snytt? Det klippet der ble vist på E3 messa i 2003, da trengte Konami og ha noe og brife med, så de lagde en video. Hvis du ikke legger merke til det er det "Solid Snake" som er bilde av der, ikke Big Boss, så konami "lurte" oss med det. De vente til senere '03/tilig '04 med og fortelle at det var big boss og 60-tallet de handla om. Hvis du legger merke til det, er det også betydelig dårligere grafikk. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 det er ikke hundene som er "tøffe", det er ikke å komme bort i fra at det med fossen kunne vært bra å ha med i spillet. Det er alt jeg sier. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Våpen og utstyr fra Metal Gear Solid-serien i virkeligheten: Socom (Special Operation Commander Pistol) Fa-mas PSG-1 Chaff grenade Stun grenade Grenade M37 AK-47 Mk22 RPG7 Survival knife EZ-gun M1911A1 Single action army (SAA) Fork Scorpion XM16E1 SVD Mosin Nagant White Phosphorus grenade(WP) Smoke grenade Claymore Directional Microphone C4 Thermal goggles Night vision goggles Mine detector Stinger M9 M4 USP / USP m/Suppressor AKS-74u M16 Det var lang liste!! Sikkert mer, men husker ikke alt! Endret 20. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Lurer på en ting - har akkuratt kommet til den fjelltoppen hvor man har utsikt over hele basen man skal infiltrere. (der man møter Eva, og hun hopper ned med motorsykkelen) men når jeg er der så skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke hoppe ned - da dør jeg, og klarer ikke klatre noen steder. Hva skal jeg gjøre? Skjult dør i fjellet eller noe? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Lurer på en ting - har akkuratt kommet til den fjelltoppen hvor man har utsikt over hele basen man skal infiltrere. (der man møter Eva, og hun hopper ned med motorsykkelen) men når jeg er der så skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke hoppe ned - da dør jeg, og klarer ikke klatre noen steder. Hva skal jeg gjøre? Skjult dør i fjellet eller noe? Nei!! Du må gå tilbake!! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Lurer på en ting - har akkuratt kommet til den fjelltoppen hvor man har utsikt over hele basen man skal infiltrere. (der man møter Eva, og hun hopper ned med motorsykkelen) men når jeg er der så skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke hoppe ned - da dør jeg, og klarer ikke klatre noen steder. Hva skal jeg gjøre? Skjult dør i fjellet eller noe? Du må gå tilbake der hvor det er skyttergraver, der finner du en dør som leder til ''underground'' Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Fin liste, midnight_walker. Mk22 og Survival knife Kan man kjøpe Survival knife'en til snake? Endret 19. mars 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Fin liste, midnight_walker. Mk22 og Survival knife Kan man kjøpe Survival knife'en til snake? Hehe... Takker! Er sikkert mulig og få tak i! Den som søker finner! Survival knife (Øverste) Endret 19. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 hva? jeg har spilt ut spillet på normal, og jeg valgte i like mgs2, men har ikke sett disse to selv om jeg så alt av videoer. Når er disse to filmene da? Jeg mener ikke når snake hopper ut fra den fossen i grozni grad kloakken med ocelot og vakter og hunder, det var en annen film.. He he jeg har heller ikke sett noen av disse delene. Snake hopper riktignok i en elv men det er da i fra en tunell han ble jaget av Ocelot. I den trailleren så hopper Snake ut i fra en foss som befinner seg i en jungel med hunder på slep. Foresten så har jeg den videoen den er ganske lang ja. Tror det var en av de første videoene fra 2003 eller no. Lenke til kommentar
Standish Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 hva? jeg har spilt ut spillet på normal, og jeg valgte i like mgs2, men har ikke sett disse to selv om jeg så alt av videoer. Når er disse to filmene da? Jeg mener ikke når snake hopper ut fra den fossen i grozni grad kloakken med ocelot og vakter og hunder, det var en annen film.. He he jeg har heller ikke sett noen av disse delene. Snake hopper riktignok i en elv men det er da i fra en tunell han ble jaget av Ocelot. I den trailleren så hopper Snake ut i fra en foss som befinner seg i en jungel med hunder på slep. Foresten så har jeg den videoen den er ganske lang ja. Tror det var en av de første videoene fra 2003 eller no. er jo akkurat det samme som da mgs2 kom... mange av situasjonene fra klipp man så før spillet kom ut ble jo ikke med i selve spillet f.eks da solid snake springer fra vannet, eller da han er på lagret på båten og skyter med famas'en Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Famas'en er med i demoen av MGS2, irriterte meg at man ikke hadde den med i det ferdige spillet. Og den våpenlisten mangler M16 som Snake bruker i MGS3. Mange av kameratene mine har fådt den, men jeg fant den aldri. fikk bare AK47. Noen som vet hvor M16 ligger. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 virtous mission: under den store hengebrua er det ei hylle inne i fjellet, der finner du m16. operation snake eater: her fannt jeg den, men problemet er at jeg ikke husker hvor. Lurer på om det er en i armory i den skogen rett før kampen med the end. Uiskker Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 virtous mission: under den store hengebrua er det ei hylle inne i fjellet, der finner du m16. operation snake eater: her fannt jeg den, men problemet er at jeg ikke husker hvor. Lurer på om det er en i armory i den skogen rett før kampen med the end. Uiskker Mener du Armoryet Der hvor hinden står? I skogen ved The End så gikk det en eller 2 små stier vekk fra skogen hvor du slåss mot han (til høyre for murbonkeren) hva er det inn der? glemte å gå dit. Jeg bekjempet han og stakk opp stigen. Gikk jeg glipp av noe viktig. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 det er et armory, med fullt av fiender, til høyre i det området, rett før der the end er Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 det er et armory, med fullt av fiender, til høyre i det området, rett før der the end er Er det etter den låste døren man får nøkkel til? der fant jeg bare skog fram til the end? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Endra litt på lista... La til M16 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Har nå kommet til sorrow, og skjønner ikke hvordan jeg kommer meg forbi han. plutselig stopper han og jeg kan værken gå forbi eller tilbake, hva gjør jeg? Når jeg nærmer meg han så dør jeg... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Sorrow bossen: Unngå fiendene du har drept helt til du kommer til der han stopper og når du får opp teksten ''SNAKE IS DEAD'' trykker du L2 og velerg revial pil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg