Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snake som skyter på hunder "oooOo...så tøft. Omfg jeg følger meg snytt siden ikke dette kom med i spillet", hvorfor føle seg snytt? Det klippet der ble vist på E3 messa i 2003, da trengte Konami og ha noe og brife med, så de lagde en video.

Hvis du ikke legger merke til det er det "Solid Snake" som er bilde av der, ikke Big Boss, så konami "lurte" oss med det. De vente til senere '03/tilig '04 med og fortelle at det var big boss og 60-tallet de handla om. Hvis du legger merke til det, er det også betydelig dårligere grafikk.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting - har akkuratt kommet til den fjelltoppen hvor man har utsikt over hele basen man skal infiltrere. (der man møter Eva, og hun hopper ned med motorsykkelen) men når jeg er der så skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke hoppe ned - da dør jeg, og klarer ikke klatre noen steder.

Hva skal jeg gjøre? Skjult dør i fjellet eller noe?

Lenke til kommentar
Lurer på en ting - har akkuratt kommet til den fjelltoppen hvor man har utsikt over hele basen man skal infiltrere. (der man møter Eva, og hun hopper ned med motorsykkelen) men når jeg er der så skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke hoppe ned - da dør jeg, og klarer ikke klatre noen steder.

Nei!! Du må gå tilbake!!

Lenke til kommentar

Du må gå tilbake der hvor det er skyttergraver, der finner du en dør som leder til

''underground''

Lenke til kommentar
hva? jeg har spilt ut spillet på normal, og jeg valgte i like mgs2, men har ikke sett disse to selv om jeg så alt av videoer. Når er disse to filmene da?

Jeg mener ikke når snake hopper ut fra den fossen i grozni grad kloakken med ocelot og vakter og hunder, det var en annen film..

He he jeg har heller ikke sett noen av disse delene. Snake hopper riktignok i en elv men det er da i fra en tunell han ble jaget av Ocelot. I den trailleren så hopper Snake ut i fra en foss som befinner seg i en jungel med hunder på slep.

Foresten så har jeg den videoen den er ganske lang ja. Tror det var en av de første videoene fra 2003 eller no. :D

Lenke til kommentar
hva? jeg har spilt ut spillet på normal, og jeg valgte i like mgs2, men har ikke sett disse to selv om jeg så alt av videoer. Når er disse to filmene da?

Jeg mener ikke når snake hopper ut fra den fossen i grozni grad kloakken med ocelot og vakter og hunder, det var en annen film..

He he jeg har heller ikke sett noen av disse delene. Snake hopper riktignok i en elv men det er da i fra en tunell han ble jaget av Ocelot. I den trailleren så hopper Snake ut i fra en foss som befinner seg i en jungel med hunder på slep.

Foresten så har jeg den videoen den er ganske lang ja. Tror det var en av de første videoene fra 2003 eller no. :D

er jo akkurat det samme som da mgs2 kom... mange av situasjonene fra klipp man så før spillet kom ut ble jo ikke med i selve spillet

f.eks da solid snake springer fra vannet, eller da han er på lagret på båten og skyter med famas'en

Lenke til kommentar
virtous mission: under den store hengebrua er det ei hylle inne i fjellet, der finner du m16.

operation snake eater: her fannt jeg den, men problemet er at jeg ikke husker hvor. Lurer på om det er en i armory i den skogen rett før kampen med the end. Uiskker :hmm:

Mener du Armoryet Der hvor hinden står? I skogen ved The End så gikk det en eller 2 små stier vekk fra skogen hvor du slåss mot han (til høyre for murbonkeren) hva er det inn der? glemte å gå dit. Jeg bekjempet han og stakk opp stigen. Gikk jeg glipp av noe viktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...