Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom akkuratt til the end nå, men han skjøt meg og han fraktet meg heeeeelt tilbake til den første basen (der man kler seg ut som en professor) og da må jeg gå heeeelt tilbake til der the end er. er det sånn som er lagt inn i historien (noe som da skjer uansett, eller kan jeg klare å ta han på første forsøk? (skjer dette hver gang jeg blir skutt av han?) - er det f.eks nyttig å loade og gå tilbake til lagringen jeg gjorde rett før jeg traff han?

Jeg tok han på første forsøk jeg, men du kan også få Camo'n hans og sniper rifla hans, hvis du går opp bak han og gjør slik at han tar hendene i været, da vil det skje... Noen andre enn meg som har rundet det??(Jeg tok på Easy da;))

Lenke til kommentar
Hvordan tar jeg volgin?

Jeg brukte SAA(Sinmgle Action Army)(Den som The Boss ga deg..) Jeg skjøt inn i veggen, og kule reflekteres i ryggen på Volgin, Og du må dukke unna hans "Skjokk angrep".. Jeg rundet spillet for første gang idag! *Stolt* :thumbup:

Jeg rekker ikke å lade før han tar ut hele ammoen min, hva skal jeg gjøre? :(

Lenke til kommentar
Hvordan tar jeg volgin?

Jeg brukte SAA(Sinmgle Action Army)(Den som The Boss ga deg..) Jeg skjøt inn i veggen, og kule reflekteres i ryggen på Volgin, Og du må dukke unna hans "Skjokk angrep".. Jeg rundet spillet for første gang idag! *Stolt* :thumbup:

Det jeg gjorde var og bruke et maskingevær og bruke "equip/unequip"

Jeg løp rundt Volgin (ikke for nære) og venta til han stoppa, så løp jeg til jeg var rett bak han og forta meg og equip'e maskingeværet og skyte så mye i ryggen hans som jeg kunne!!(du har bare noen sekunder på deg)

Så unequipa jeg den og løp/dukka under lynangrepa hans, også var det på'n igjen med og løpe rundt, equip'e maskingeværet, skyte, unequip'e, dukke!!

Og husk og bruk muligheten når han lader opp ved boksen (gå inn i førsteperson)!!

EDIT: Nå gleder jeg meg bare til og spille igjennom Metal Gear Solid 3: Snake Eater og skyte alle "grønne frosker" og bruke 30+ timer på og runde det!! :w00t:

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Hvordan tar jeg volgin?

Hei jeg har selv erfart hvor frustrerende Volgin kan være å slå. Fyren er jo enorm.

Men uansett min metode var å ta frem Ak-47 og skyte Volgin fra siden og bak ryggen. Bare husk å ikke ha våpen equipa fordi da forsvinner alle kulene dine når han skyter elektro sjokk mot deg. Prøv å ungå det. Helst så prøv å komme på siden av han når han bruker elektro sjokk. En ting til er at med engang kampen begynner så begynn å skyt på han. Ikke la han prøve en gang å skyte elektro sjokk. Det beste er om Volgin forblir på et sted slik at han ikke beveg seg. Personlig så synes jeg at runde en mot Volgin var lett. Men runde to var vanskeligt. Da runde to begynner så ta frem maskingeværet som har 501 skudd. Da sprayer du på Volgin og fjerten kan ikke engang ta elektrosjokk fordi det våpnet er så kraftig (forusetter at du aimer på Volgin) :)

Lenke til kommentar

for en stund siden så såg jeg en video av snake eater.Da så jeg snake springe i en elv, mot en foss med hunder etter seg. Så stuper han ned i fossen.. Men dette er jo ikke med på spillet?.

Også en video om en som var på en motorsykkel, likefør han kjørte kom snake og siktet på han. Så sa sjåføren noe sånn: dette er ikke vice city, vi er i en jungel, deretter kjørte han videre. dette er heller ikke med i spillet.

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
for en stund siden så såg jeg en video av snake eater.Da så jeg snake springe i en elv, mot en foss med hunder etter seg. Så stuper han ned i fossen.. Men dette er jo ikke med på spillet?.

Dette er med i spillet, jeg valgte ''I like MGS2'' i begynnelsen av spillet, mulig det har noe betydning.

Også en video om en som var på en motorsykkel, likefør han kjørte kom snake og siktet på han. Så sa sjåføren noe sånn: dette er ikke vice city, vi er i en jungel, deretter kjørte han videre. dette er heller ikke med i spillet.

Dette er også med i spillet når man velger ''I like MGS2'' i begynnelsen. :)

Lenke til kommentar
Jeg mener ikke når snake hopper ut fra den fossen i grozni grad kloakken med ocelot og vakter og hunder, det var en annen film..

Da vet jeg ikke hvem du mener.

En bitte liten spolier for de som ikke har kommet så langt.

Det er ingen ''han'' som kommer med motorsykkelen det er EVA,

Hun kommer hoppende inn i fossen der hvor snake sitter, dette skjer etter han må flykte fra grosni grad.

Lenke til kommentar
Jeg mener ikke når snake hopper ut fra den fossen i grozni grad kloakken med ocelot og vakter og hunder, det var en annen film..

Da vet jeg ikke hvem du mener.

En bitte liten spolier for de som ikke har kommet så langt.

Det er ingen ''han'' som kommer med motorsykkelen det er EVA,

Hun kommer hoppende inn i fossen der hvor snake sitter, dette skjer etter han må flykte fra grosni grad.

på den filmen jeg så var det en mann, og ikke "you now who".

og på hvilket tidspunkt er det med fossen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...