Wooho Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Vits å gå på skolen i en time og femten min FantaBoy. EDIT: Hun dama (det intervjuet Fanta Boy gav linken til) er jo helt konge "Metal hear Solid 2" :!: :!: Endret 17. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Vits å gå på skolen i en time og femten min FantaBoy. EDIT: Hun dama (det intervjuet Fanta Boy gav linken til) er jo helt konge "Metal hear Solid 2" :!: :!: Nei, lærerene skal gå i begravelse, så vi har bare 1 time og et kvarter. Nok offtopic! [pirke]hun sa "Metal Solid Gear"[/pirke] ... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Har kommet til Groznj Grad Weapons Lab: East Wing, hvor jeg skal stjele klærne til Raikov, men hvordan gjør jeg det Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kom akkuratt til the end nå, men han skjøt meg og han fraktet meg heeeeelt tilbake til den første basen (der man kler seg ut som en professor) og da må jeg gå heeeelt tilbake til der the end er. er det sånn som er lagt inn i historien (noe som da skjer uansett, eller kan jeg klare å ta han på første forsøk? (skjer dette hver gang jeg blir skutt av han?) - er det f.eks nyttig å loade og gå tilbake til lagringen jeg gjorde rett før jeg traff han? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) rettet til: Zemeckis først dreper alle før du dreper han(ikke nødvendig, men om de ser raikov død er det: GAME OVER så sørg for at de ikke ser liket), deretter dreper du han, så drar du han opp trappen, og inn i konferanserommet og så videre i det neste rommet, så kommer filmsnutt at du skifter o.s.v Endret 17. mars 2005 av aragorn_sonofarathorn Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kom akkuratt til the end nå, men han skjøt meg og han fraktet meg heeeeelt tilbake til den første basen (der man kler seg ut som en professor) og da må jeg gå heeeelt tilbake til der the end er. er det sånn som er lagt inn i historien (noe som da skjer uansett, eller kan jeg klare å ta han på første forsøk? (skjer dette hver gang jeg blir skutt av han?) - er det f.eks nyttig å loade og gå tilbake til lagringen jeg gjorde rett før jeg traff han? dette skjer hver gang du blir drept av han ,helt til du besirer the end... Lykke til Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kom akkuratt til the end nå, men han skjøt meg og han fraktet meg heeeeelt tilbake til den første basen (der man kler seg ut som en professor) og da må jeg gå heeeelt tilbake til der the end er. er det sånn som er lagt inn i historien (noe som da skjer uansett, eller kan jeg klare å ta han på første forsøk? (skjer dette hver gang jeg blir skutt av han?) - er det f.eks nyttig å loade og gå tilbake til lagringen jeg gjorde rett før jeg traff han? Er på The End jeg også. Trodde jeg hadde han i siktet i går, men plutselig sto han rett bak meg. BAM Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Kom akkuratt til the end nå, men han skjøt meg og han fraktet meg heeeeelt tilbake til den første basen (der man kler seg ut som en professor) og da må jeg gå heeeelt tilbake til der the end er. er det sånn som er lagt inn i historien (noe som da skjer uansett, eller kan jeg klare å ta han på første forsøk? (skjer dette hver gang jeg blir skutt av han?) - er det f.eks nyttig å loade og gå tilbake til lagringen jeg gjorde rett før jeg traff han? Er på The End jeg også. Trodde jeg hadde han i siktet i går, men plutselig sto han rett bak meg. BAM Hvis du er "SuXx0O0oRZz Mc B0O0o0xXz0O0rZz" så kan du skru klokka på PS2'en fremover en uke, men da går du glipp av en bra boss battle. For og hindre at end tar deg, må du ta ut pilene han skyter på deg, de "drainer" staminaen din. Endret 17. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) pirke]hun sa "Metal Solid Gear"[/pirke] Dude selvfølgelig sa hun det, men så sier hun til David at du "En oppføger er på vei og du gir stemmen din igjen" Så snakker David og så kommer hun dama og sier "da går vi tilbake til "Metal hear Solid 2" Hør selv det er nesten helt på slutten av opptaket, like før han sier at han var i Japan Endret 17. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kom akkuratt til the end nå, men han skjøt meg og han fraktet meg heeeeelt tilbake til den første basen (der man kler seg ut som en professor) og da må jeg gå heeeelt tilbake til der the end er. er det sånn som er lagt inn i historien (noe som da skjer uansett, eller kan jeg klare å ta han på første forsøk? (skjer dette hver gang jeg blir skutt av han?) - er det f.eks nyttig å loade og gå tilbake til lagringen jeg gjorde rett før jeg traff han? Er på The End jeg også. Trodde jeg hadde han i siktet i går, men plutselig sto han rett bak meg. BAM Hvis du er "SuXx0O0oRZz Mc B0O0o0xXz0O0rZz" så kan du skru klokka på PS2'en fremover en uke, men da går du glipp av en bra boss battle. For og hindre at end tar deg, må du ta ut pilene han skyter på deg, de "drainer" staminaen din. Ja det har jeg skjønt. Men jeg løper bare rundt, hopper unna når han skyter på meg. Men er aldri i stand til å finne han. Menmen, tar han vel snart. Har ikke prøvd så mange ganger Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Ja det har jeg skjønt. Men jeg løper bare rundt, hopper unna når han skyter på meg. Men er aldri i stand til å finne han.Menmen, tar han vel snart. Har ikke prøvd så mange ganger Det skal være et tre du kan klatre opp på, i nærheten av at bitte lite fjell. Du tar på deg thermal googles og tar på deg sniperrifla. Så venter du. THe End er hovedsaklig enten på enden av høyre eller venste kant. Du ser han best ved å ta på deg thermal googles. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Klarte nettopp The End, har kommet meg til Groznj Grad. Gleder meg til å spille mer i morgen Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Ja det har jeg skjønt. Men jeg løper bare rundt, hopper unna når han skyter på meg. Men er aldri i stand til å finne han.Menmen, tar han vel snart. Har ikke prøvd så mange ganger Blir man skutt på av han derre The End, så er det bare å se på kartet så er det en svær fæit blaut rød ring rundt der hvor han sitter. Da er det bare å komme seg ut av synet hans før han har skutt så mange skudd at han stikker, så sniker man seg opp bak han. Kan såklart hende at det er bedre å drive med the waiting game og snipe han... men ikke alle har snippert. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hvordan tar jeg Sorrow? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hvordan tar jeg Sorrow? Spoiler: Bare overlev helt til slutten da han dreper deg. Når du er drept holder du inne L2 og tar Fake Death Revival Pill. Dermed vil du våkne og fortsette videre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Nå har jeg begynt på spillet for andre gang og så fant jeg ut av at jeg har "Patriot", Gunner'n til "The Boss" og "kamera"!! Nå må jeg prøve og ta alle bossene med tranq. gunnern unntatt "The End " som det er 3 ender for og må prøve og ta han på en annen måte! Noen andre som har begynt på nytt for andre gang? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har lurt på en ting, hva i alle dager er det de småe grønne leke froskene gjør i et slikt spill? De står på de merkligste plasser. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har lurt på en ting, hva i alle dager er det de småe grønne leke froskenegjør i et slikt spill? De står på de merkligste plasser. Hvis du skyter alle sammen, får du stealth-camo som special object på slutten!! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 David Hayter(bare for og si det) hadde et intervju for 3år siden, >>>HER<<< er intervjuet. Leg merke til at Damen sier "Metal solid gear" tusen takk for linken, jeg hører på den nå! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Da er jeg i Grozni Grad, og jeg skal finne Raikov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg