Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Noen som vet noen side der man kan lese den fulle, hele historien til Metal Gear Solid-serien? 

(Hadde sikkert klart å finne det selv om jeg leter litt, men orker ikke akkurat nå :!: )

Du sier noe der ja. Jeg synes at noen ganger er det litt vanskelig å forstå historien litt :blush:

Nettopp. Så at det var mange som diskuterte mye om historien her, og da fikk jeg lyst til å lese hele, for å få en bedre sammenheng :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han arbedet vell ikke "for" de, men ubevist (eller no slikt) ryddet han unna de som truet the patriots...Big boss i mg eller mg2, sin bror, liquid i mgs 1 og ocelot og/kansje solidus snake i mgs2.

Ved å "go solo" slik som han gjorde med oppdrag om å fjerne mgs endte det med at han fjernet det/de som truet "The Patriots"

Holly shit, grunnen til at mange er uenige med meg er pga jeg tar for meg kunn de tre sise spillene altså MGS1 PSX, MGS2 og MGS3 til PS2. Hvis man tar for seg hele MGS serien fra begynnelsen til slutt så er jeg enig med dere gutter, sry. ;)

Jeg forstod det slik at da MGS1 kom til PSX i 1998 så skulle Hideo Kojima fortelle historien på nytt helt fra begynnelsen. Kan hende jeg missforsto.

Og til "FantaBoy sry vet at EDIT er min venn. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Han arbedet vell ikke "for" de, men ubevist (eller no slikt) ryddet han unna de som truet the patriots...Big boss i mg eller mg2, sin bror, liquid i mgs 1 og ocelot og/kansje solidus snake i mgs2.

Ved å "go solo" slik som han gjorde med oppdrag om å fjerne mgs endte det med at han fjernet det/de som truet "The Patriots"

Holly shit, grunnen til at mange er uenige med meg er pga jeg tar for meg kunn de tre sise spillene altså MGS1 PSX, MGS2 og MGS3 til PS2. Hvis man tar for seg hele MGS serien fra begynnelsen til slutt så er jeg enig med dere gutter, sry. ;)

Jeg forstod det slik at da MGS1 kom til PSX i 1998 så skulle Hideo Kojima fortelle historien på nytt helt fra begynnelsen. Kan hende jeg missforsto.

Og til "FantaBoy sry vet at EDIT er min venn. :p

Jeg må ærli si at jeg ikke har spillt de første MG spillene noe særli, men via venner og O store intrenett har jeg fått kloa ihistorien.

man trengte egentlig ikke å ha spillt mg-mg2 får å vite dette, fom det blir jo nevnt i mgs at han drepte BB ;)

Råder folk til å høre på hva beistet sier ;) Han har peil på teh shitzz :thumbup:

EDIT: Og nei. han fortalte ikke historien på nytt, men lagde et "grunnlag" for historien(e) mange kjenner i dag ;) ...

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg her som får tårer i øya når de hører mgs theme'n?? :cry:

Til dere som håper på en 4'er. En 4'er er bekreftet og det kommer nok til PS3, men ikke med Kojima-san som regisør da, så det komiske som er i de andre spillene som han har lagt inn for fansen kommer nok ikke :cry: men han ville jo ikke lage en tre'er heller, han hadde gitt manus og en plan for spillet til et annet team, men når det gikk så dårlig at bestemte han seg for og litt hjelpe til, men så endte det med at han kom helt inn i prosjektet og bestemte seg for og gjøre meste parten selv.

Så det er jo bare og håpe at 4'er går dårlig så han må "hjelpe til" på den også, men hvis det ikke blir noe Kojima-san så får vi bare håpe at det blir et bra spill.

Endret av SiQux
Lenke til kommentar
Noen andre enn meg her som får tårer i øya når de hører mgs theme'n?? :cry:

Til dere som håper på en 4'er. En 4'er er bekreftet og det kommer nok til PS3, men ikke med Kojima-san som regisør da, så det komiske som er i de andre spillene som han har lagt inn for fansen kommer nok ikke :cry: men han ville jo ikke lage en tre'er heller, han hadde gitt manus og en plan for spillet til et annet team, men når det gikk så dårlig at bestemte han seg for og litt hjelpe til, men så endte det med at han kom helt inn i prosjektet og bestemte seg for og gjøre meste parten selv.

Så det er jo bare og håpe at 4'er går dårlig så han må "hjelpe til" på den også, men hvis det ikke blir noe Kojima-san så får vi bare håpe at det blir et bra spill.

Jeg får nesten frysninger av MGS themen. Den er så utrolig bra. Majestetisk. :w00t:

Jeg er også litt skeptisk til at Kojima ikke skal ha regien på MGS 4. Men vi får håpe det går bra. :)

Lenke til kommentar

Fikk frysninger i MGS2 når Solid Snake bryter seg ut av håndgjernene og hoppr ut i sjøen etter Metal Gear Ray (veldig bra musikk spilles da han gjør dette). Veldig bra scene, heroisk, får frysninger når jeg ser den og den beste scenen i hele MGS serien og elleres beste scenen i et spill etter min mening. :love:

Noen som liker dette "hjemmelagde" MGS forumet? Har brukt en del tid på det, og de som vil kan kanskje bli moderatorer:)http://www.takeforum.com/forum/index.php?mforum=mgs :innocent:

Du skal ha skryt for at det så veldig proft ut. :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Noen som liker dette "hjemmelagde" MGS forumet? Har brukt en del tid på det, og de som vil kan kanskje bli moderatorer:)http://www.takeforum.com/forum/index.php?mforum=mgs  :innocent:

Det så veldig bra ut. En god start. :) Men den røde teksten ble veldig intens. Kanskje det går an å skifte den ut med en annen farge?

Kan registrere meg litt senere ;) Men bare fortsett å reklamer for forumet du. Trenger flere medlemmer.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg har hele soundtrackene til MGS 1, 2 (Metal Gear Solid 2 Sons Of Liberty og Metal Gear Solid 2 Sons Of Liberty - Soundtrack 2: The Other Side) og 3 på pc'en, men skal kjøpe cd'ne når jeg får penger :dribble:

EDIT: Har også METALGEAR>>SOLID SNAKE - Music Compilation Of Hideo Kojima/Red Disc (musikk fra Metal Gear og Metal Gear 2) på pc'en

La oss håpe at prosjektet går i dass og Kojima må hjelpe til. Men er det ikke en regisør som har laget Hollywood filmer som skal regisere MGS4?

Har lest at Alan Smithee skal regisere MGS4

Endret av SiQux
Lenke til kommentar
David Hayter(bare for og si det) hadde et intervju for 3år siden, >>>HER<<< er intervjuet.

Leg merke til at Damen sier "Metal solid gear" :p

Haha. :!: "Metal Solid Gear"

Var gøy når han gjorde seg til med den Solid Snake-stemmen sin. Harr harr harr.

"Colonel, we have to go after Metal Gear" ;)

Han er rett og slett en rå tøff fyr! :D

Lenke til kommentar
David Hayter(bare for og si det) hadde et intervju for 3år siden, >>>HER<<< er intervjuet.

Leg merke til at Damen sier "Metal solid gear" :p

Jeg får ikke til å spille av det intervjuet jeg. :cry:

Har instalert Quicktime men får det ikke til uansett.

EDIT har fikset det nå :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...