Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) SPOILERS!!!! Snake blir skutt i øyet av The boss eller Volgin. Snake er Big boss. big boss ble skada på den ene øyet. PGA. Big boss gjennomgår en utrolig smertefull torturerin. END SPOILERS Endret 23. februar 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 kan du slutte å spoile!!! du ødelegger litt av kosen. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Det står jo spoilers, men skal skjule det litt bedere nå. 8 DAGER IGJEN! Smilie parade: Endret 23. februar 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Bra Fanta Boy... Vi må fortsette og telle ned!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Snart bare 7 dager igjen nå. Driver å varmer opp med MGS2:SOL Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Rart elkjøp ikke har den på forhåndsbestilling enda, dem har fått opp gt4 for 449 kr:P Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Synd. Er glad jeg har PSone versjonen i god behold. Ha ha min MGS 1 til PSone ligger også i god behold, kommer aldri til å kvitte meg med den. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Fanta Boy slutt med de spolierene du ødeleger for meg, og jeg klarer ikke å slutte å lese det du skriver uansett. Så en film av MGS 3 for 1 år siden og har ikke sett flere siden den gang, eller lest mye som kan ødelege for spillegleden min. Dette er et mus have game og skal nytes fult ut Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Bare 7 dager igjen nå folkens Må prøve å gå igjennom MGS2:SOL før den tid Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Damn skal jobbe 3 mars. Damn man. Men kommer til å bruke helgen og mandagen på å spille meg gjennom MGS 3 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 7 DAGER IGJEN! Dette blir dritt fett! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Metal Gear Solid er et utrolig bra spill med en ufattelig bra historie, og et nervepirrende gameplay. Det er mange spill som har "snike-seg-innpå-folk-bakfra" greia, men det er ingen som har løst det på en bedre måte enn MGS og SCPT. *skriveleif* Endret 24. februar 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 "snike-seg-innpå-folk-bakfra" Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Bare 1 uke igjen?? Nå må jeg forte meg og bli ferdig med kotor 2 sånn at jeg kan konsentrere meg om Metal Gear Solid 3! *Stirre inntenst på kvitteringen til forhåndsbestillingen* Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Hvor er den å få kjøpt billigst da?? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har ikke spilt så mye MGS spillene, men jeg er litt hekta på 2'ern. Kommer MGS: 3 nå? Kommer det på Xbox? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Det er foreløbig ikke noe info om. Men hvis det kommer en substance verson av spillet er det en mulighet for at det kan komme. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 OOOOOOOOOHHHH! Har spilt MGS siden 1eren kom til PSone, damn det var tider! Gleder meg nå Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 SPOILERS!!!! Snake blir skutt i øyet av The boss eller Volgin. Snake er Big boss. big boss ble skada på den ene øyet. PGA. Big boss gjennomgår en utrolig smertefull torturerin. END SPOILERS Nei. Det er feil. Delvis slik det skjer, men feil person som gjør det. Beklager at jeg ikke fikk skrevet mini-review av spillet, for det skjedde mye på den tiden. Dessuten måtte jeg levere tilbake PS2en jeg lånte ganske fort, så jeg fikk bare spilt gjennom spillet èn gang. Verste av alt er nok at jeg ikke får kjøpt PAL-versjonen 3. Mars heller. Er ganske blakk for tiden, ble tatt i å snike på trikken og sparer i øyeblikket til 5.1-anlegg. Det jeg syns om MGS3 totalt er at en del karakterer har 2D-personlighet, med unntak av Ocelot, delvis Volgin, The Boss og et par. andre. Ellers er gameplayet ganske artig og detaljnivået strålende. Codecen piper nesten aldri, men når den gjør det er det faens meg artig. Historien er nesten litt for lett, og rommer ikke så veldig mange overraskelser, noe som ikke passer MGS helt. Tross alt, et helt glimrende spill i mine øyne. Noen spørsmål? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Teller ned 6 DAGER IGJEN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg