TumTum Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 En ting jeg lurer på om The End bossen... HVOR finner man den siper rifla? Hu kjærringa sier at den er i en armory i den sørlige delen av skogen.... men der fant jeg bare masse ammo! Klarte å ta han da... men bare ved å vente tell han hadde lav stamina for å så snike meg opp på han og skyte han med tranq. Det tok rundt 2 1\2 time! Men det vakke særlig morro uten snippert . Var veldig rart at sniper'n ikke lå der... Spillte du på normal? den lå i det skuret i den venstre skogen med meg... Må innrømme at jeg brukte lang tid på å ta the end jeg og... han er veldig kjip når han tar liv, eller får mer liv med skogen... det var kjipt det, nesten tatt ham også fikk han mye liv igjen... Prøv å ta The End med Mk22'en vist det er det den heter da (tranq. Gun) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 dette får du vite hvis du snakker litt me eva når du er i hula etter at du har tatt ocelot. snake spør hvordan ocelot kunne bli major i GRU-avdelingen når han er så ung. eva sier ikke direkte at the boss og the sorrow er foreldrene, men hun sier at ocelot er sønn av en "legendary hero", ble født på slagmarken og noe om et slange-arr. sammen med det som the boss sier på slutten skulle det vel da være ganske klart. Utrolig hva slags informasjon man får når man slår an tråden via CODEC Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Wooho: Det er ganske forvirrende når du skriver "Big Boss" når du egentlig mener "The Boss". Endret 14. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja ja jeg vet alt dette, men Solid Snake fikk alle de gode genene, mens Liquid fikk alle de dårlige, ergo han er pisst off og tar hevn, dermed ond. ehm, var vel egentlig omvendt da. at snake fikk de dårlige genene. stemmer at ocelot først sier til liquid at han fikk alle de dårlige genene og liquid blir jo pisst off på solid snake. men på slutten, etter at solid snake har vunnet mot liquid, sier jo ocelot "so the inferior won after all", eller noe i den duren. altså lurte ocelot bare liquid til å tro at han hadde fått de ressesive genene. din oppfatning av liquid endres vel ikke av dette, men følte bare for å nevne det uansett Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) ehm, var vel egentlig omvendt da. at snake fikk de dårlige genene. Gutt spill MGS1 på nytt og se den scenen der Liquid konfronterer Solid Snake og forteller han hvor mye han hater han og alt det der, pga at Snake har fått de gode genene pluss alt det andre. EDIT: synes at Liquid er en meget god skurk håper han kommer tilbake i MGS4. Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 ehm, var vel egentlig omvendt da. at snake fikk de dårlige genene. Gutt spill MGS1 på nytt og se den scenen der Liquid konfronterer Solid Snake og forteller han hvor mye han hater han og alt det der, pga at Snake har fått de gode genene pluss alt det andre. joda stemmer det men leste du hele posten? dette tror jo liquid fordi ocelot forteller det til han tidligere i spillet. (under tortur-scenen tror jeg). ja, liquid konfronterer snake med dette før kampen deres på toppen av metal gear. men etter at den er ferdig sier ocelot "so the inferior won after all". Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Joa, men hun sier at hun ble gravid med the sorrow under krigen en gang... de oppererte ut barnet og hun fikk et arr som en orm... er ikke det et hint til at hun er moren da? sønnen til the boss og the sorrow er ocelot. dette får du vite hvis du snakker litt me eva når du er i hula etter at du har tatt ocelot. snake spør hvordan ocelot kunne bli major i GRU-avdelingen når han er så ung. eva sier ikke direkte at the boss og the sorrow er foreldrene, men hun sier at ocelot er sønn av en "legendary hero", ble født på slagmarken og noe om et slange-arr. sammen med det som the boss sier på slutten skulle det vel da være ganske klart. Takk for den! Da vet jeg det! Da blir eva og solidius snake foreldrene til solid snake og liquid...? Siden det sto på slutten av spillet at: Sons of the big boss are borne... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) ehm, var vel egentlig omvendt da. at snake fikk de dårlige genene. Gutt spill MGS1 på nytt og se den scenen der Liquid konfronterer Solid Snake og forteller han hvor mye han hater han og alt det der, pga at Snake har fått de gode genene pluss alt det andre. joda stemmer det men leste du hele posten? dette tror jo liquid fordi ocelot forteller det til han tidligere i spillet. (under tortur-scenen tror jeg). ja, liquid konfronterer snake med dette før kampen deres på toppen av metal gear. men etter at den er ferdig sier ocelot "so the inferior won after all". ehm, var vel egentlig omvendt da. at snake fikk de dårlige genene. Jo jeg har lest hele posten du skrev men når sier Ocelot dette, helt på slutten av spillet etter at du har drept Liquid?m Åssen vet du at Ocelot siktet til Snake egentlig. Er egentlig en konkulsjon man trekker selv. Pluss Liquid viste at han hadde fått de dårlige genene helt fra han ble født så tviler at Ocelot har fortalt dette til Liquid. Fordi Liquid sier ett eller annet til Snake som "I have waited so longe for this moment brother". Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor har du sansen for Ocelot? Han har gjort vært slem hele veien... Spoilers! Hmm. Han er jo en CIA agent, han var jo egentlig den som skulle møte "Naked Snake" , men så kom den såkalte EVA istedtenfor og det visste Ocelot, og da ha ble kanskje litt mistenksom på ham, og trodde at han egentlig var på "lag" med EVA? Han var vel kanskje ikke slem helt fra begynnelsen? Kanskje jeg har misforstått. Ocelot var jo på samme lag (FOXHOUND) som Snake da! Akkurat! Når dette spillet foregår er foxhound under CIA. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Takk for den! Da vet jeg det! Da blir eva og solidius snake foreldrene til solid snake og liquid...? Siden det sto på slutten av spillet at: Sons of the big boss are borne... Solidus er jo en av klonene! Solid Snake, Liquid Snake og Solidus Snake er kloner av "Big Boss" (AKA Naked Snake, Jack) Edit: Endra noen feil! Endret 14. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ocelot er, og har alltid vært, løpegutten til The Patriots... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Ocelot var slem fra begynnelsen siden han var med Volgin. Spoilers: Han var jo en spion! Ocelot tok ordre fra direktøren til CIA i mgs3. Han bare lurte Volgin og de andre. Eller tar jeg feil? edit: Aaah, ok, bruke den nye tråden kanskje? edit2: Aaah, ok, den nye tråden er stengt. :!: Endret 14. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ocelot var slem fra begynnelsen siden han var med Volgin. Spoilers: Han var jo en spion! Ocelot tok ordre fra direktøren til CIA i mgs3. Han bare lurte Volgin og de andre. Eller tar jeg feil? Neida... Du har rett! Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor har du sansen for Ocelot? Han har gjort vært slem hele veien... Spoilers! Hmm. Han er jo en CIA agent, han var jo egentlig den som skulle møte "Naked Snake" , men så kom den såkalte EVA istedtenfor og det visste Ocelot, og da ha ble kanskje litt mistenksom på ham, og trodde at han egentlig var på "lag" med EVA? Han var vel kanskje ikke slem helt fra begynnelsen? Kanskje jeg har misforstått. Ocelot var jo på samme lag (FOXHOUND) som Snake da! Akkurat! Når dette spillet foregår er foxhound under CIA. hmm, Mener jeg leste på slutten av spillet at big boss stiftet/ordnet FOXHOUND et par år senere etter 1964... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ocelot var slem fra begynnelsen siden han var med Volgin. Spoilers: Han var jo en spion! Ocelot tok ordre fra direktøren til CIA i mgs3. Han bare lurte Volgin og de andre. Eller tar jeg feil? Neida... Du har rett! Wooho! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) AKA Naked Snake, John Ikke for å pirke men kan hende jeg ikke har følgt godt med men ble ikke Snake(aka The Big Boss) kalt Jack av The Boss eller? Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) AKA Naked Snake, John Ikke for å pirke men kan hende jeg ikke har følgt godt med men ble ikke Snake(aka The Big Boss) kalt Jack av The Boss eller? Naked snake heter Jack. John var bare tull, snake skulle ikke røpe navet sitt, det løftet holdt han. Sony86: Ja, da ble FOXHOUND en egen organisasjon, ikke underlagt av noen. Endret 14. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 AKA Naked Snake, John Ikke for å pirke men kan hende jeg ikke har følgt godt med men ble ikke Snake(aka The Big Boss) kalt Jack av The Boss eller? Bare hun kaller ham jack ja... Hun sier det navnet når de møtes på bruen, også på codec tingen første gangen og tror jeg, hvis jeg husker rett... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Ocelot var slem fra begynnelsen siden han var med Volgin. Spoilers: Han var jo en spion! Ocelot tok ordre fra direktøren til CIA i mgs3. Han bare lurte Volgin og de andre. Eller tar jeg feil? Neida... Du har rett! Wooho! Føler på meg at det er mer enn som så bak hele greie med Ocelot, men hvorfor prøvde han å drepe Snake hvis han var en CIA agent da? Jeg mener Ocelot er (var) en CIA agent men kan hende at han fikk ordre til å ødelege for(stoppe) Snake. Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg