Wooho Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Solidus Snake er ond, men han er egentlig ikke det. Han vil frigjøre verden for patriots så derfor er han ikke egentlig ond.Liquid Snake er heller ikke Helt ond, han har hatt gode intensjoner. Men Liquid drepte ikke Big Boss, det gjorde Solid Snake i Zanzibar Land. Sist gang jeg sjekket så ville Liquid angripe med atomvåpen(ja han er ond) sist gang jeg sjekket at noen ville avfyre et atomvåpen så blir personen betraktet som ond. Solidus Snake om hvor vidt ond han er kan diskuteres, han er både og men hadde egentlig ikke kontrollen på hva han drev med pga han ble lurt av Ocelot. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Hallo, jeg er ny her, men samma det, jeg må vite en ting Jeg ble ferdig med spillet for litt siden i dag, og jeg lurte på hva dere synes om det? Jeg skal ikke si noe om hva som skjer for dere som ikke er ferdig med det, men for dere som er ferdig med det: Skal vi lage en tråd for alle oss(som er ferdig me MGS3 Snake Eater) og snakke om hvordan dette spillet skiller seg fra MGS2? Det hadde vært konge Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Vet mye om hva? Han vet mye om Foxhound. Det høres nesten ut som om han var en del av themet. Han var det! Sitter og leser i manualen til MGS og der står han i "FOXHOUND special force group" og det står også "Member of FOXHOUND" Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Skal vi lage en tråd for alle oss(som er ferdig me MGS3 Snake Eater) og snakke om hvordan dette spillet skiller seg fra MGS2? Høres bra ut Han var det! Tenkte meg det. Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 ja då e min addresse her http://forum.amobil.no/index.php?act=ST&f=185&t=392054 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 D'oh!! Lagde identisk tråd som MGS3 Og MGS3 lagde dobbeltråd! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan tar jeg The End? Det enkleste er å ta på deg Thermal Google, klatre opp i et tree og ta frem sniperen. The End beveger seg hovedsaklig mellom to punkter (kan se dem ved å gå inn på map i survival view. Ellers så kommer han ned fra toppen en gang i blandt da kan du kicke som ass. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Og MGS3 lagde dobbeltråd! Det Var ikke meningen..internett er sakte Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Til du som strever med the end, bruk den lyd sensoren, hvis du hører lyden av pusten hans elns se etter lyset fra sniper siktet hans, det glinser som regel der lyden kommer fra, og når han skyter løp, eller hopp unna slik at du slipper å begynne i det fengselet hele tia. En ting til, som jeg forstod det så er det big boss i mgs 3, altså dama som er moren til "naked snake" og "the sorrow" som er faren? mens naked snake er faren til solid snake og liquid snake? Do I get it right? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Til du som strever med the end, bruk den lyd sensoren, hvis du hører lyden av pusten hans elns se etter lyset fra sniper siktet hans, det glinser som regel der lyden kommer fra, og når han skyter løp, eller hopp unna slik at du slipper å begynne i det fengselet hele tia. En ting til, som jeg forstod det så er det big boss i mgs 3, altså dama som er moren til "naked snake" og "the sorrow" som er faren? mens naked snake er faren til solid snake og liquid snake? Do I get it right? Tror ikke "The Boss" er mora til snake! "The Sorrow" er heller ikke faren! "The Boss" var bare trener'n til John (correct me if I'm wrong) Endret 14. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) altså dama som er moren til "naked snake" og "the sorrow" som er faren? Tja det vet jeg ikke men The Boss (dama) var vel Snake (Jack) sin Mentor, ikke moren. Mens "Naked Snake" (alla The Big Boss) er både faren til Liquid, Solidus og Solid Snake. Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Joa, men hun sier at hun ble gravid med the sorrow under krigen en gang... de oppererte ut barnet og hun fikk et arr som en orm... er ikke det et hint til at hun er moren da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Er det virkelig nødvendig med en egen tråd for de som har gått igjennom MGS3? Kan man bare ikke skjule det med gul tekst farge som før da? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 En ting jeg lurer på om The End bossen... HVOR finner man den siper rifla? Hu kjærringa sier at den er i en armory i den sørlige delen av skogen.... men der fant jeg bare masse ammo! Klarte å ta han da... men bare ved å vente tell han hadde lav stamina for å så snike meg opp på han og skyte han med tranq. Det tok rundt 2 1\2 time! Men det vakke særlig morro uten snippert . Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Solidus Snake er ond, men han er egentlig ikke det. Han vil frigjøre verden for patriots så derfor er han ikke egentlig ond.Liquid Snake er heller ikke Helt ond, han har hatt gode intensjoner. Men Liquid drepte ikke Big Boss, det gjorde Solid Snake i Zanzibar Land. Sist gang jeg sjekket så ville Liquid angripe med atomvåpen(ja han er ond) sist gang jeg sjekket at noen ville avfyre et atomvåpen så blir personen betraktet som ond. Solidus Snake om hvor vidt ond han er kan diskuteres, han er både og men hadde egentlig ikke kontrollen på hva han drev med pga han ble lurt av Ocelot. Tror du har misforstått den dype meningen med Liquid(og den er DYP). Snake, liquid og solidus er foresten klonene av Big boss 3 av åtte kloner. fem kloner døde. BTW synes ikke det er nødvendig med 2 "store" mgs tråder Endret 14. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 En ting jeg lurer på om The End bossen... HVOR finner man den siper rifla? Hu kjærringa sier at den er i en armory i den sørlige delen av skogen.... men der fant jeg bare masse ammo! Klarte å ta han da... men bare ved å vente tell han hadde lav stamina for å så snike meg opp på han og skyte han med tranq. Det tok rundt 2 1\2 time! Men det vakke særlig morro uten snippert . Var veldig rart at sniper'n ikke lå der... Spillte du på normal? den lå i det skuret i den venstre skogen med meg... Må innrømme at jeg brukte lang tid på å ta the end jeg og... han er veldig kjip når han tar liv, eller får mer liv med skogen... det var kjipt det, nesten tatt ham også fikk han mye liv igjen... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Joa, men hun sier at hun ble gravid med the sorrow under krigen en gang... de oppererte ut barnet og hun fikk et arr som en orm... er ikke det et hint til at hun er moren da? Ja men sriøst gutt, se på Snake og se på The Boss, ser du aldersforkjellen noen sted da. The Boss er toppen kanskje 10-15 år eldre enn Snake uansett. Og det var under II verdenskrig at barnet hennes ble tatt fra henne og når du spiller MGS3 så tar settingen seg i 1964 altså 19 år senere siden hennes barn ble tatt fra henne på slutten av II verdenskrig renger jeg med at det er toppen 19-20 år siden II verdenskrig fant sted. Endret 14. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Tror du har misforstått den dype meningen med Liquid(og den er DYP).Snake, liquid og solidus er foresten klonene av Big boss 3 av åtte kloner. fem kloner døde. Ja ja jeg vet alt dette, men Solid Snake fikk alle de gode genene, mens Liquid fikk alle de dårlige, ergo han er pisst off og tar hevn, dermed ond. Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Joa, men hun sier at hun ble gravid med the sorrow under krigen en gang... de oppererte ut barnet og hun fikk et arr som en orm... er ikke det et hint til at hun er moren da? Ja men sriøst gutt, se på Snake og se på Big Boss, ser du aldersforkjellen noen sted da. Big Boss er toppen kanskje 10-15 år eldre enn Snake uansett. Og det var under II verdenskrig at barnet hennes ble tatt fra henne og når du spiller MGS3 så tar settingen seg i 1964 altså 19 år senere siden hennes barn ble tatt fra henne på slutten av II verdenskrig renger jeg med at det er toppen 19-20 år siden II verdenskrig fant sted. Joa, du har et poeng... Men kanskje hun holder seg bra bare? Lenke til kommentar
roger87 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Joa, men hun sier at hun ble gravid med the sorrow under krigen en gang... de oppererte ut barnet og hun fikk et arr som en orm... er ikke det et hint til at hun er moren da? sønnen til the boss og the sorrow er ocelot. dette får du vite hvis du snakker litt me eva når du er i hula etter at du har tatt ocelot. snake spør hvordan ocelot kunne bli major i GRU-avdelingen når han er så ung. eva sier ikke direkte at the boss og the sorrow er foreldrene, men hun sier at ocelot er sønn av en "legendary hero", ble født på slagmarken og noe om et slange-arr. sammen med det som the boss sier på slutten skulle det vel da være ganske klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg