Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også runna spillet :D

Ending !!Sp0il0rs!!

Nå vet vi hva som fororsaket(leif!) hva som gjorde big boss ond. Nå synes jeg Snake er en drittsekk, i MG2:SS dreper snake big boss, men da er big boss 72 år! Lite feigt! Har fått mye mer sans for Ocelot nå, hørte noen den telefon samtalen på slutten?

Det var da ganske åpenbart allerede på slutten av MGS2, hvorfor han ble "ond".

Hvorfor har du sansen for Ocelot? Han har gjort vært slem hele veien...

Nei, jeg posta spørsmålet mitt en annen plass først. Og det fikk jeg ikke lov til, så tråden ble stengt. Nei at han er gammel å grå er nok sant hvis du skjønner historien...  :hmm:

Det er den mest straightforward historien til et MGS-spill...

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Nei, jeg posta spørsmålet mitt en annen plass først. Og det fikk jeg ikke lov til, så tråden ble stengt. Nei at han er gammel å grå er nok sant hvis du skjønner historien...  :hmm:

Hva mente du med det?

Lenke til kommentar

Hva mente du med det?

At historien er den enkleste og mest "rett-fram"-historien til noe MGS-spill...

Lenke til kommentar

Spoilers!

Hmm. Han er jo en CIA agent, han var jo egentlig den som skulle møte "Naked Snake" , men så kom den såkalte EVA istedtenfor og det visste Ocelot, og da ha ble kanskje litt mistenksom på ham, og trodde at han egentlig var på "lag" med EVA? Han var vel kanskje ikke slem helt fra begynnelsen?

Kanskje jeg har misforstått. :p

Lenke til kommentar

Spoilers!

Hmm. Han er jo en CIA agent, han var jo egentlig den som skulle møte "Naked Snake" , men så kom den såkalte EVA istedtenfor og det visste Ocelot, og da ha ble kanskje litt mistenksom på ham, og trodde at han egentlig var på "lag" med EVA? Han var vel kanskje ikke slem helt fra begynnelsen?

Kanskje jeg har misforstått. :p

Ocelot var jo på samme lag (FOXHOUND) som Snake da!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Siden folk er litt vanskelige så får jeg skrive spørsmålet mitt her da. 

Et spørsmål til dere andre som har runna mgs 3, dere skjønte hvordan snake holder seg like ung ja? Like ung der som han er i mgs og mgs 2...  :whistle:

Metal Gear

Metal Gear 2:Solid Snake

Metal Gear Solid

Metal Gear Solid: Sons of Librety(leif?)

= David "Solid Snake"

Metal Gear Solid 3 Snake Eater

= John "Naked Snake". aka Big Boss

To forskjellige personer!

Grunnen til at jeg har sannsen for Adamska aka Ocelot (:cool:) er at han er en badass persona, han banker nesten Big Boss himself. Og man trenger ikke og ha sansen for bare de gode, og ikke de slemme :p

Bare se litt lenger bak i tråden så finner du ut av hvordan du tar End.

Ocelot var slem fra begynnelsen siden han var med Volgin.

Tror ikke at Ocelot var med i FOX HOUND.

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Ending !!Sp0il0rs!!

Nå vet vi hva som fororsaket(leif!) hva som gjorde big boss ond. Nå synes jeg Snake er en drittsekk, i MG2:SS dreper snake big boss, men da er big boss 72 år! Lite feigt! Har fått mye mer sans for Ocelot nå, hørte noen den telefon samtalen på slutten?

Eh sist gang jeg sjekket så ble Big Boss (ala Naked Snake) drept av Liquid Snake. Det ble jo laget 3 kopier (sønner) av Big Boss(Naked Snake)

1. Solidus Snake (ond er med i MGS2)

2. Liquid Snake (ond er med i MGS1

3. Solid Snake (snill, er med i MGS1 og MGS2)

Lenke til kommentar

Ending !!Sp0il0rs!!

Eh sist gang jeg sjekket så ble Big Boss (ala Naked Snake) drept av Liquid Snake. Det ble jo laget 3 kopier (sønner) av Big Boss(Naked Snake)

Mener at Solid Snake drepte Big Boss i Zanzibar!

Lenke til kommentar
Mener at Solid Snake drepte Big Boss i Zanzibar!
Shit, stemmer det ja. :) Var vist en god stund siden jeg spilte MGS1 ja, men Snake hadde ingen valg enten var det han eller Big Boss som måtte dø.

EDIT: Damn er veldig usikker nå, må nesten spille MGS1 på nytt. Noe sier meg at Liquid Snake drepte Big Boss. :hmm:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Ending !!Sp0il0rs!!

Solidus Snake er ond, men han er egentlig ikke det. Han vil frigjøre verden for patriots så derfor er han ikke egentlig ond.

Liquid Snake er heller ikke Helt ond, han har hatt gode intensjoner.

Men Liquid drepte ikke Big Boss, det gjorde Solid Snake i Zanzibar Land.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...